Epic turnaus suunnitelua
Epic turnaus suunnitelua
Taas on vierähtänyt kohta puoli vuotta ropeconista (no ainakin melkein). Fantsun luolan sulkemisen jälkeen meinasin heittaa pyyhkeen kehiin turnausjärjestelystä. Mutta mutta. Periaatteessa voisi onnistua kuitenkin. Eli kaksi asiaa ratkaisee pelin
1. Fantsulla on kaaospoikain matot varastossa. Noita jos saa sopivan (4 - 5) tuonne fantsulle, niin ne voi sieltä parin apurin kanssa kannettua kohtaan kaksi.
2. Mannerheimsali. Nyt kun olen vaihteeksi opiskelemassa, niin tietääkseni se mahdollistaa mannerheimsalin varaamisen. Mikäli on näin saataisiin täältä paikka jossa pitäisi olla pöytiä valmiiksi.
Joten löytyykö kiinnostusta turnaukselle huhtikuun aikana jos nuo ylläolevat osuudet täyttyy. Periaate olisi sama kuin viime ropeconissa eli 1pv, 3 peliä 3k per armeija. Vain official + Dark Eldar listat ja NetERC muutoksilla varustettuna. Päivä olisi todennälöisesti lauantai (mutta mahdollisesti sunnuntai). Lisäksi tarvitsisin pari ihmistä kantamaan mattoja ja järjestelemään pöytiä.
1. Fantsulla on kaaospoikain matot varastossa. Noita jos saa sopivan (4 - 5) tuonne fantsulle, niin ne voi sieltä parin apurin kanssa kannettua kohtaan kaksi.
2. Mannerheimsali. Nyt kun olen vaihteeksi opiskelemassa, niin tietääkseni se mahdollistaa mannerheimsalin varaamisen. Mikäli on näin saataisiin täältä paikka jossa pitäisi olla pöytiä valmiiksi.
Joten löytyykö kiinnostusta turnaukselle huhtikuun aikana jos nuo ylläolevat osuudet täyttyy. Periaate olisi sama kuin viime ropeconissa eli 1pv, 3 peliä 3k per armeija. Vain official + Dark Eldar listat ja NetERC muutoksilla varustettuna. Päivä olisi todennälöisesti lauantai (mutta mahdollisesti sunnuntai). Lisäksi tarvitsisin pari ihmistä kantamaan mattoja ja järjestelemään pöytiä.
Re: Epic turnaus suunnitelua
Kun et osoitetta maininnut, google antoi mannerheimsalin osoitteeksi mannerheimintie 5 A. Varmistetaan nyt että tästäkö paikasta on siis kyse?
Mutta minä ainakin olisin kiinnostunut tulemaan paikalle, olettaen ettei mitään tärkeämpää ilmaannu yllättäen samaksi päiväksi.
Mutta minä ainakin olisin kiinnostunut tulemaan paikalle, olettaen ettei mitään tärkeämpää ilmaannu yllättäen samaksi päiväksi.
Mjoo en laittanut. Ongelmani on että oletan aina kaikkien tietävän asiota mitä itse tiedän :). Paikka on siis uusi ylioppilastalo ja osoite taitaapi olla juuri tuo mannerheimintie 5 (mm. reittiopas tuntee paikan "uusi ylioppilastalo"). Se on foorumia vastapäätä. Eli jos tulee junalla, niin helppo päästä.
Viimeksi muokannut Hena, La 17.01.2009 20:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Nicodemus von Traube
Hena kirjoitti: NetERC muutoksilla varustettuna.
Saako noita yhdestä selkeästä dokumentista?
15mm for teh win
Kyllä saa. Alta löytyy sekä yhden sivun tiiviste, että kahden sivun isomman tekstin versio.Nicodemus von Traube kirjoitti:Saako noita yhdestä selkeästä dokumentista?Hena kirjoitti: NetERC muutoksilla varustettuna.
http://www.tacticalwargames.net/forums/ ... 69;t=13201
Kuulostaa hyvältä. Ja huhtikuu on varmaankin muuten rauhallinen kuukausi, joten eeppistä vaan kehiin. kolme peliä kuulostaa hyvältä, niin jaksaa vielä keskittyäkin täysillä koko päivän.=) Ja voinhan minä auttaa tavaran roudaamisessakin.
Rats keep running!
eihän toi osallistuminen ihan mahdottomalta tunnu.
-aNt-
-aNt-
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
No eiköhän tässä rupea jo olemaan tarpeeksi porukkaa, että otan selvää noista tiloista.
Ehkä vois päästä, riippuu ajankohdasta. Koska olen näin epävarma, en voi luvata roudausapua mutta jos pääsen, niin eiköhän sitten voisi onnistua avustaminen.
Jos päivä vain sopii kalenteriin niin mukana ollaan.
- Monsterizer
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
liityn edellisiin, mahdollinen ehkä
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
http://lunatix.epixx.org/
Pieni takaisku. Yksittäinen opiskelija ei voi saada noita tiloja käyttöön. Joten joudun yrittämään opiskelijajärjestöjen kautta (parikin vaihtoehtoa on). Lisätietoa tulee kun saan itsekin.