eka 40k figuuri
eka 40k figuuri
tän nobzin maalasin :D se tuli white dwarf lehden kanssa.. Terminator tulee kohta!
http://img172.imageshack.us/my.php?imag ... 243rt0.jpg
http://img172.imageshack.us/my.php?imag ... 243rt0.jpg
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. 
Re: eka 40k figuuri
Ilahduttavaa nähdä, että aloittelija ottaa noin hyvän kuvan figustaan! Pelastit aamuni. Mutta. Figuun. Aloittelijaksi maalaat aika hyvin jopa, kaikki värit ovat siellä missä pitää ja figu näyttää muutenkin hyvältä. Metalleissa olet onnistunut todella hyvin, ovat mukavan örkkimäisiä ja ruostuneita. Highlighteja sitten vaan seuraavaksi, vähän vaaleampaa vihreätä vaikka koholla oleviin muskeleihin ym. Hyvältä näyttää, kehityt varmasti nopeasti lähiaikoina!
tarkoittaako highlight sitä, että laittaa vaaleampaa väriä tummempaa? Esim. laitaisin goblin greeniä örkin naamaan ja käsiin?
Perhana, kun en noita uusia GW:n värejä tunne. Mutta siis jos alla on vähän tummempaa vihreää, niin laitat koholla oleviin kohtiin vähän vaaleampaa vihreää, kuitenkin niin, että tummempaa jää näkyviin. Ihan syvimpiin kohtiin (varjokohtiin) voitkin vaikka jättää sitä mustaa, jos miellyttää sinun esteettistä silmääsi se. Minun miellyttää ainakin. Highlightit voit vaikka kuivaharjata (drybrush) figuun. Niin teen minäkin. Otat siis normaalisti maalia pensseliin, sitten pyyhit suurimman osan pois vaikka talouspaperiin, jota tietenkin aina pidät maalauspisteelläsi. Sitten harjailet figua. Korkeimpiin kohtiin jää maalia. Tämän voi toistaa, jos eka kerros näyttää liikaa alla olevaa maalia läpi. Muistat vaan, että pensselistä saa todella kuivata suurimman osan maalista pois, jotta tämä toimii nätisti.
Tässä on space marine squeadin jäseniä!
http://img186.imageshack.us/my.php?imag ... 001ix8.jpg
tässä on se terminaatori jonku juuri tein valmiiksi..
http://img502.imageshack.us/my.php?imag ... 002zz3.jpg
Commentia! käytin tota drybrushia noinhin space marineihin ja terminaatoriin...
Dreadnought tulee kohta...
http://img186.imageshack.us/my.php?imag ... 001ix8.jpg
tässä on se terminaatori jonku juuri tein valmiiksi..
http://img502.imageshack.us/my.php?imag ... 002zz3.jpg
Commentia! käytin tota drybrushia noinhin space marineihin ja terminaatoriin...
Dreadnought tulee kohta...
mmm... suklaamarsuja :P
-
Alien of Change
[quote="Gloorius"]mmm... suklaamarsuja :P[/quote]
Semmoisia kun vain saisi. Suklaasta tehtyjä marsu karkkeja :p
Semmoisia kun vain saisi. Suklaasta tehtyjä marsu karkkeja :p
?ei ne oo suklaamarsuja?
Pahoitelen ton ensimmäisen marine kuvan huonoutta...
Pahoitelen ton ensimmäisen marine kuvan huonoutta...
Yarr. Vaihda photobuckettiin. Jäi kuva kattomatta kun imageshak latautuu ja on aina latautunut niin hitaasti, että jää aina miettimään lataako se sitä sivua ollenkaan...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Minusta tuota väriteemaa voisi vähän miettiä uudelleen. Ruskea on aika epätavallinen väri mariineille. Mutta sekin voisi toimia, jos laittaisit sen kaveriksi jonkun värin, joka tekee sille kivaa kontrastia, esim. vaaleampi väri. Tällä maalaisit osan, vaikka olkapääpanssarit ja polvet. Jos nyt haluat ruskean pitää, kokeile vaikka luunvalkeaa tai muuta samanlaista, vaaleaa väriä. Jos mariinien taustaa tiedät, hehän eivät juuri mistään naamioväreistä välitä, esim. Blood Angels -jaosto värjää panssarinsa kirkkaanpunaisiksi. Mariinit ovat kuin ritareita, jotka eivät suostu piilottelemaan, vaan kohtaavat vihollisen suoraan. Värivaihtoehdot ovat lähes rajattomat.
