Agree. Tällä tarkoitinkin, että kun olen jotain kirjoittanut, niin tehnyt sen asiasta. Tai ainakin yrittänyt näin.Pyöveli kirjoitti:Tuohon kommenttina on pakko todeta, ettei se Post countti tee mitenkään auvoiseksi tai kerro keskustelijan tasosta/laadusta suoranaisesti. Toki poikkeukset ovat sääntö ja nämä 2k+ postanneet ovat oma lukunsa, mutta monesti sitä huomaa jo muutamasta kymmenestä viestistä minkätasoinen keskustelija on kyseessä.Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Kohta tulee 6 vuotta liittymisestä foorumille ja silti post countini on alle 600. Nooh tämä johtunee siitä, että välissä oli taukoa ja välillä luin vain.
Ihmettelen hiukan tuota kommenttiasi. Ainakin minusta ( olen tainut 3 tai 4 kuvaa laittaa Gallerian) on ollut kiva saada noita "ihan kiva" "nätti figu" kommentteja. Eivät kaikki osaa/jaksa/ koe tarpeelliseksi arvioida työtäsi todella tarkkaan. Itse voisin väittää jopa itse kuuluvani näihin, jotka näitä heittelee silloin tällöin. Yleensä tosin kerron mistä pidin erikoisesti. Lisäksi positiivista palautetta on aina kivempi lukea, kun negatiivista.. Olkoon se vaikka sitten "Kiva nappi. Tykkään väriteemasta ja beissauksestasi todella paljon."Pyöveli kirjoitti: Galleria osasto on sitten yksi joka ainakin itseäni häiritsee. En tarkoita tällä sitä, että osoissa ei ole mitään vikaa, mutta eikö meillä ole tuo "joku galleria" jonne voi jokainen saada oman figunsa kommentoitavaksi. Itsestäni on mukava seurata maalausblogeja ja katsella hyvin maalattuja figuja, mutta valitettavasti joskus näkee blogeja joissa ei ole ensimmäistäkään figua niin herää kysymys miksi moinen blogi on edes perustettu. Lisäksi kuten joskus aikaisemmin joku mainitsi:"kiva" ja "magee nappi" tasoisia postauksia voisi poistaa suoralla kädellä. Voisiko post countin poisto auttaa tosiaan osaan turhista viesteistä? Uusilla käyttäjillä on varmaankin paine saada äkkiä post counttia kasvatettua kolminumeroisiin lukemiin, että "newbie" status saataisiin hälvenemään. Toisaalta ainakin omalta osaltani olen oppinut tunnistamaan ihmiset (ja samalla mielipiteiden painon) ennemminkin nickin perusteella kuin post counttia tuijottamalla...
Vähän elitimismi paistaa läpi tällä foorumilla. Tästä unohdinkin mainita aikaisemmin. "Vanhat" konkarit avautuvat uudelle käyttäjäkunnalle ja latelevat solvauksia. Joskus aiheesta, mutta harmittavan usein todella hepposin perustein. Kumminkin loppujen lopuksi tämän pitäisi olla harrastajafoorumi, missä ihmiset keskustelevat ja auttavat toisiaan yhteisen kiinnostuksen parissa. Ei mikään salaseura, jossa dissataan aloittelijoita kun he eivät taaskaan tiedä, mitä ostaa seuraavaksi... Eikös meidän "vanhojen" pitäisi rohkaista ja innostaa nuortaväkeä harrastukseen mukaan?