"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

onko täällä myös tyttöjä

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
zebulba

onko täällä myös tyttöjä

Viesti Kirjoittaja zebulba »

siis kertokaa ootteko tyttöjä. :wink:
Ostetaan uusia temple guardeja, ushabteja,grail knightejä, tomb guardeja,questing knightejä,skull catapult.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

ei
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Separi kirjoitti:ei
Perustele. ;)

Mitä itse tiedän:

- Ninnu (erityisen vaarallinen jos meinaatte ryhtyä flame-wariin tätä vastaan)
- Gabriella (muutaman kerran käynyt)
- Narttu
- Jokumuujonkanimeäenenäämuista mutta houkuttelin sen tänne IRC-Galleriasta ;)
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Kuuluisin tyttö/ nainen täällä taitaa olla Ninnu... Tai sit joku weekender on kans tyttö mut ei myönnä sitä :) *image* *repeää nauruun*
Mut totuus on, et figut ei taida kiinnostaa tyttöjä niin paljoa kuin meitä miehiä... Ellei barbeja ja my little ponyja lasketa.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Voi hellan lettas, nytte keksitte sen! Voi räkä... Mä oon tämmönen 14 vuotias teinix tyttö ja etin seuraa illax, semmosii 20 vuotiait uroksii, useempiki käy kerralla.

*Painuu takas leikkiin my little ponyillä*
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

Weekender kirjoitti:Voi hellan lettas, nytte keksitte sen! Voi räkä... Mä oon tämmönen 14 vuotias teinix tyttö ja etin seuraa illax, semmosii 20 vuotiait uroksii, useempiki käy kerralla.

*Painuu takas leikkiin my little ponyillä*
my little ponyt on kivoi. :P
mul on kaks. :roll:

heh.. mut jos siis mä ätuun mun kaverin, Harrin kans huomen sit sinne rixuun? :wink:

joop.. mikäköhän tän threadin tarkotus olis.. ehkä zebulba halus scoree pinceetä hammeristi-chicksii ja totes että toi on tehokkain tapa. :D
gaming since '92
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

sanoisinpa että tässä topicissa on kyseessä noobin/murkkuikäisen pojan uteliaisuus, jos osaatte katsoa "Ikäasiaa"-osuuden viimeisen viestin ymmärrätte mitä ajan takaa
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Tai sitten häntä kiinnostaa oikeasti mitenkä sukupuoli jakauma täällä menee, mut me vaan ei sitä ymmärretä ja syljetään päälle :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Eikös tästä aiheesta muuten ole joskus ollut äänestys tai jotain (en kylläkään itse löytänyt sitä automaattisesti käskyllä "Haku" enkä manuaalisesti tonkimalla, lienee joku mode/herra admini syönyt jutun puhdistusten yhteydessä)...
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Weekender kirjoitti:
Separi kirjoitti:ei
Perustele. ;);)
meinasin itteeni
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Machiavelli kirjoitti:Tai sitten häntä kiinnostaa oikeasti mitenkä sukupuoli jakauma täällä menee, mut me vaan ei sitä ymmärretä ja syljetään päälle :)
"Zebulba": väliäkö sillä mitä sukupuolta on, kunhan on asiallinen ajatuksiltaan ja käytökseltään. Tietenkin, tyttö-/poikaystävän haussa suosittelen olemaan hitusen tarkempi ko. asian kanssa, mutta sitähän ei tehdä Netin kautta, vai? Tai noh, onhan sitä paatunutta nörttilajiketta, sitä chattisivujen alkukantaiselämää, joka luulee omaavansa todellisen suhteen Netin välityksellä, mutta... Joo.

En nyt haluaisi sorsia ketään, itse olen tehnyt pari aika läheistä tuttavuutta Netin välityksellä, mutta jotain täyttä suhdetta... Ehkei ihan. Ja ihan näin henk. koht. mielipiteenä, sellainen "Onko täällä tyttöjä?"-ketju jollain Warhammer-boardilla on ehkä pikkasen pateettista.

Ja se on aikamoinen "long shot", koska niitä Warhammeria harrastavia tyttöjä on aika vähän (tunnen... kolme-neljä, jos Ninnu lasketaan mukaan).

Mutta, kuten yritin juuri sanoa, en sorsi ketään. Ilmaisen vain mielipiteeni...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Eipä taia tyttöjä figut kiinnostaa.. Itte pelailen lotria isosiskon kaa :P Se vaa pelailee mun kaa ei maalaa ku sitä ei kiinnosta :roll:
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Kyllä minä olen saanut kanssa isosiskoni (26v) pelaamaan heroquestia. Tämä tosin onnistuu aina vaan jouluna ja isoveljeni avustuksella. Jouluna on aina turhaa aikaa :) Ei piä luovuttaa sen suhteen, että tytötkin kiinnostuvat hammerista ;)
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

heh, mut vois melkein laskea muijaksi :D

näytän aina ensisilmäykseltä muijalta, ja mulla ei ole edes pitkiä hiuksia!
kaipa se johtuu siitä että mulla on naiseen ruumiin rakenne ja ajatusmalli.

