Aattelin miettiä listaa mopo-farseerilla ja warlockeilla. tämmöstä jälkeä sain aikaan:
HQ
-Farseer (jetbike, singing spear ,guide, fortune, spirit stones, runes of warding) 173pts
5 Warlocks (jetbikes, singing spears, 1 embolden) 245pts
warlockin emboldenista en oo varma, sen vois ottaa poiskin, mutta antaako se muuten psychic testiin re-rollin?
Elites
-6 Howling Banshees (exarch: executioner, acrobatic) 118pts
Falconiin
Troops
-10 Guardians, EML 100pts
-10 Guardians, starcannon 105pts
pitää omat objectivet
-10 Dire Avengers (exarch: dire sword, shur. pistol, defend) 147pts
-6 Guardian Jetbikes (2 shur. cannons) 152pts
Fat Attack
-2 Vypers (2 shur. cannons, 2 shur. cannon up-grades) 120pts
ajavat mopo gaardianeiden kanssa tuli-tukea antamassa
Heavy Support
-Fire Prism (holo-fields, spirit stones) 160pts
-Falcon (EML, holo-fields, spirit stones) 180pts
GRAND TOTAL: 1500pts
1500pts Eldar
-
don't.hit.me.
1500pts Eldar
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Re: 1500pts Eldar
Pidä embolden ehdottomasti, antaa re-rollata psychic testin. Guiden tarpeellisuus on kyseenalainen, itse ottaisin doomin jolla avustaisin muiden joukkojen ampumista. Moni neuvoo sinua heittämään keihäät pois jotta saat lisää attackeja, itse jättäisin ainakin osan keihäistä ja ottaisin niille jolla ei keihäitä ole destructorit tilalle jotta voit kärventää tarvittaessa massaa.don't.hit.me. kirjoitti:
HQ
-Farseer (jetbike, singing spear ,guide, fortune, spirit stones, runes of warding) 173pts
5 Warlocks (jetbikes, singing spears, 1 embolden) 245pts
warlockin emboldenista en oo varma, sen vois ottaa poiskin, mutta antaako se muuten psychic testiin re-rollin?
Itse vaihtaisin nämä dragoneihin, mutta toimivat luultavasti jotenkuten tuolla kokoonpanolla varsinkin jos saavat apua doomin muodossa.don't.hit.me. kirjoitti: Elites
-6 Howling Banshees (exarch: executioner, acrobatic) 118pts
Falconiin
Guardianeille mielestäni ainoat järkevät aseet ovat EML ja scatter laser, näistä itse kallistun scatterin puolelle jos listassa muuten on AT:ta tarpeeksi. Avengereille olisi kiva saada taksi alle, kun näillä on ilmeisesti tarkoitus suunnata vihun objektivea päin? Exalle joko tupla avenger tai sitten power wep+ shimmershield, myös bladestorm on kiva varsinkin jos otat näille taksin ja exalle tupla avengerin.don't.hit.me. kirjoitti: Troops
-10 Guardians, EML 100pts
-10 Guardians, starcannon 105pts
pitää omat objectivet
-10 Dire Avengers (exarch: dire sword, shur. pistol, defend) 147pts
-6 Guardian Jetbikes (2 shur. cannons) 152pts
Itse tiputtaisin pois ja näistä pisteet avengereiden taksiin, ovat vähän heiveröisiä ja cannonin kantomatka on heikko.don't.hit.me. kirjoitti: Fat Attack
-2 Vypers (2 shur. cannons, 2 shur. cannon up-grades) 120pts
ajavat mopo gaardianeiden kanssa tuli-tukea antamassa
Yksinäinen prisma ei ole mielestäni hyvä optio, vähintään 2 olisi hyvä olla jos näitä peluuttaa. Eli joko toinen prisma, jolloin lista menee hiukan uusiksi tai sitten prisma pois ja esim wraithlord b-lance + eml combolla takalinjaan noiden guardianejen kanssa ( Kannattaa silloin ottaa vähintään yksi warlock takalinjaan myös.).don't.hit.me. kirjoitti: Heavy Support
-Fire Prism (holo-fields, spirit stones) 160pts
-Falcon (EML, holo-fields, spirit stones) 180pts
...And walls close in...