Elikä näin jonkin kuvan marine dreadnought konversiosta Ork laitteeksi ja aattelen et miksei mullekin.
Onko kokemuksia? Extra bizejä kiinni, örkki lippu, rintaa auki ja örkin pää sisältä pilkistämään, yms, yms, niin saa ork dreadnoughtin? Vai meneekö liian pitkälle mielestänne?
Vai oliko looted wagonissa jokin konffi johon vois käyttää tota? En ny ulkoo muista ja codec on muualla.
AOBR dreadnough --> Ork?
Re: AOBR dreadnough --> Ork?
Idea on ihan toimiva, pari big sootaa kylkeen vaan. Toinen lähitaistelukäsi pitäisi väsätä jostain, muttei se nyt kovin yletön tehtävä ole. Olen itsekkin nähnyt muutaman ihan hyvän näköisen toteutuksen samasta ideasta.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Itselläni olisi tälläinen wip tekele työpöydällä. Toivottavasti antaa inspiraatiota
ImmoEdit: No kaivoimpa esiin maalaamattoman version. Tuosta näkee aikas hyvin mitä olen vanhalle dredinromulle tehnyt. Tuo on nyt olevinaan neljällä klosisaseella varustettu yksilö.
ImmoEdit: No kaivoimpa esiin maalaamattoman version. Tuosta näkee aikas hyvin mitä olen vanhalle dredinromulle tehnyt. Tuo on nyt olevinaan neljällä klosisaseella varustettu yksilö.
Lahti pilaa tunnelman.
- P. Ruuhijärvi
@Immeli: Oho, onpas hienon näköinen!
Fluffillista konvausta voit suorittaa irrottamalla sen keskellä olevan sargofagin ja paikkaamalla sen esim. Raskaalla tuliaseella varustetulla Grotilla.
Dredi kannattaa maalata ihan jonkun Chapterin mukaan; Orkit eivät yleensä maalaa pöllittyjä laitteitaan.
Fluffillista konvausta voit suorittaa irrottamalla sen keskellä olevan sargofagin ja paikkaamalla sen esim. Raskaalla tuliaseella varustetulla Grotilla.
Dredi kannattaa maalata ihan jonkun Chapterin mukaan; Orkit eivät yleensä maalaa pöllittyjä laitteitaan.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()