Tracon turnaus 070209.
Re: Tracon turnaus 070209.
Mää luulin, että kehä kolmosen ulkopuolella on vain tietön erämaa josta ei tarvi välittää ;)
Kyllä se raja Kehä ykkösellä menee.finmirage kirjoitti:Mää luulin, että kehä kolmosen ulkopuolella on vain tietön erämaa josta ei tarvi välittää ;)
No mutta itse asiasta se, että ikävästi nämä peruutukset aiheuttavat samalla pientä lumipalloilmiötä. Nyt kun valitettavasti ei ilmeisesti täältä pk-seudulta ole lähtemässä kukaan autollinen paikalle, niin onhan tuo ikävämpi matkustaa varsinkin VR:n nykyhinnoin. Vain yhden päivän turnaus vielä pahentaa tilannetta. Mä nyt kuitenkin yritän kammeta itseni jollain ilveellä mestoille, niin saatte jonkun ei-paikallisen mukaan =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mää kuulin semmosta huhua, että sulla on celebdae se cygnarin uusi ratsastava casteri käytössä? Miten on toiminut?
-
Der Dexter
ihan kivasti, mlkoisen mobiilia listaa ja sillai monipuolista settiä, ei mikään yhden kikan ihme. rajattu fookkus antaa vain yhden tavan lähestyä per vuoro, eli ranged+magical attack samalla vuorolla ei luonnistu, mutta eri vuoroilla kyllä.
hyvä spell list, avainta tarjolla vähän kaikkeen.
hauska olla vastaanottavalla osapuolella, ei mikään liian uber, mutta mukavan haastava, sekä tappava osaavissa käsissä.
hyvä spell list, avainta tarjolla vähän kaikkeen.
hauska olla vastaanottavalla osapuolella, ei mikään liian uber, mutta mukavan haastava, sekä tappava osaavissa käsissä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
No jatketaan nyt vielä vähän offtopiccia =)
Dexter on Krayella varmaan pelannut enemmän kuin mä, mutta tyypistä on aika samanlaiset kokemukset. Pelasin kaikki matsini ennen kuin sain Squiren ja Krayella on aika kalliiden loitsujen takia koko ajan pulaa focuksesta, johon Squire vähän tuo varmasti helpotusta. Loitsulista on kuitenkin sen verran monipuolinen, että melkein aina pystyy vastaamaan mitä vastustaja tekee. Turnauksissa Kraye sopii ainakin mulle sikäli hyvin, että sillä saa tehtyä hyvin toisen listan erilaisen (epic) Cainen vastapainoksi.
Dexter on Krayella varmaan pelannut enemmän kuin mä, mutta tyypistä on aika samanlaiset kokemukset. Pelasin kaikki matsini ennen kuin sain Squiren ja Krayella on aika kalliiden loitsujen takia koko ajan pulaa focuksesta, johon Squire vähän tuo varmasti helpotusta. Loitsulista on kuitenkin sen verran monipuolinen, että melkein aina pystyy vastaamaan mitä vastustaja tekee. Turnauksissa Kraye sopii ainakin mulle sikäli hyvin, että sillä saa tehtyä hyvin toisen listan erilaisen (epic) Cainen vastapainoksi.
-
skullmonkey
- Viesti:
Hmmm, are we gonna get these http://www.tabletopgamingnews.com/2009/01/22/22423?!? What about Card Redemption forms = Gold cards for the winner?
Reviving one Venger a turn: 3 focus.
Bringing the whole unit back after your enemy finally kills all of them: Priceless.
Bringing the whole unit back after your enemy finally kills all of them: Priceless.
I think we need to have a Press Ganger as a TO to get those forms... but we could try getting the awards if they manage to arrive in time...skullmonkey kirjoitti:Hmmm, are we gonna get these http://www.tabletopgamingnews.com/2009/01/22/22423?!? What about Card Redemption forms = Gold cards for the winner?
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Then should contact one mr.Teräratas to get those golden card thingys and stuff.Pariah kirjoitti:I think we need to have a Press Ganger as a TO to get those forms... but we could try getting the awards if they manage to arrive in time...skullmonkey kirjoitti:Hmmm, are we gonna get these http://www.tabletopgamingnews.com/2009/01/22/22423?!? What about Card Redemption forms = Gold cards for the winner?
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
skullmonkey
- Viesti:
I demand Mr. Teräratas to order Golden Card forms!
:D
Ok, maybe I can ask very polite and friendly, and ask Mr. Teräratas to kindly order the golden cards forms. And Pelimaa gets us those trophies ;)
Ok, maybe I can ask very polite and friendly, and ask Mr. Teräratas to kindly order the golden cards forms. And Pelimaa gets us those trophies ;)
Reviving one Venger a turn: 3 focus.
