Ideana oli maalata koko poppoo Nurgle teemaan.
Tässä olisi sitten ensimmäinen valmis warrior
,takaa ja
etuviistosta
Lisäksi koottuna muutamia warrioreita ja maraudereita, joista lisää kuvia parin päivän sisällä kun alkavat valmistua.
,Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Maraudereille on tulossa paiseita ja haavoja käsiin ja olkapäihin vähän tuomaan nurglemaisuutta mutta warruista halusin tehdä vähän hillitymmät.Tellus kirjoitti:Ihan hieno, mutta nurglemaisuus puuttuu! Muista että nurglen kuuluisi näyttää oksennukselta ja rutolta..
Olen yrittänyt washeilla mutta ne vievät metalleista kaiken kiillon, inkkejä kun ei oikein ole enää.Lateksimajava kirjoitti:Maalaa pronssiosat ruskealla musteella (esim flesh wash) niin saat ne näyttämään paljon paremmilta.

Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
DaBandito kirjoitti:Grim dark 2k here we come.

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()