Damn.. Minä ajatelin semmosta "hit and run" teemaa.. Semmoinen väri jotta heitä ei näkisi metsissä etc... nojaa... Lähetän tänne pari salamanderia sitten :D.. Luultavasti vielä tänään..
Edit: Miten voi highlighttaa marsuja?? En löydä mitään osia joita voisi korostaa.. kaikki on niin tasaista ja sileää...
Edit: Miten voi highlighttaa marsuja?? En löydä mitään osia joita voisi korostaa.. kaikki on niin tasaista ja sileää...
Ihan ok aloittelijan figuja. Marsut kaipaavat yksityiskohtia.
No esimerkiksi niiden pintojen reunat yleensä korostetaan.nobody kirjoitti:Miten voi highlighttaa marsuja?? En löydä mitään osia joita voisi korostaa.. kaikki on niin tasaista ja sileää...
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Blood angel sergeant
http://img246.imageshack.us/my.php?image=kuva008os4.jpg
Jos nyt pitää olla rehellinen niin toi näyttää paremmalta livenä...
http://img246.imageshack.us/my.php?image=kuva008os4.jpg
Jos nyt pitää olla rehellinen niin toi näyttää paremmalta livenä...
Edelleen hyviä kuvia otat, pointsit siitä. Nyt alkaa jo näyttää paremmalta. Hyvä, että otit valkoisen liinan muodossa kontrastiväriä mukaan. Kuivaharjaus ihan ok tasoa. Hyvä, että olet malttanut jättää tummempaa kohtaa ja jopa mustaa näkyviin, koko figu tasaisella punaisella olisikin tylsä. Valo ja varjo, kaiken A ja O. Tuosta on hyvä jatkaa. Voisit seuraavaksi kokeilla kasvojen ja liinan varjostamista. Kasvot voi varjostaa esim. antamalla ensin kunnon washin ogryn fleshillä, sitten kuivaharjaamalla uudestaan tuota naamaväriä päälle, mutta jättäen washia näkyviin syviin kohtiin. Voit kokeilla maalatakin highlightit, jos tarkkuus riittää. Muista vain odottaa tarpeeksi, että ogryn flesh kuivuu. Liinaan käy esim. joku luunvalkea tai harmaa perusväriksi, jota sitten korostat valkoisella.
Vanhemmat marsut näyttää viemäristä nousseilta, mutta tuo sergu on jo ihan hyvä, jos tykkäät suttuisesta lookista. Naama toisin voisit vielä parantaa, niinkuin ehdotettiin.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
mitäs wash meinaa?
Washi on sellanen ylimalkainen koko alueen maalaus siihen tarkotetulla washilla tai ohennetulla maalilla. Washit on maaleja paljon ohuempia, juoksevampia, ja radikaalisti vähemmän peittäviä, ennen kulkivat nimellä ink, muste. Washissa maali tai washi hakeutuu syviin kohtiin, juoksevaa kun on. Toki sitä vähän jää kohoalueillekin, mutta huomattavasti vähemmän. Washilla voi varjostaa kätevästi, mutta ihonväriä tulisi olla alla, koska mustaa vasten washi ei usein näytä juuri miltään. Monet tosiaan maalaavat uudet highlightit washin jälkeen, kun siinä hommassa kohokohdatkin vähän tummuvat.
- P. Ruuhijärvi
Kuten joku tässä mainitsikin, niin kessu näyttää aika ryvettyneeltä; tasoitapa värejä esim. toisella kerroksella samaa väriä. Panssarin tiivisteet voisi maalata eri värillä.
Kaiken kaikkiaan, värit saisi olla vivahteikkaampia ja särmikkäämpiä, tuolla tavalla ne näyttävät varsin sutaituilta. Enemmän kerroksia rohkeasti vaan!
Kaiken kaikkiaan, värit saisi olla vivahteikkaampia ja särmikkäämpiä, tuolla tavalla ne näyttävät varsin sutaituilta. Enemmän kerroksia rohkeasti vaan!
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
On se hyvä että mies osaa sentään drybrushata
"sentään"?...
Kyllä minä osaan paljon muutakin kun vain drybrushata!! Mutta harjoitus tekee mestarin...
Kyllä minä osaan paljon muutakin kun vain drybrushata!! Mutta harjoitus tekee mestarin...