Kaaosta, örkkejä ja esihistoriallinen? (päivitetty 28.01.09)
Re: Kaaosta, örkkejä ja .... (päivitetty 07.12.08)
no, maastopuvussa ei ole muuta ongelmaa, kuin että nuo siniset ja valkoiset kohat vois jätttää pois, niin sillä oikeasti johonkin maastoutuis ;)
- P. Ruuhijärvi
Valkoinen voi jäädä, mutta sinisen voi tosiaan pistää pois. Naama on hyvin maalattu, ja punaisen korostukset ovat huippuluokkaa, mutta tunikassa voisi olla enemmän korostuksia.Hihhuli kirjoitti:no, maastopuvussa ei ole muuta ongelmaa, kuin että nuo siniset ja valkoiset kohat vois jätttää pois, niin sillä oikeasti johonkin maastoutuis ;)
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Tunikka? Totta kyllä, ettei sininen ole kovin maastouttava väri, MUTTA en nyt katsoisi punaisten suojienkaan tässä yhteydessä sen kummenmmin maastouttavan:D Näin 'real life' niin siniset pilkut suhteessa räikeään punaiseen voisi jopa toimia:D mutta kiitos mielipiteistä....
Taas jotain puolivillaista.. Olen todella laiska maalaja. Laatikot ovat täynnä keskeneräisiä ikuisuusprojekteja. Yleensä homma kaatuu siihen, etten saa jotain tiettyä yksityiskohtaa mieleisekseni. Tässäkin tie nousi pystyyn miekan terän suhteen.

Re: Kaaosta, örkkejä ja .... (päivitetty 22.01.09)
Ihan hyvin maalattu, blendit ovat varsinkin onnistuneet hyvin.
Re: Kaaosta, örkkejä ja .... (päivitetty 22.01.09)
Sain muutaman kyseisen kummajaisen. Ovat vanhoja plaguemarineita, mutta kuinka wanhoja?

- P. Ruuhijärvi
Re: Kaaosta, örkkejä ja esihistoriallinen? (päivitetty 28.01.09)
Plague Marinesta en tiedä, mutta tuo Loortin purppuramainen iho olisi onnistunut, jos tuo vatsakin olisi maalattu samanväriseksi. Layerit ovat kyllä erittäin hyvässä kondiksessa, mutta muuten kontrastia on aivan liikaa.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Iho on maalattu vatsan jälkeen ja tarkoitus olikin muuttaa väriä ihoon sointuvammaksi... Ehkä väärää porukkaa maalailen, kun tykkään noista räikeistä väreistä:D
Hienoja, mutta jos sinä olet aloittelia niin minä olen joulupukki..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Olin aloittelija yli vuosi sitten, joten ei tarvitse ottaa joulupukin virkaa...:)
Hei tuo nurgle jolla on tikari kädessä, näyttää jotenkin tutulle, heei nuo olivat ensimmäinen figu poksini, laatikko painoi tonnin kun se oli iso pahvi mötikkä.
ritari kirjoitti:Hei tuo nurgle jolla on tikari kädessä, näyttää jotenkin tutulle, heei nuo olivat ensimmäinen figu poksini, laatikko painoi tonnin kun se oli iso pahvi mötikkä.
Ööö... just... Mutta kiinnostaisi myös tietää, mitä vuosikertaa ovat?
Mikäli yhtään oppi on minulla mennyt perille (kyllä, seuraan paljon vanhoja malleja, koska ne ovat kiinnostavia), niin tämä on 2. editionin tuotoksia. Saattoi olla jopa 2. editionin loppupuolella.jouhka kirjoitti:ritari kirjoitti:Hei tuo nurgle jolla on tikari kädessä, näyttää jotenkin tutulle, heei nuo olivat ensimmäinen figu poksini, laatikko painoi tonnin kun se oli iso pahvi mötikkä.
Ööö... just... Mutta kiinnostaisi myös tietää, mitä vuosikertaa ovat?
Eli mikäli oikein muistin, aikamoinen nappi sinulla siinä.
"For Russ and the Allfather."
Jep, zori katoin että eka post oli 2008..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?