Dwarf slayereiden parta?
Dwarf slayereiden parta?
Tässä mietin, että miten maalaisin slayereiden parrat. Etsin kuumeisesti netistä ja WD:istä sekä armybookista, mutta en löytänyt muuta ohjetta kun tuon mikä armybookissa on. Olen kokeillut sitä, mutta se ei toiminut kovin hyvin. Onko netissä jotain sivua? Onko teillä ohjeita? Olenko minä vain tyhmä tai huono maalaamaan? Kertokaas te.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
- Half-breed
Re: Dwarf slayereiden parta?
No ensinnäkin voisit kertoa millaisen sinä siitä parrasta haluaisit. On heikkoa neuvoa, kun ei ole mitään osviittaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Aaa.. juu anteeksi. Parrasta tullee normi oranssi. Mutta keksin jo miten sen teen. Kiitos kumminkin.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Minä itse vedän ensin blazing orangen sitten high lightaan blazing orangen + skull whiten sekotuksella ja siistii jälkee tulee ainakin mun ja kavereitten mielestä.. mm. dakkadakan
Ruskeilla washeilla saa ihmeitä aikaan. Dark Fleshiä pohjalle, sitten Blood Rediä ja Blazing orangea, sitten Dark Flesh -washeja ja highlightiä Elf Fleshillä tai Bleached Bonella. Eri sävyisen parrasta saa myös käyttämällä erilaisia keltaisia ja vaihtelemalla aloitusruskeaa.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Kannattanee katsoa, milloin aloitusviesti on lähetetty. Jos viesti on lähetetty viime huhtikuussa, niin viesti ei liene enää ajankohtainen.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer