500 pistettä jättejä
500 pistettä jättejä
Nopeasti kyhätty lista, lähinnä kaveripeleihin:
Bruiser 130p
- Heavy Armor 4p
- Great Weapon 8p
- Brace of Handguns 12p
= 154p
20x Gnoblars 40p
4x Ogre Bulls 140p
- Extra hand weapon 16p
= 156p
3x Ironguts 144p
= 494p
Tuumailin eetä voisi nuo gnoblarit vaihtaa yhteen Bulliin xtra handweaponilla, kommenttia siihen ja muuhun saapi laittaa.
Bruiser 130p
- Heavy Armor 4p
- Great Weapon 8p
- Brace of Handguns 12p
= 154p
20x Gnoblars 40p
4x Ogre Bulls 140p
- Extra hand weapon 16p
= 156p
3x Ironguts 144p
= 494p
Tuumailin eetä voisi nuo gnoblarit vaihtaa yhteen Bulliin xtra handweaponilla, kommenttia siihen ja muuhun saapi laittaa.
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
- TrolliOlli
Re: 500 pistettä jättejä
Butcheri bangstickillä kehiin.
Warp-Rider kirjoitti:TrolliOlli vähän sulla on awesome nimimerkki ja avatar
HampsterC kirjoitti:Menipä ollilla nimen mukaa trollailuksi.
-
Unholy Duck
Miksi ja mistä pisteet?Butcheri bangstickillä kehiin.
Itse lista on aika perus pieniä viilauksia tekisin: Bruiserin handguneista en oikeen tiedä, koska se varmaankin menee noihin Irongutteihin ja ne tuskin himmailee, jotta pomo pääsee ampumaan. Sen tilalle ottaisin bellowerin bulleille tai ironguteille. Vaikea päätös, että kummille joten saat itse päättää sen. Sitten ois vielä 8 pistettä joilla sitten otetaan vaan jotain täydennyksiä. Eli vaikka yksi gnoblari ja bossille luck-gnoblari tuomaan yhden epätoivoisen save yrityksen lisää. Eihän sitä tiedä jos vaikka kävisi tuuri.
Kyllä maailma on hassu...
-
TranssiApina
Varmaan meinas että vaihtaisi Bruiserin Butcheriin.
Itse en ole Ogreilla vielä ehtinyt yhtään peliä tehdä, mutta tuo Butcher Bangstikillä vaikuttaisi kyllä parhaimmalta Patroliin, ja muihin pieniin peleihin, jossa magiaa ei ihan hirveästi ole. Tolla saa kuitenkin kokeiltua taikaa kolme kertaa + Boundi, jolloin kaksi Dispel-noppaa on aika vähän magiapuolustukseen, ja vaikka vastustajalla olisi kolme noppaa niin jotain luulisi saavan läpi.
Itse lista näyttää kyllä ihan kivalta, ja massaa on sopivasti. Bruiserilta itsekkin ottaisin tuliaseet pois, jos ei huonosti mene niin niille ei kauheasti käyttöä ole. Näillä pisteillä saisi jo Bellowerit kumpaankin ryhmään ja Gnoblarin Bruiserille.
Itse en ole Ogreilla vielä ehtinyt yhtään peliä tehdä, mutta tuo Butcher Bangstikillä vaikuttaisi kyllä parhaimmalta Patroliin, ja muihin pieniin peleihin, jossa magiaa ei ihan hirveästi ole. Tolla saa kuitenkin kokeiltua taikaa kolme kertaa + Boundi, jolloin kaksi Dispel-noppaa on aika vähän magiapuolustukseen, ja vaikka vastustajalla olisi kolme noppaa niin jotain luulisi saavan läpi.
Itse lista näyttää kyllä ihan kivalta, ja massaa on sopivasti. Bruiserilta itsekkin ottaisin tuliaseet pois, jos ei huonosti mene niin niille ei kauheasti käyttöä ole. Näillä pisteillä saisi jo Bellowerit kumpaankin ryhmään ja Gnoblarin Bruiserille.
"If it bleeds, we can kill it."
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Oishan se Butcheri ihan kiva joo, mutta kun se ei voi olla armeijan kenraali, niin ei sitä oikein mukaan saa ängettyä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Unholy Duck
Nyt tuli itselleni hassu olo mutta olikos se niin, että butcheri sai olla BP pelissä generaali?
Kyllä maailma on hassu...
Iron Gutseilla on sitten parempi Ld kuin kenraalilla... mutta ei kai sen väliä.Unholy Duck kirjoitti:Nyt tuli itselleni hassu olo mutta olikos se niin, että butcheri sai olla BP pelissä generaali?
Handgunit on käyttökelpoinen ratkaisu. Vaikka bruiserilla onkin kehnompi BS kuin Maneaterilla, ogret käyttävät handguneja pistoolien tapaan, eli liikkeestä tai kantamasta ei tule miinusta. Kävellessään bruiser pystyy siis lasauttamaan kaksi armour piercing kutia 30" päähän, plus ekalla shotilla vielä vähän pidemmälle. Additional hand weaponista ei ole mitään hyötyä handguneihin verrattuna. Ogre club on ihan käyttökelpoinen ase, tai sitten GW. Itse päätyisin tällä pistemäärällä kuitenkin handguneihin.
Butcher + bangstick maksaa enemmän kuin bruiser tällä kokoonpanolla ja pienellä pistemäärällä ottaisin ehkä dispel scrollia bangstickin sijaan muutenkin.
Vaihtaisin neljännen bullin ja bullien additional hand weaponit neljänteen iron gutsiin. Bruiser haluaa kuitenkin liikkua yksin, jos kantaa handguneja ja additional hand weaponit eivät ole paljoa parempia kuin pelkkä ogre club.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat