eli kun minä laittaisin pari yksikköäni luurankoja vaikka saman vihollisen kimppuun eli minulla olisi kaksi unittia siinä taistelussa, mutta menisinkin häviämään. Sitten otetaan combat resoja, mutta otanko minä niin monta woundia JOKA yksikölle, kuin häviän? vaiko yhteensä sen häviön määrän ja jakaisin sen molempiin yksiköihin?
Esim. kaksi lurkkiyksikköä häviää 6:lla. sitten otetaan lisä woundeja niistä yhteensä 6? vai molemmille yksiköille 6(eli yht.12)?
Voi olla sekavasti muotoiltu, mutta kait tosta jotain selkoa saa.
Undead combat resot
Undead combat resot
on se niin väärin :wallbash
On nyt ainakin, jos toi on suora kopio niin tossahan sanotaan jokainen undead ottaa one lisä woundin, eli toisin sanoen kaikki yhen woundin jannut kuolee jos hävii ees yhellä.Armybook s25 "Break tests":"In multiple combats, each Undead on the losing side suffers one additional wound for every point their side lose the combat by".
Isoja kaasupilviä
paavo3 kirjoitti:On nyt ainakin, jos toi on suora kopio niin tossahan sanotaan jokainen undead ottaa one lisä woundin, eli toisin sanoen kaikki yhen woundin jannut kuolee jos hävii ees yhellä.Armybook s25 "Break tests":"In multiple combats, each Undead on the losing side suffers one additional wound for every point their side lose the combat by".
Kyl siel on "...each Undead unit...".
Tota sääntöä voi myös perustella, tuon yksikäsitteisen säännön
lisäksi, sillä että jos useampi normaali unitti häviäisi combatin vaikkapa
2:lla, niin jokainen unitti ottaisi breaktestin -2 muutoksella. Muutos
ei siis jakautuisi yksiköiden kesken...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer