beast of nurgle, toimiiko?
- Scumboogie
beast of nurgle, toimiiko?
Kysymys kuuluu: kannattaako käyttää beast of nurglea?
Mie oon alotellut demonien seka-armeijan, jolla on vahva tzeentch-pohja. Olen tietysti hankkinut muutakin, kuten flesh houndeja ja (aikomassa) hankkia daemonetteja. Mutta joo, onko beast of nurgle kannattava? Tyylikäs se ainakin on, mutta peleissä fiendit tai flamerit voisi toimia paremmin raressa, vai?
Mie oon alotellut demonien seka-armeijan, jolla on vahva tzeentch-pohja. Olen tietysti hankkinut muutakin, kuten flesh houndeja ja (aikomassa) hankkia daemonetteja. Mutta joo, onko beast of nurgle kannattava? Tyylikäs se ainakin on, mutta peleissä fiendit tai flamerit voisi toimia paremmin raressa, vai?
Re: beast of nurgle, toimiiko?
Viimeksi kun pelasin niin se tappoi ison määrän maroja, usein tuli 4-6 lyöntiä per Beasti , näitä oli siis itselläni 2.
Mielestäin toimii suht hyvin, kestää ja osaa lyödä, hinta tosin melko korkea. Mutta hinta/laatu suhteeltaan parempia kuin Raresta Bloodcrusherit.
Mielestäin toimii suht hyvin, kestää ja osaa lyödä, hinta tosin melko korkea. Mutta hinta/laatu suhteeltaan parempia kuin Raresta Bloodcrusherit.
Toimiihan nekin mutta eritavalla, sillä Fiendillä haetaan sotakoneita/ heikkoja yksikköjä. Flamerit sopivat listaan kuin listaan, mutta niitä ilmankin pärjää ihan hyvin.Skarsnik96 kirjoitti:peleissä fiendit tai flamerit voisi toimia paremmin raressa, vai?
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
- jupu_pupu_mies
Itse asiassa minusta taas bloodcrushherit ovat flamerien kanssa hintalaatu suhteeltaan parhaita raressa. Mutta minun tuurilla jee jee beasti tekee 2-3 atackkia per vuoro. Se on vähän sellai että jos noppa pyörii se on tehokas jos ei niin se on aika huono
Joke?jupu_mies kirjoitti:Itse asiassa minusta taas bloodcrushherit ovat flamerien kanssa hintalaatu suhteeltaan parhaita raressa. Mutta minun tuurilla jee jee beasti tekee 2-3 atackkia per vuoro. Se on vähän sellai että jos noppa pyörii se on tehokas jos ei niin se on aika huono
Bloodcrusherit ovat aivan ylikalliita eikä välttämättä maksa itseään takaisin, ensimmäisessä pelissä jossa näitä on pitäisi huomata.
No vaikka vaan se 3 A tulisi niin tämähän kestää(Wardi,Rege.T 5) ja joka vuoro uudet heitot .Flamerit ovat siis käytännöllisiä mutta Ei se Beasti mikään huono valinta ole.
Tämä kyseinen mara unit, jolla minä pelasin niin sai niihin kahteen spawniin varmaan 4W läpi. Se oli 20 tyypin unit GW:illä. Kyllä se beast of nurgle niitti niitä maroja kuin heinää, mutta nurglen markilla huvikseni kokeilin niin se karsi niitä haavoja. Ensimmäisellä erällä stifler heitti tupla kutoset, siis kummallekkin BON 6's, eli iskuja tuli aika monta. Mutta ei siitä sen enempää.Stifler kirjoitti:Joke?jupu_mies kirjoitti:Itse asiassa minusta taas bloodcrushherit ovat flamerien kanssa hintalaatu suhteeltaan parhaita raressa. Mutta minun tuurilla jee jee beasti tekee 2-3 atackkia per vuoro. Se on vähän sellai että jos noppa pyörii se on tehokas jos ei niin se on aika huono
Bloodcrusherit ovat aivan ylikalliita eikä välttämättä maksa itseään takaisin, ensimmäisessä pelissä jossa näitä on pitäisi huomata.
No vaikka vaan se 3 A tulisi niin tämähän kestää(Wardi,Rege.T 5) ja joka vuoro uudet heitot .Flamerit ovat siis käytännöllisiä mutta Ei se Beasti mikään huono valinta ole.
- Isompi Arska
demoneilla ei ole yhtään huonoa yksikköä, moni niistä on vain rikki. kaikkia voi ihan hyvin käyttää (ja muovailla, lol)
noita rare mötiköitä on ihan hyvä käyttää mobiileina jumittajina, plaguabearerit kkun ovat hitaita. ei niitä flamereita aina kahta yksikköä tarvii
noita rare mötiköitä on ihan hyvä käyttää mobiileina jumittajina, plaguabearerit kkun ovat hitaita. ei niitä flamereita aina kahta yksikköä tarvii
*köh* daemon prince *köh*Isompi Arska kirjoitti:demoneilla ei ole yhtään huonoa yksikköä
Nurlingeja en myöskään mitenkään hyödyllisenä ole nähnyt. Spessusta löytyy paljon muutakin hyvää.Warp-Rider kirjoitti:*köh* daemon prince *köh*Isompi Arska kirjoitti:demoneilla ei ole yhtään huonoa yksikköä
- Isompi Arska
ei noi kummatkaan mitään liian paskaa ole, muut ovat vaan (paljon) parempia vaihtoehtojaStifler kirjoitti:Nurlingeja en myöskään mitenkään hyödyllisenä ole nähnyt. Spessusta löytyy paljon muutakin hyvää.Warp-Rider kirjoitti:*köh* daemon prince *köh*Isompi Arska kirjoitti:demoneilla ei ole yhtään huonoa yksikköä
- jupu_pupu_mies
kyllä mielestäni demoniprinssi 7 attack str6 on ihan kiva ja nurglinit on sentään scoutteja.
ja Demoni prinssi vie lordi paikan, kun vaihtoehtosesti saa sen Greater Demonin. Ja kun laital DP:N vielä jollekkin jumalalle ja sille kamoja, vie pisteitä aivan liikaa hyötyynsä nähden.jupu_mies kirjoitti:kyllä mielestäni demoniprinssi 7 attack str6 on ihan kiva ja nurglinit on sentään scoutteja.
Nurlingit on Scoutteja mutta kuten Isompi Arska sanoi sieltä löytyy paljon parempaa.
- jupu_pupu_mies
Niin niin mutta en pitäisi demoni prinssiä sentään ihan paskana. P.s lopetetaan ot tähän
jupu_mies kirjoitti:Niin niin mutta en pitäisi demoni prinssiä sentään ihan paskana. P.s lopetetaan ot tähän
No se kuitenkin on.