Matsien sopiminen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Sami Jumppanen
Re: Matsien sopiminen
Minäkin voisin pelata tällä viikolla, jos joku löytyy vastaan.
Pitäiskö ajaa se 2 Kiloa, ni vois vähä vielä hienosäätää turnauslistaa enne ku laittaa sen Peculle?
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
-
Dark Servant
Käyhän tuo. 2K huomenna yhden aikoihin.Entrooppi kirjoitti:Pitäiskö ajaa se 2 Kiloa, ni vois vähä vielä hienosäätää turnauslistaa enne ku laittaa sen Peculle?
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Helei!
Kelläkään hinkua ja/ mahdollisuutta pelailla 40k:ta ens torstaina? [30.11.]
Olisi silloin vapaapäivä duunista ja mikä sen hienompaa, kuin leikkiä pikku-ukoilla sellaisena päivänä ;)
Vai onko tietoa, onko fantsulandian pöytä silloin muussa käytössä?
Olisi silloin vapaapäivä duunista ja mikä sen hienompaa, kuin leikkiä pikku-ukoilla sellaisena päivänä ;)
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
DraSa kirjoitti:Helei!
Mie voisin sillon pelata neljästä etiäpäin.. Itsellä kun tuli perjantaille menoa ja tartteisi uutta listaa testata vielä ennen kampanjan aloittelua :=)
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Jahhah, että taasen koneidenkapina vastassa... mikäs siinä ;DPecu kirjoitti:Mie voisin sillon pelata neljästä etiäpäin.. Itsellä kun tuli perjantaille menoa ja tartteisi uutta listaa testata vielä ennen kampanjan aloittelua :=)
Eli 2k peli siis ja 16.00 alotettas, Kuulostaa hyvältä.
Pystytkö sie käydä varaa pöydän? Itse en oikein ennättäisi =/
DraSa kirjoitti:Jahhah, että taasen koneidenkapina vastassa... mikäs siinä ;DPecu kirjoitti:Mie voisin sillon pelata neljästä etiäpäin.. Itsellä kun tuli perjantaille menoa ja tartteisi uutta listaa testata vielä ennen kampanjan aloittelua :=)
Eli 2k peli siis ja 16.00 alotettas, Kuulostaa hyvältä.
Pystytkö sie käydä varaa pöydän? Itse en oikein ennättäisi =/
No tuota, itsellänikään ei ole hirveästi pisneksiä tuonne fantsulaan nyt loppuviikostas muuten kuin tuo peli.. Laurihan haluaa ihan selvästi varata meille pelipöydän, etkös haluakkin =)..
Tosiaan kampanjaan liittyen, Sebbe lähti mukaan kahdeksanneksi eldareillaan, eli kampanja on nyt täynnä ellei jostain ilmesty kahta pelaajaa..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Hei kullannuput. Mäntymannun metsän asukit kaipailisivat treenivastusta ensiviikolle, noin kuin Ostiumia silmällä pitäen. Jokainen päivä käy kolmesta tai neljästä eteenpäin näin alustavasti. Viikonloppu toki olisi mukavin hetki.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Mä voisin vaikka pelaillakin, kun menit ton swedlandin feilaamaan niin en sun tonttujas oo päässy viel pieksyttämään :PGilaelin kirjoitti:Hei kullannuput. Mäntymannun metsän asukit kaipailisivat treenivastusta ensiviikolle, noin kuin Ostiumia silmällä pitäen. Jokainen päivä käy kolmesta tai neljästä eteenpäin näin alustavasti. Viikonloppu toki olisi mukavin hetki.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Swea-mamman perintöön näyttää olevan jo varaus kolmelta.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Joo, piti antaa nuoremmille tilaa tänävuonna ;).Pikku kirjoitti:Mä voisin vaikka pelaillakin, kun menit ton swedlandin feilaamaan niin en sun tonttujas oo päässy viel pieksyttämään :PGilaelin kirjoitti:Hei kullannuput. Mäntymannun metsän asukit kaipailisivat treenivastusta ensiviikolle, noin kuin Ostiumia silmällä pitäen. Jokainen päivä käy kolmesta tai neljästä eteenpäin näin alustavasti. Viikonloppu toki olisi mukavin hetki.
