Chaos Champion in Bone Armour

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
izeColt

Chaos Champion in Bone Armour

Viesti Kirjoittaja izeColt »

Tulipahan sitten ensimmäistä kertaa osallistuttua Sotavasaran viralliseen maalauskilpailuun, lähinnä hetken mielijohteesta, eikä sijoituskaan mikään huono ollut. "Old-school" -figuilla on joskus paha tapa jakaa mielipiteet varsin tehokkaasti, joten otin tietoisen riskin osallistuessani kilpailuun tällä työllä. Maalauskilpailu oli kaikin puolin hienosti toteutettu, tasokas ja onnistunut. Onnittelut myös voittaneille.

Olin joskus joulun alla tilaillut Games Workshopin klassikkopuolelta pari kasarifigua, jotka sitten sopivasti saapuivat välipäivinä työstettäviksi. Aikomuksenani oli kokeilla ensimmäistä kertaa NMM-tekniikkaa, sekä harjoitella värikylläisyyden säätelyä harmaalla.

Kuva

Lopputulokseen olen varsin tyytyväinen, erityisesti alustan tuomaan tunnelmaan olen erittäin mieltynyt (yksinkertainen on joskus kaunista). Kullan maalaaminen aiheutti allekirjoittaneelle aluksi hieman päänvaivaa, mutta onneksi netti on pullollaan referenssimateriaalia, joista on hyvä ottaa mallia.
Spread the word. Iron Sleet
Alien of Change

Re: Chaos Champion in Bone Armour

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Älyttömän hieno figu. En ole nähnyt tuommoisia figuja geeween puolelta koskaan. Sen takia kun on klassikko figu.
Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki »

Yhdyn Tsänssiin.. älyttömän hieno figu. Ei mitään moitittavaa edes löydy! Paitsi tietenkin toi pää, hassua mutta musta se on sinänsä ruma (toi kypärä) kun kallo näyttää ihan kuin se hymyilisi rumasti hampaat täysin esillä.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Aksu

Viesti Kirjoittaja Aksu »

täysin samaa mieltä! Harvinaisen hyvää jälkeä!!
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Itse figu ei kuulu ehkä klassikoista suosikkeihini, vaikka omistan itsekin samanlaisen.

Olet onnistunut tuomaan kyllä upean tunnelman figuun, jota alusta erityisesti korostaa. Mikan töistä tuttu tunnelma tulee itselle ensimmäisenä mieleen. Värivalinnat ovat hyvät... Pieni nipotus kaavun ja miekan samasta sävystä. Miekan NMM on upea, joten sitä nyt en lähtisi muuttamaan, jotain pientä sävyeroa jos kaapuun saisi niin metallit erottuisivat entistäkin paremmin. Miekan kultaiset osat ovat hyvät, gemit loistavat. Luuosat olet maalannut moitteettomasti.

Hatunnosto hyvästä kameran käytöstä. Harvinaista sotavasarassa nykyään.
Sigvald

Viesti Kirjoittaja Sigvald »

On muutes ihan mahtavan näkönen.Edes GW:n figukin kaaos armybookissa ei pärjää tolle.näyttäää ihan siltä että miekka olisi aitoa metallia kun se tollalailla jännästi peilää ton typin varjon

Base on hieno ja sopii tuohon tunnelmaan tun figun syystuulen heiluttaman kaavun kanssa.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Jo figun sculpti itsessän on kaunis, yhdistettynä noin hyvään maalaukseen on kyseessä erinomainen nappi. :) Sinänsä harmi ettei gw ole puskenut ulos mitään tuon tasoista pitkään aikaan.

Ei mulla tästä mitään valittamista ole, hyvät värivalinnat ja nätti beissi. Noin upeaan figuun kannattaakin olla tyytyväinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”