Wild riderit ja eternal guardit.
- Andy the great
Wild riderit ja eternal guardit.
Olin tässä eräänä päivänä ostamassa wild ridereitä uuteen ja alati kasvavaan welfi joukkoihini, kun yhtäkkiä huomasin jotain tyriä rytkyttävää. Nämähän ovat aivan (melko) älyttämän kalliita. Yksi wild rider paketti (4 figua) maksaa 40€. Ja eternal guardit maksoivat vielä enemmän. OMG! Elikkä ajattelin kysyä ,että ostatteko näitä vaan tällaisinaan vai konvertoitteko näitä esim: glade ridereista? Ja jos niin teette, niin miten? Entäpä mitä teette eternal guardien kanssa? Apua tarvitaan! Ja kiitos jo etukäteen vastauksista.
Se joka virtsaa säästää, vihaa oma kustaan.
Re: Wild riderit ja eternal guardit.
Kukaan ei pelaa eternal guardilla.*
Wild ridereita otetaan se kuus, ihmisillä on yleensä varaa niihin.
*okei pari pelaa niitä, joko vähän jolloin on varaa, tai tosi montaa, jolloin on joko liikaa rahaa tai pääsy halvempiin figuihin esim työsuhde-etujen kautta tai ebaysta.
Tuleeko glade guard-boksissa speareja? Niitä glade ridereille, ja enempi rojua niskaan, tai vaikka stuffista jotain kivaa.
Suck it up, käteistä tiskiin, köyhät kyykkyyn.
Wild ridereita otetaan se kuus, ihmisillä on yleensä varaa niihin.
*okei pari pelaa niitä, joko vähän jolloin on varaa, tai tosi montaa, jolloin on joko liikaa rahaa tai pääsy halvempiin figuihin esim työsuhde-etujen kautta tai ebaysta.
Tuleeko glade guard-boksissa speareja? Niitä glade ridereille, ja enempi rojua niskaan, tai vaikka stuffista jotain kivaa.
Suck it up, käteistä tiskiin, köyhät kyykkyyn.
- Andy the great
Tuli tässä tämmöinen mieleen ,että voisi noita warhawk ridereiden ukkoja vaan laittaa hevosten selkään (olen jo ostanut warharwk ridereitä, turha ostos.) ja sitten laittaa noita glade ridereiden ratsastajia warhawkin päälle. Voisiko toimia?
Jos ne näyttää suunnilleen samalta niin joo. Emt, sullahan ne figut on.
- Andy the great
Joo, taidankin tehdä näin. Kiitos vastauksista Oberon.
War Hawkit turhia?? nonono. Kyllä niillä on montakin hyvää käyttötarkoitusta. Maagit, sotakoneet + muu lentäjien toiminta. Hit&Run on ihan mukava sääntö sekin.
- Andy the great
Joo kyllä mä sen tiesin, vastustajieni armeijoissa kun on vaan se yksi sotakone.
- jupu_pupu_mies
Itse olen käyttänyt glade ridereita joihin olen laitatnut esim dryadin käsiä päitä etc. eternal guardit ovat aika turhia muutenkin dryadit rahassa halvempia ja tehokkaampia.
Ne "Dryadikentaurit" on aikasta hyvä valinta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Andy the great
Kiitos, taidan tehdä driad galderider sälää.
OHHOH. Ei voimuuta sanoa kuin että kallista on sielläpäin. Kotkan Eaglessa (Eagle card) maksaa 5 wildua 35€.
"muistakaa sitten että irtokarkit ovat egologisempia kuin normaalit karkkipussit" sanoi Jumala Aatamille ja Eevalle...
No ohhoh, onpas sielläkin päin kallista. Maelstromgamesissa maksaa £27,00 (tän päivän kurssilla 30,78€). Pwned :)welfi kirjoitti:OHHOH. Ei voimuuta sanoa kuin että kallista on sielläpäin. Kotkan Eaglessa (Eagle card) maksaa 5 wildua 35€.
TheEdit: Ohops. Boostep.fi myy tota 30,00€ hintaan. Doublepwned.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Itse asiassa meillä on velipojan kanssa juurikin tällainen projekti käynnissä. Päämateriaaleina toimii welffien battalion boksi ja hajanainen määrä muovisia helffejä (vajaa parikymmentä spearmaninraatoa ja muutama silverhelmi).
Wild ridereita olisi tosiaan tarkoitus tehdä lisäilemällä dryadeista ylijääneitä raajoja ja erinäisiä spitejä noihin glade ridereihin, ja maalaamalla unitti sopivan keijumaisesti pitäisi homman olla hoidossa. Pitää tietenkin vielä ehkä pohtia jotain yksityiskohtia, niinkuin esimerkiksi jotain köynnöshässäkkää keihäiden varteen.
Eternal guardia väännetään muovisen helffien spearman rykmentin raadoista ja battalion boksista siunaantuneista ylimääräisistä huppupäistä. Keihäänvarteen toinen terä niin saadaan eternal guardin ihmetikkuja, ja kun haltiahaarniskan maalaa metallin sijasta maaväreillä ja hassun helffikuupan sijasta päässä on kunnon huppu niin pojat näyttävät kovinkin uhkaavilta metsäläisiltä. Helffien torsoista pitää tietenkin karsia ne raskaammat metalliset versiot, mutta onneksi iso osa panssareista käy kyllä kovanahkasuojista väriä vaihtamalla. Käsivarsia käytetään vaihtelevasti molemmista seteistä.
Näiden viritelmien lisäksi olen pohtinut treekinien kasaamista dryadien osista, rautalangasta ja jostain tahnasta. GW:n ehdokkaat ovat niin kömpelön näköisiä että uskoisin pienellä yrittämisellä pystyväni ainakin samaan...
Wild ridereita olisi tosiaan tarkoitus tehdä lisäilemällä dryadeista ylijääneitä raajoja ja erinäisiä spitejä noihin glade ridereihin, ja maalaamalla unitti sopivan keijumaisesti pitäisi homman olla hoidossa. Pitää tietenkin vielä ehkä pohtia jotain yksityiskohtia, niinkuin esimerkiksi jotain köynnöshässäkkää keihäiden varteen.
Eternal guardia väännetään muovisen helffien spearman rykmentin raadoista ja battalion boksista siunaantuneista ylimääräisistä huppupäistä. Keihäänvarteen toinen terä niin saadaan eternal guardin ihmetikkuja, ja kun haltiahaarniskan maalaa metallin sijasta maaväreillä ja hassun helffikuupan sijasta päässä on kunnon huppu niin pojat näyttävät kovinkin uhkaavilta metsäläisiltä. Helffien torsoista pitää tietenkin karsia ne raskaammat metalliset versiot, mutta onneksi iso osa panssareista käy kyllä kovanahkasuojista väriä vaihtamalla. Käsivarsia käytetään vaihtelevasti molemmista seteistä.
Näiden viritelmien lisäksi olen pohtinut treekinien kasaamista dryadien osista, rautalangasta ja jostain tahnasta. GW:n ehdokkaat ovat niin kömpelön näköisiä että uskoisin pienellä yrittämisellä pystyväni ainakin samaan...
We wish somebody would just tell us how it is,
And when somebody does, oh we just get pissed.
And when somebody does, oh we just get pissed.