Milloinka ehdit Kaarle mättää? Ensiviikon lauantai? Sinne varmaan ei ole kukaan vielä ehtinyt varausta heittämään.
Tarkoittanet juurikin torstaita...?Entrooppi kirjoitti:Swea-mamman perintöön näyttää olevan jo varaus kolmelta.
Elikkä Pecu, taitaa jäädä pelaamatta meitin peli =/
Aina liian hitaita... yyh =|
Joop, niin näyttää käyvän.. No, täytynee sit pelitellä kampanjassa ei-testatulla armeijalistalla..
Jees käy rustaamassa varaus sinne. Lähden huomenna Englantiin vääntämään hammeria niin en ehdi itse käydä mitään varauksia hoitamassa.Gilaelin kirjoitti:Joo, piti antaa nuoremmille tilaa tänävuonna ;).Pikku kirjoitti:Mä voisin vaikka pelaillakin, kun menit ton swedlandin feilaamaan niin en sun tonttujas oo päässy viel pieksyttämään :PGilaelin kirjoitti:Hei kullannuput. Mäntymannun metsän asukit kaipailisivat treenivastusta ensiviikolle, noin kuin Ostiumia silmällä pitäen. Jokainen päivä käy kolmesta tai neljästä eteenpäin näin alustavasti. Viikonloppu toki olisi mukavin hetki.
Milloinka ehdit Kaarle mättää? Ensiviikon lauantai? Sinne varmaan ei ole kukaan vielä ehtinyt varausta heittämään.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Pikku kirjoitti:Jees käy rustaamassa varaus sinne. Lähden huomenna Englantiin vääntämään hammeria niin en ehdi itse käydä mitään varauksia hoitamassa.Gilaelin kirjoitti:Joo, piti antaa nuoremmille tilaa tänävuonna ;).Pikku kirjoitti:Mä voisin vaikka pelaillakin, kun menit ton swedlandin feilaamaan niin en sun tonttujas oo päässy viel pieksyttämään :PGilaelin kirjoitti:Hei kullannuput. Mäntymannun metsän asukit kaipailisivat treenivastusta ensiviikolle, noin kuin Ostiumia silmällä pitäen. Jokainen päivä käy kolmesta tai neljästä eteenpäin näin alustavasti. Viikonloppu toki olisi mukavin hetki.
Ottakaa toki huomioon että ensi lauantai on pyhäinpäivä joten fantsiapelit on suljettuna..
Jep, ja minä olen hyppimässä metsissä hopeapatukan kanssa. Kyse olikin _ensi_viikon lauantaista.Pecu kirjoitti:Ottakaa toki huomioon että ensi lauantai on pyhäinpäivä joten fantsiapelit on suljettuna..
-
Captain Lucius
Heipä hei!
Olisiko jollakulla Joensuun 40k-skenestä aikaa/kiinnostusta vääntää matsia minun kanssani tämän viikon aikana? Sikäli kun joku kampanjan pelaamiselta ehtii. Lauantai ei käy, kaikki muut päivät sopivat (ellei tule yllätysduunia vielä loppuviikosta). Ja melkein kaikki kellonajatkin lienevät järjesteltävissä, mieluiten kuitenkin joko aikaisin aamusta tai myöhään iltapäivästä. Itseltäni loppui intti vähän aikaa sitten ja 5. laitosta on takana tasan yksi testipeli. Olen siis sääntöteknisesti helposti harhaan johdettavissa. Lisäksi pelaan Kaartilla. Niin, kuka tilasi niitä ilmaisia voittoja? :-P
Vitsit sikseen, uusi laitos vaikuttaa pikaisten testien perusteella todelta hyvältä. Taktista vääntöä tuli mukaan paljon aikaisempaa enemmän. Me likes. Muttajoo, ilmoitelkaahan pelihalukkuuksia.