Jahas, jos sitä vaikka tulis pitkästä aikaa vähän kokeilemaan. Ilmottaudun siis turnaukseen.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Heippa! Ilmottaudun turnaukseen!
Hei minä olen myös pressganger. Tällä hetkellä olen Turussa mutta muutan Hesaan keväällä. Jos tarvitte supporttia niin pistäkää YVtä.skullmonkey kirjoitti:I demand Mr. Teräratas to order Golden Card forms!
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Noniih, lisätään tämäkin tänne vihdoista viimein.
Eli turnaus maksaa 5e, sisältää sisäänpääsyn alueelle(3e).
Maksut tilille :573165 - 254844, viestikenttään oma etu- ja sukunimi ja WM/H.
ilmoittautumiset pitää maksaa viimeistään ensi keskiviikkona.
Ennakkoon maksaneille(ja nimensä ilmoittaneille) jaetaan ovella lipukkeet joilla pääsee sisään ilman maksua.
Lisätietoa tästä tulee vielä ennen traconia.
:skullmonkey, noita palkintoja olen muutamaan otteeseen kysellyt ja pyydellyt.
Mutta näyttää siltä että jos ei ole press ganger ei noita saa.
Ennakkoon maksaneille(ja nimensä ilmoittaneille) jaetaan ovella lipukkeet joilla pääsee sisään ilman maksua.
Sen tähden voineen häiriköidä mr. Teräratasta tahi Finmiragea. Posti hoitaa hyvässä lykyssä loput.Zarathustrian kirjoitti:skullmonkey, noita palkintoja olen muutamaan otteeseen kysellyt ja pyydellyt.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Voiko maksaa Pelimaan kassalle, vaiko ainoastaan tuolle tilille?Zarathustrian kirjoitti:Noniih, lisätään tämäkin tänne vihdoista viimein.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Jaahas työt pukkaa päälle, joten sudet ei pääse ulkoilemaan, eli Sopuli peruu osallistumisensa.
-Sopuli
-Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Joko minä en ossoo tahi sitten mie muuten vaan olen puusilmä, mutta mikäs pistetään maksun saajan nimeksi? Meinaan muuten ei suostu tuota suorittamaan.Zarathustrian kirjoitti:Noniih, lisätään tämäkin tänne vihdoista viimein.
Käytännössä jos vaikka verkkopankissa maksaa, niin siihen saajaksi voi kirjoittaa mitä tahansa sen vaikuttamatta maksun perillemenoon (tilinron mukaan maksu siis menee yksinomaan). Toki ihan fiksu juttu se on kertoa, että minne maksu on menossa.Aasimar kirjoitti:Joko minä en ossoo tahi sitten mie muuten vaan olen puusilmä, mutta mikäs pistetään maksun saajan nimeksi? Meinaan muuten ei suostu tuota suorittamaan.Zarathustrian kirjoitti:Noniih, lisätään tämäkin tänne vihdoista viimein.
Noh kokeillaan sitten 'diibadaaba apinat' taikka 'Pelimaa' ja katsoo mennöökö perille :)Celebdae kirjoitti:Käytännössä jos vaikka verkkopankissa maksaa, niin siihen saajaksi voi kirjoittaa mitä tahansa sen vaikuttamatta maksun perillemenoon (tilinron mukaan maksu siis menee yksinomaan). Toki ihan fiksu juttu se on kertoa, että minne maksu on menossa.Aasimar kirjoitti:Joko minä en ossoo tahi sitten mie muuten vaan olen puusilmä, mutta mikäs pistetään maksun saajan nimeksi? Meinaan muuten ei suostu tuota suorittamaan.Zarathustrian kirjoitti:Noniih, lisätään tämäkin tänne vihdoista viimein.
Pelimaan tili tuo pitäisi tietääkseni olla :PAasimar kirjoitti:Noh kokeillaan sitten 'diibadaaba apinat' taikka 'Pelimaa' ja katsoo mennöökö perille :)Celebdae kirjoitti:Käytännössä jos vaikka verkkopankissa maksaa, niin siihen saajaksi voi kirjoittaa mitä tahansa sen vaikuttamatta maksun perillemenoon (tilinron mukaan maksu siis menee yksinomaan). Toki ihan fiksu juttu se on kertoa, että minne maksu on menossa.Aasimar kirjoitti:Joko minä en ossoo tahi sitten mie muuten vaan olen puusilmä, mutta mikäs pistetään maksun saajan nimeksi? Meinaan muuten ei suostu tuota suorittamaan.Zarathustrian kirjoitti:Noniih, lisätään tämäkin tänne vihdoista viimein.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.