jollain tuolla meni jotain ristiin mun tapauksessa... :wink:
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Wazuuup

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Jos jatketaan isosiskolinjaa voin sanoa, että isosisko (18) on ollut niinkin kiinnostunut että on katsonut yhtä peliä ja kysellyt koko ajan: miks noi liikku tonne, miksi sä heitit noppaa, onko noi hyviä??? Ja onhan se kommentoinut mulle mun maalatessa: Sä oot aika hassu kun jaksat maalata tommosia :( , mitenköhän tonkin heiton tulkitsisi...
on se niin väärin :wallbash
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Tjaa... keräileehän minunkin siskoni näitä ylikalliita pöytäsotastrategiapelinosasia - pikkusisko, kylläkin. Hän ei ole ehkä niin kiinnostunut pelaamisesta, mutta kysyi pari kertaa minulta, opettaisinko vähän sääntöjä. Pitäähän tässä uusia pelaajia kouluttaa... :wink:

Siskoni on outo muutenkin, mutta en sanoisi että Warhammer on niin eittämättömän miespuolisille (tai "oudoille" naispuolisille) ihmisille suunnattua kuin newbiet uskovat.

EDIT: Juu. OK, se on vertailussa niin ju-ma-lattomasti miespuolisille suunnattua, mutta silti... Eivät kaikki naiset ole stereotyyppisiä pikkuprinsessoja - no offense kellekään, puhun mentaliteetista tässä...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Cultisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cultisti »

No jos joku oli viime vuoden Conklaavissa fantasyn puolella ni saatto bongata Emman, kaverin 13v pikkusiskon, joka tuli turnauksessa kolmanneks.........repikää siit sittten huumoria! =)

-J-
Pain is an illusion of the senses despair an illusion of the mind
-Assassin Proverb-
zebulba

onko täällä tyttöjä

Viesti Kirjoittaja zebulba »

["]Tai sitten häntä kiinnostaa oikeasti mitenkä sukupuoli jakauma täällä menee, mut me vaan ei sitä ymmärretä ja syljetään päälle :)[/quote]

"Zebulba": väliäkö sillä mitä sukupuolta on, kunhan on asiallinen ajatuksiltaan ja käytökseltään. Tietenkin, tyttö-/poikaystävän haussa suosittelen olemaan hitusen tarkempi ko. asian kanssa, mutta sitähän ei tehdä Netin kautta, vai? Tai noh, onhan sitä paatunutta nörttilajiketta, sitä chattisivujen alkukantaiselämää, joka luulee omaavansa todellisen suhteen Netin välityksellä, mutta... Joo.

En nyt haluaisi sorsia ketään, itse olen tehnyt pari aika läheistä tuttavuutta Netin välityksellä, mutta jotain täyttä suhdetta... Ehkei ihan. Ja ihan näin henk. koht. mielipiteenä, sellainen "Onko täällä tyttöjä?"-ketju jollain Warhammer-boardilla on ehkä pikkasen pateettista.

Ja se on aikamoinen "long shot", koska niitä Warhammeria harrastavia tyttöjä on aika vähän (tunnen... kolme-neljä, jos Ninnu lasketaan mukaan).

Mutta, kuten yritin juuri sanoa, en sorsi ketään. Ilmaisen vain mielipiteeni...[/quote]

en mä täällä ketään oo iskemässä vaan halusin tietää onko paljon tyttöjä
keräämässä hammereita
Ostetaan uusia temple guardeja, ushabteja,grail knightejä, tomb guardeja,questing knightejä,skull catapult.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
Darkheart

Re: onko täällä tyttöjä

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

zebulba kirjoitti: en mä täällä ketään oo iskemässä vaan halusin tietää onko paljon tyttöjä
keräämässä hammereita
Eipä taida paljoo olla.
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Tällä foorumilla on hassu piirre, tai no se taitaa kyllä olla usealla muullakin...
meinaan sitä miten aivan uskomattoman triviaaleista keskusteluista saadaan esille järkyttävän monisäikeisiä ja syvällisiä ajatuksia :)

se on siis positiivinen asia :wink:

mutta sukupuolesta senverran että olen kyllä mies, mutta olen tutkinut asiaa monta vuotta monista lähteistä ja tullut siihen tulokseen että "ajatustasolla" sukupuolia on neljä. mies, nainen, androgyyni ja sukupuolineutraali
(kyllä termit on "lainattu" setan sivuilta, mutta en kopioi heitä suoraan. syy on se että ne ovat ytimekkäästi suomen kielellä juuri ne)
fyysisiä sukupuolia on luonnollisesti vain kaksi, mutta ne eivät sinänsä vaikuta "henkiseen sukupuoleen". vaikka yhteiskunta ja oletukset luonnollisesti muovaavat ihmisen minäkuvaa luonnollisen sukupuolen suuntaan.

Ei taida enää oikeen liittyä figuihin :|
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”