Olisiko jollakulla Joensuun 40k-skenestä aikaa/kiinnostusta vääntää matsia minun kanssani tämän viikon aikana? Sikäli kun joku kampanjan pelaamiselta ehtii. Lauantai ei käy, kaikki muut päivät sopivat (ellei tule yllätysduunia vielä loppuviikosta). Ja melkein kaikki kellonajatkin lienevät järjesteltävissä, mieluiten kuitenkin joko aikaisin aamusta tai myöhään iltapäivästä. Itseltäni loppui intti vähän aikaa sitten ja 5. laitosta on takana tasan yksi testipeli. Olen siis sääntöteknisesti helposti harhaan johdettavissa. Lisäksi pelaan Kaartilla. Niin, kuka tilasi niitä ilmaisia voittoja? :-P
Vitsit sikseen, uusi laitos vaikuttaa pikaisten testien perusteella todelta hyvältä. Taktista vääntöä tuli mukaan paljon aikaisempaa enemmän. Me likes. Muttajoo, ilmoitelkaahan pelihalukkuuksia.
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
-
Dark Servant
No heissan!Captain Lucius kirjoitti:Heipä hei!
Minä voisin pelata tuossa perjantaina vaikka heti yhdeltätoista, jos Keisarin uljaat Space Marinet eivät liikaa pelota. Voitaisiin ottaa 1,5/2k matsi, niin tulee kunnolla rähinää kentälle (tai siis sinä saat paljon figuja kentälle kun minä tyydyn ihmettelemään että tässäkö kaikki mitä minulla on laittaa vastaan). IG onkin uusin tuttavuus sitten tämän myötä, jos peli saadaan aikaiseksi.
Heitä vaikka privaviestillä niin katsellaan tarkemmin.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Hoi!Captain Lucius kirjoitti:Heipä hei! Olisiko jollakulla Joensuun 40k-skenestä aikaa/kiinnostusta vääntää matsia minun kanssani tämän viikon aikana?
Jos sulla on innostusta pelata useampi peli tän viikon aikana, sen lisäksi kuin Dark Servanttia vastaan, niin minäkin voisin hiukan muiluttaa Keisarillisen Kaartin poikia Punasmurfeillani ;P.
Jos peli passaa, niin mulla olis koko torstai vapaa.
-
Captain Lucius
Jollakulla oli perjantaiksi varattu 40k-matsi kello 12-> ja neljältähän paikka täyttyy tunnetusti kortinlätkijöistä, joten ei taideta Dark Servantin kanssa saada aikaan matsia... Mutta ehkä ensi viikolla? Näin siinä käy, kun yrittää turnauksen aikana säätää omiaan väliin.
Tuo tämän viikon torstai kävisi omiinkin aikatauluihini, mutta minulla on jokin epämääräinen muistikuva, että silloinkin fantsussa oli jollakulla varaus figupöytään... saatan kyllä olla väärässäkin. Katsellaan tilannetta? En vielä tiedä, olenko tulossa Joensuun suuntaan täältä peräkorvesta huomisen aikana, joten olisi kiva jos sinä pääsisit jotenkin tuon varaustilanteen tarkistamaan.
Tuo tämän viikon torstai kävisi omiinkin aikatauluihini, mutta minulla on jokin epämääräinen muistikuva, että silloinkin fantsussa oli jollakulla varaus figupöytään... saatan kyllä olla väärässäkin. Katsellaan tilannetta? En vielä tiedä, olenko tulossa Joensuun suuntaan täältä peräkorvesta huomisen aikana, joten olisi kiva jos sinä pääsisit jotenkin tuon varaustilanteen tarkistamaan.
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!