Milloin surffaat sotavasarassa?
Milloin surffaat sotavasarassa?
Toivottavasti tätä ei ole kovin monesti puitu täällä, mutta modeilla on oikeus puuttua asiaan mikäli näkevät sen aiheelliseksi.
Mutta aiheeseen.
Kysymys siis kuuluu mihin vuorokaudenaikaan heilut sotavasaran foorumeilla?
Itse käyn monesti illalla/yöllä pälyilemässä jos jotain olisi tapahtunut, mutta kovin usein on tilanne se että 23:n jälkeen on foorumi melko hiljainen. (lue mitään ei tapahdu).
Heilun foorumilla päivisinkin mikäli sattuu olemaan ammattilukioni ammattijakso eli vieressä on tietokone yhteyksillä internettiin 80% tunneista. Lukiojaksoilla jää surffailut vähemmälle päivisin mutta illemmalla kotona tulee sitten käytyä foorumin jutut läpi.
Eli itse olen nykyään foorumilla käynyt/ollut melko suuren osan päivästä. Ainakin passiivisesti. Mutta miten sinä käyttäydyt?
-Antti
Mutta aiheeseen.
Kysymys siis kuuluu mihin vuorokaudenaikaan heilut sotavasaran foorumeilla?
Itse käyn monesti illalla/yöllä pälyilemässä jos jotain olisi tapahtunut, mutta kovin usein on tilanne se että 23:n jälkeen on foorumi melko hiljainen. (lue mitään ei tapahdu).
Heilun foorumilla päivisinkin mikäli sattuu olemaan ammattilukioni ammattijakso eli vieressä on tietokone yhteyksillä internettiin 80% tunneista. Lukiojaksoilla jää surffailut vähemmälle päivisin mutta illemmalla kotona tulee sitten käytyä foorumin jutut läpi.
Eli itse olen nykyään foorumilla käynyt/ollut melko suuren osan päivästä. Ainakin passiivisesti. Mutta miten sinä käyttäydyt?
-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
Jaa'a mihinköhän tämäkin liittyy? onko ihmiset todellakin kiinostuneita monelta käyvät lukemassa jotain topickeja?
(älä suutu noista, herjana heitetty
)
No asiaan sitten, eli kyllähän täällä tulee pörrättyä ympäri päivän, aina kun koneelle pääsen. Iltasin/yöllä kyllä on aika hiljasta, joten sillon on käynti vähäistä ja kun sillon sattuu vielä nukkumaankin (<-kato kummaa
). Päivälläkään en pääse käymään kun on toi koulu. Aktiivisin olen siinä 17-21 välillä
(älä suutu noista, herjana heitetty
No asiaan sitten, eli kyllähän täällä tulee pörrättyä ympäri päivän, aina kun koneelle pääsen. Iltasin/yöllä kyllä on aika hiljasta, joten sillon on käynti vähäistä ja kun sillon sattuu vielä nukkumaankin (<-kato kummaa
on se niin väärin :wallbash
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
The Chaos Cell
Useamman kerran päivässä, pitkin päivää. Töissä, kotona, kavereilla ja firmasta. Jos kävisi vain kerran päivässä selattavaa tulisi liikaa, mutta kaikki on kuitenkin käytävä läpi ettei jää paitsioon... Ja hyvät päivän jatkot kaikille SV:n käyttäjille, modeille sekä ylläpitäjälle jolle saamme olla kiitollisuuden velassa.
Hiukan tuntuu topicilta "en tiedä mitä kirjottisin ja minulla on tylsää.
Pistänpä nyt tämmösen topicin, joka ei liity oikein mitenkään figuihin,
vaan sotavasarassa pyörijöihin (kuten kysymys 'Onko täällä tyttöjä?')".
Mutta jotta ei mee täysin OT:ksi, niin mä pyörin täällä lähespähän
ympäri vuorokauden. ;-) Ehkä joku 10-14 on vähän hiljaisempaa
aikaa (tai sitten ei), mut jooh... kun muakin koskee tämä ihana
akateeminen vapaus, niin tulee lusmuiltua aika paljon koneen ääressä.
Pistänpä nyt tämmösen topicin, joka ei liity oikein mitenkään figuihin,
vaan sotavasarassa pyörijöihin (kuten kysymys 'Onko täällä tyttöjä?')".
Mutta jotta ei mee täysin OT:ksi, niin mä pyörin täällä lähespähän
ympäri vuorokauden. ;-) Ehkä joku 10-14 on vähän hiljaisempaa
aikaa (tai sitten ei), mut jooh... kun muakin koskee tämä ihana
akateeminen vapaus, niin tulee lusmuiltua aika paljon koneen ääressä.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Opiskelen atm koulussa jossa on yli 90% tunneista luokassa jossa on jokaisella kone jossa on netti, jotan koulussa tulee aika aktiivisesti vilkuiltua sivuja.
Kotiin sain myös nyt yhteyden joten kotootakin tulee iltaisin aina välillä vilkuiltua meininkiä.
Yleensäkkin aina kun on koneella tulle ainakin nopeasti käytyä.
Kotiin sain myös nyt yhteyden joten kotootakin tulee iltaisin aina välillä vilkuiltua meininkiä.
Yleensäkkin aina kun on koneella tulle ainakin nopeasti käytyä.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Tämä jakso on ollut 4 päivää 8-16 ja 1 päivä 10-16, mutta silti mä oon täällä koko ajan. Hmm...tässä yhtälössä ei nyt kaikki ole kunnossaWeekender kirjoitti:Ensjaksossa ma, ke, to ja pe 8-14 ei pääse oleen täällä lainkaan. Mut, kukas mua täällä sillon tarviikaan
Mutta Sotavasaraa selailen aina koneella ollessani, mikä tarkoittaa aina kun olen kotona enkä syö, nuku, peseydy tai pelaa.