Otin Codex: Chaos Daemonsin käteen ja kaivoin kaapista kaikki siihen kelpaavat figut, joita oli itse asiassa aika paljon enemmän kuin muistinkaan ;) En kuitenkaan ole pelannut yhtään peliä Chaos Daemonsilla, ja ainakin 1500p (tai 1750p tai 2000p) olisi kiva saada kasaan. En haluaa listaan Khornea, enkä Nurgleltakaan kuin daemonetteja.
Siispä: Mitä kannattaa hankkia, että listasta tulee tasapainoinen ja tehokas? En haluaisi mitään hirveän massiivisia hankintoja tehdä, mutta kyllä tähän jotain pitää ostaa lisää. Ainakin Keeper of Secrets houkuttelisi, nyt kun sillä on jo assault range vuorossa 6+d6+6 ;)
HQ - Lord of Change - 250p
Elite - 3 Flamers of Tzeentch - 105p
Troop - 6 Horrors of Tzeentch (The Changeling) - 107p
Troop - 6 Daemonettes of Slaanesh - 84p
Troop - 6 Daemonettes of Slaanesh - 84p
Troop - 3 Nurglings - 39p
Troop - 4 Nurglings - 52p
Fast - 6 Seekers of Slaanesh - 102p
Fast - 8 Furies - 120p
Heavy - Daemon Prince (Daemonic Flight, Iron Hide) - 170p
TOTAL PTS 1323
# of models 48
Chaos Daemons 1500p wnb
Chaos Daemons 1500p wnb
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
- samppuliini
Re: Chaos Daemons 1500p wnb
Loc on ehkä kaikista kustannus tehottomin isodemoni kalliin hintansa vuoksi, mutta kyllä tämäkin varmaan toimii. Jos tzeentiltä haluat jotain isoa, niin fateweawer on kova pala varsinkin demonetteihin ja flamereihin yhdistettynä. Pään vaivaa ainakin minulla tässä listassa aiheuttavat pienet troop yksiköt, horrorit nostaisin ainakin kahdeksaan ja bolt of tzeenth mukaan. Sama juttu daemoneteilla, 10-15 on optimi luku heillä.
Nurglinit voisit yhdistää ja jos jostain löydät niin neljännen kunnon troopin, ehkäpä lisä horroreita? Furiesit eivät ole se paras valinta, mutta kyllä näilläkin saa jotain mariinia huonompaa tapettua ja ehkä pienen combat squadin voisi jopa haastaa. Prinssille ottaisin lisäksi varmaan nurglen merkin ja sen 2+ woundaa aina. Siipiä harvemmin näkee koska 60 pistettä on oikeasti liian kova hinta, kun juostakin voi. Kos on todellakin kova demoni ja tätä monissa listoissa näkyy, mutta itse en aio käyttää isoja demoneita suuren pistehinnan vuoksi. Guo vielä menee minulle...
Nurglinit voisit yhdistää ja jos jostain löydät niin neljännen kunnon troopin, ehkäpä lisä horroreita? Furiesit eivät ole se paras valinta, mutta kyllä näilläkin saa jotain mariinia huonompaa tapettua ja ehkä pienen combat squadin voisi jopa haastaa. Prinssille ottaisin lisäksi varmaan nurglen merkin ja sen 2+ woundaa aina. Siipiä harvemmin näkee koska 60 pistettä on oikeasti liian kova hinta, kun juostakin voi. Kos on todellakin kova demoni ja tätä monissa listoissa näkyy, mutta itse en aio käyttää isoja demoneita suuren pistehinnan vuoksi. Guo vielä menee minulle...
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.