"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarf slayereiden parta?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rod

Dwarf slayereiden parta?

Viesti Kirjoittaja Rod »

Tässä mietin, että miten maalaisin slayereiden parrat. Etsin kuumeisesti netistä ja WD:istä sekä armybookista, mutta en löytänyt muuta ohjetta kun tuon mikä armybookissa on. Olen kokeillut sitä, mutta se ei toiminut kovin hyvin. Onko netissä jotain sivua? Onko teillä ohjeita? Olenko minä vain tyhmä tai huono maalaamaan? Kertokaas te.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Half-breed

Re: Dwarf slayereiden parta?

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

No ensinnäkin voisit kertoa millaisen sinä siitä parrasta haluaisit. On heikkoa neuvoa, kun ei ole mitään osviittaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Aaa.. juu anteeksi. Parrasta tullee normi oranssi. Mutta keksin jo miten sen teen. Kiitos kumminkin.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Möllyskä

Viesti Kirjoittaja Möllyskä »

Minä itse vedän ensin blazing orangen sitten high lightaan blazing orangen + skull whiten sekotuksella ja siistii jälkee tulee ainakin mun ja kavereitten mielestä.. mm. dakkadakan
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Ruskeilla washeilla saa ihmeitä aikaan. Dark Fleshiä pohjalle, sitten Blood Rediä ja Blazing orangea, sitten Dark Flesh -washeja ja highlightiä Elf Fleshillä tai Bleached Bonella. Eri sävyisen parrasta saa myös käyttämällä erilaisia keltaisia ja vaihtelemalla aloitusruskeaa.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Kannattanee katsoa, milloin aloitusviesti on lähetetty. Jos viesti on lähetetty viime huhtikuussa, niin viesti ei liene enää ajankohtainen.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”