Tuunataan tännekkin ja varotaan ettei kaverit huomaa eli
Cheddarisia helffejä (ehkä)
Noble
Gw, Armour Of Caledor
118
Noble
Bsb, Barded Elven Steed, Dragon Armour, Shield, Lance, Battle Banner
218
Mage
2x Scroll
140
18 Spearman
Fc, Warbanner
207
7 Swordmasters
105
7 Swordmasters
105
5 Dragon Princes
150
5 Dragon Princes
150
13 White Lions
Fc, Gem Of Courage, Lion Standard
255
Great Eagle
50
About alle 1500
Bösbi keihäisiin, kenu jelloniin ja päälle, tuskin kummempaa taktikkaa kaipaa. Huomena olis tarkotus pelata sekalaista sakkia vastaan, ehdotuksia otetaan vastaan.
-Warchef
1500 Helfsit
-
Fierysigil[FIN]
Re: 1500 Helfsit
Komento porukoita kaikille...
Dragon princet eivät ole säväyttäneet, itse vaihtaisin tilalle rpt. bolt throwereita.
Great eaglestakaan en ole varma, sitä tulee sattumaan aika nopeasti, mutta kaipa se härnäisi sotakoneita.
Niin, ja nuo swordmasterit, yhteen porukkaan suosiolla. Vaikka ovat liikkuvampia kahdessa eri porukassa, luotan silti rankkeihin yhdessä taistelussa.
Kaipa nuo metsienmiehet, valkeat jellonat suorittaa. Ainakin S6 kelpaa, mutta itse luotan moneen S5 attackiin (miekkamestareita). Jos haluat S6 attackejä, ota lion chariot tilalle. Pelkkä Tiranockin satuttaa heikosti armoroituja yksiköitä.
Archereita kannattaa peluuttaa, ne on mukava lisä sinne omaan reunaan odottaen sopivia kohteitaan.
Dragon princet eivät ole säväyttäneet, itse vaihtaisin tilalle rpt. bolt throwereita.
Great eaglestakaan en ole varma, sitä tulee sattumaan aika nopeasti, mutta kaipa se härnäisi sotakoneita.
Niin, ja nuo swordmasterit, yhteen porukkaan suosiolla. Vaikka ovat liikkuvampia kahdessa eri porukassa, luotan silti rankkeihin yhdessä taistelussa.
Kaipa nuo metsienmiehet, valkeat jellonat suorittaa. Ainakin S6 kelpaa, mutta itse luotan moneen S5 attackiin (miekkamestareita). Jos haluat S6 attackejä, ota lion chariot tilalle. Pelkkä Tiranockin satuttaa heikosti armoroituja yksiköitä.
Archereita kannattaa peluuttaa, ne on mukava lisä sinne omaan reunaan odottaen sopivia kohteitaan.
Se että pisteet ei oikein anna periksi niin hankala tehdä, enkä mä ny tiiä auttaisko se muusikko.Komento porukoita kaikille...
Ei noilla nytten olla yksinään mihinkään menossa, hyvä liika auttaa pääsemään kylkeen kun swordit tai jellonat pelottelee edessäDragon princet eivät ole säväyttäneet, itse vaihtaisin tilalle rpt. bolt throwereita.
Ei sillä muuta virkaa suuremmin tule olemaan kuin lähettää fanoja ja jotain redirectii ja marchin estoaGreat eaglestakaan en ole varma, sitä tulee sattumaan aika nopeasti, mutta kaipa se härnäisi sotakoneita.
Ne jää kuitenkin johonkin jumiin ja nyt kaikki ei mene jos niitä vähä mulkastaanNiin, ja nuo swordmasterit, yhteen porukkaan suosiolla. Vaikka ovat liikkuvampia kahdessa eri porukassa, luotan silti rankkeihin yhdessä taistelussa.
Pakko valinta, imo paras yksikkö koko kirjassa. Lion chariotilla ei muuten ole S6 iskuja. Kärryt on nii heiveröisii ettei jaksa kokeilla.Kaipa nuo metsienmiehet, valkeat jellonat suorittaa. Ainakin S6 kelpaa, mutta itse luotan moneen S5 attackiin (miekkamestareita). Jos haluat S6 attackejä, ota lion chariot tilalle. Pelkkä Tiranockin satuttaa heikosti armoroituja yksiköitä.
Haluu keihäät nii ei oo tilaa, ennemmin pultteri.Archereita kannattaa peluuttaa, ne on mukava lisä sinne omaan reunaan odottaen sopivia kohteitaan.
-
Fierysigil[FIN]
Kyllähän niiden crewillä on isommat kirveet. Ja impact hitit tekee aina mukavaa jälkeä, niillä on ikävä lähteä vain yksin soutelemaan.Warchef kirjoitti:Pakko valinta, imo paras yksikkö koko kirjassa. Lion chariotilla ei muuten ole S6 iskuja. Kärryt on nii heiveröisii ettei jaksa kokeilla.
Iso kirves vaan valitettavasti antaa +1 strenaan ratsain.
Huomaa että listalla lähennytään hyvän(pahan) hajuista juustoa.
Huomaa että listalla lähennytään hyvän(pahan) hajuista juustoa.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
-
Fierysigil[FIN]
Jaa'a, no nyt sitten tiedän, että character on ratsain kun astuu sotavaunuun. Elikkä voin käyttää Lancea Tiranocin versiosta.St. Jimmy kirjoitti:Iso kirves vaan valitettavasti antaa +1 strenaan ratsain.