"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

'Zukun Wood Elffejä + Maalaustavoitteet.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
JakeZuku

'Zukun Wood Elffejä + Maalaustavoitteet.

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Tässäpä on uusimman projektini väriteemasta pari esimerkkiä ja totta kai pari ensimmäistä tekelettä. Teema ei sinäänsä ole tarkoitus vain syksy käyttöön, vaan tämä porukka käyttää sitä ihan ympäri vuoden, ylpeitä omasta väristä ja sitä rataa. Eivätkä fluffillisesti asu Athel Lorenissa, hence ei ollenkaan Forest Spirittejä armeijassa. Paljon ampujia ja scoutteja, ehkä pari kotkaa.
Olen pahoillani huonosta kuvanlaadusta, mutta haluan muutenkin vain näyttää tätä teemaa aluksi. Kaikenlaiset kommentit tervetulleita.

Ensinnäkin urho viittaan käärittynä, ihan rivimies siis... Huomasin liekki-effektin suhteellisen helpoksi maalata, joten sitä taidetaan nähdä kaikilla, joille tuollainen riepu tulee. Kuvassa helma hieman valottunut, on oranssimpaa ylemmäs asti. Samoin paidan vastaava.

Edestä:
Kuva

Sivusta:
Kuva

Kaksi viitatonta kokeilua.

Parivaljakko edestä:
Kuva
(HUOM! Figuissa vielä kauneusvirheitä, korjataan/jo korjattu kuvien ottamisen jälkeen)

Edit: -_-
Viimeksi muokannut JakeZuku, Ke 28.01.2009 00:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Weedeeo

Re: 'Zukun Wood Elffejä, kirkkaat on värit.

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

En rupea kauheasti kritisoimaan kun kerta keskeneräisiä ovat. Hieno väriteema kaikenkaikkiaan, vaikkei kovin woodelffimäinen. Liekki-efekti toimii, metalli boweissa ei. Rintapanssarin sävy on ehkä hieman liian kylmä tai hiekanruskea, verrattuna figujen muihin väreihin.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Lol, melkein sama väriteema kuin eldareillani, vähemmän punaista ja enemmän mustaa ja sinistä vain. Kyllähän nuo menettelee, pelikentällä varmaan komea näky valmiina yksikkönä.
Munakassi

Viesti Kirjoittaja Munakassi »

Itse tykkään erilaisista väreistä. Olen maalannut sinisellä ja vihreällä, muuten on samat värit omissa yksiköissä.

Ihan asiallista jälkeä.
JakeZuku

Kiitoksia kommenteista.
Imperiumin kaarti kirjoitti:Rintapanssarin sävy on ehkä hieman liian kylmä tai hiekanruskea, verrattuna figujen muihin väreihin.
Hiekanruskea? Omaan silmään se niin vaan on kirkkaankeltaista. Taitaa mokomat kuvani kyllä nyt valehdella...
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Minusta keltainen on hyvä muttei vain minun makuuni sopiva. Minä joko veisin sitä hiekanruskeampaan suuntaan (graveyard earth) tai keltaisempaan suuntaan (sunburst yellow). Tuo keltainen on miksi joka ei minun makuuni sovi. Maalaustaso on kuitenkin todella hyvää, enkä olisi niin huolissani siitä, että joku 15v. poika ei ihan pidä keltaisen sävystä. Keep it coming!
JakeZuku

Haizelhoff kirjoitti:Minusta keltainen on hyvä muttei vain minun makuuni sopiva. Minä joko veisin sitä hiekanruskeampaan suuntaan (graveyard earth) tai keltaisempaan suuntaan (sunburst yellow).
Hmph, nyt kyllä alkaa harmittaa. Nimittäin tuo keltainen mitä käytän, on nimenomaan sunburstia jota on lähdetty maalaamaan snakebite-sunburst yhdistelmästä ja viimeistelty kahdella/kolmella kerroksella sitä puhasta ihtiään... Damnation, plan foiled again!
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Haizelhoff kirjoitti: että joku 15v. poika ei ihan pidä keltaisen sävystä.
O.o

Lähinnä vain kerroin oman mielipiteeni figun maalauksesta. Ja mistä lähtien fyysinen ikä on määrittänyt arvostelukyvyn pätevyyttä..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Imperiumin kaarti kirjoitti: O.o

Lähinnä vain kerroin oman mielipiteeni figun maalauksesta. Ja mistä lähtien fyysinen ikä on määrittänyt arvostelukyvyn pätevyyttä..

Tottakai se on mukava että sulle ei oo välii, mutta jotkut ei tunnu ottavan nuorempia vakavasti (tai ehkä vain em0tan liikaa).

Sitten keltaisesta, nimenomaan se snakebiteleather taitaa olla se joka antaa ruskean kuvan, mutta nyt kun mietin sitä niin varmaan olisin itsekin snakebiteleatheria sinne pohjalle laittanut, että saattaa vain johtua kuvasta.
JakeZuku

Re: 'Zukun Wood Elffejä + Maalaustavoitteet.

No perskeles, kun kerta kaikki muutkin noita pirkuleen maalaustavoitteita tekevät, niin kyllä minäkin! Omaan syntymäpäivääni mennessä, kuukausi tästä päivästä (Noh, synttärit 28.2.), on ensimmäinen kymmenen miehen ryhmä baseineen valmiina. Ja kaupan päälle vielä hero kahdella handweaponilla!
Se on lupaus!
Raven_Eater

Re: 'Zukun Wood Elffejä + Maalaustavoitteet.

Viesti Kirjoittaja Raven_Eater »

Ihan tyylikäs kokeilu, punainen+wood elves. Modaahan nyt vielä liekkejä aseisiin :)
Aloittelija, armeijana Welffit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”