Eli siis aloitan seuraavana Bretonnian ja on tullut lievästi suurehko ongelma väriteeman kanssa. Näistä olisi tarkoitus valita:
- Sininen ja valkoinen
- punainen ja keltainen
- vihreä ja harmaa.
Mikä näistä?
Pää väri on sitten se ensin mainittu.
Bretti armeijan väriteema?
Bretti armeijan väriteema?
"muistakaa sitten että irtokarkit ovat egologisempia kuin normaalit karkkipussit" sanoi Jumala Aatamille ja Eevalle...
Re: Bretti armeijan väriteema?
Eli pitäisikö muiden päättää, minkä värisiksi brettisi maalaat?
Maalaa vaan sellaisiksi kuin itse haluat niin hieno tulee, jollei muiden mielestä, niin ainakin omasta mielestä ainakin. Mutta minä sanoisin että vihreä ja harmaa olisivat hyvät värit.
Maalaa vaan sellaisiksi kuin itse haluat niin hieno tulee, jollei muiden mielestä, niin ainakin omasta mielestä ainakin. Mutta minä sanoisin että vihreä ja harmaa olisivat hyvät värit.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Welfi ei tässä varmaan ole pyytämässä ketään tekemään päätöstä hänen puolestaan, vaan haluua kuulla muitten mielipiteen miten kyseiset väriteemat saattaisivat sopia kyseiseen armeijaan, koska hänellä itsellään on valinnan vaikeuksia. Tiedän tunteen.
Itse vastaan: Vihreä ja harmaa. Itse olen aina tykännyt vihreästä, ja nyt kun olen opetellut maalaamaan figuni ei-niin-tummiksi, on harmaan uusi mustani. Vihreä ja harmaa toimii hyvin yhdessä, mutta ei ole mitenkään loppuunkulutettu teema. Tarpeeksi vaaleilla väreillä vaan, niin näyttää hyvältä kaukaakin.
Itse vastaan: Vihreä ja harmaa. Itse olen aina tykännyt vihreästä, ja nyt kun olen opetellut maalaamaan figuni ei-niin-tummiksi, on harmaan uusi mustani. Vihreä ja harmaa toimii hyvin yhdessä, mutta ei ole mitenkään loppuunkulutettu teema. Tarpeeksi vaaleilla väreillä vaan, niin näyttää hyvältä kaukaakin.
Lahti pilaa tunnelman.
niin kuin Immeli sanoi haluan kuulla mitä te käyttäisitte breteillä.
hmm. vihreä ja harmaa, ensin ajattelin sin. ja valkoista mutta vihreästä pidän myös ja harmaa sopii siihen. Ruskeakin näyttäisi hyvältä noiden vihreän ja harmaan kanssa.
lisää kommenttia!
hmm. vihreä ja harmaa, ensin ajattelin sin. ja valkoista mutta vihreästä pidän myös ja harmaa sopii siihen. Ruskeakin näyttäisi hyvältä noiden vihreän ja harmaan kanssa.
lisää kommenttia!
"muistakaa sitten että irtokarkit ovat egologisempia kuin normaalit karkkipussit" sanoi Jumala Aatamille ja Eevalle...
- Pohjolanharmaa
Itse käyttäisin Breteillä (sekä Empirellä) joka yksikölle omaa tunnusväriä. Siitä tulee kyllä helposti kirjava sekamelska, ellei pidä varaansa värivalinnoissa. Mutta toisaalta, sellaisia riikinkukkojengejähän nuo keskiajan armeijat olivat. Meidän maailmamme historiaanhan nuo Bretitkin nojaavat. Noista kolmesta antamastasi vaihtoehdosta valitsisin kuitenkin minäkin vihreän ja harmaan; ihan vaan perstuntumalta. ;)
Se on piis tai tulee turpaan!
Selvä väri valittu, vihreä harmaa.
Riders of the Rohan!
Riders of the Rohan!