City of death projekti

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Deathwish

City of death projekti

Viesti Kirjoittaja Deathwish »

Muiden COD-projekteja tutkaillessani alkoi tekemään mieli kunnon kaupunkimättöjä. Riensin siis heti ostamaan fantasiapeleistä BA:n ja tiimarista öljyväripohjan ja eikun värkkäämään. Deathkult spase märinien "camo" ainakin toimii loistavasti :)

Kuva
Kasattuna ja hiekoitettuna

Kuva
Pohjamaalattu ja ensimmäinen Drybrush

Kuva
Valmis

Kuva
Toisesta suunnasta
Alien of Change

Re: City of death projekti

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Näyttää vähän oudolta kun yhdestä puolesta raunio on kokonaan harmaa ja toisesta puolesta se on ruskean värinen (tai sitten olen perinyt värisokeuden tänään). Yksityiskohtia olisit kuitenkin ehkä voinut laittaa siihen, vaikka se onkin ''camo'' raunio space marineille. Muuten hyvä!
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

Varsin onnistuneen oloinen rakennus. Joistain kohdista paistaa hiekan rusehtavampi sävy läpi, mutta se ei ole mielestäni ollenkaan paha asia. Tuo hieman sävyvaihtelua muutoin harmaaseen ja pölynpeittämään lookkiin. Ainut asia mitä olisin itse kaivannut lisää, olisi jonkinlaista rauniokumpua noiden "romahtaneiden seinien" oletetuille paikoille. Tietysti voidaan olettaa että ne on raivattu pois, mutta itse olisin rakentanut jonkinlaista kumparetta.

Toinen mitä olisin ehkä parantaisin olisi noiden rubblejen sijoittelu. Nyt näyttää hieman siltä että joku on käynyt kylvämässä rakennuksen ympäristöön tuota romurautakankea ja rakennuksen osia. Ehkä hieman sijoittelua tarkemmin ja ennen kaikkea romun "upottaminen maastoon" olisi parannuskohde. Eli siis sijoittelu siten, että osa rubblesta olisi ikäänkuin maan alla ja osa pilkistäisi siitä esiin. (kapalevy - ilmeisesti sitä on käytetty pohjana - antaisi myös otollisen pohjan noiden luomiselle.)

Väritys on mielestäni varsin onnistunut. Ehkä siksi että itse pidän tuollaisesta harmaasta ja kaiken peittävästä pölyisestä lookista. Maalauksessa olen itse pyrkinyt sekoittamaan harmaaseen toisessa tai kolmannessa kuivaharjausvaiheessa hieman ruskeaa, jolla saa samaan rakennukseen hieman lisää sävyä. Siis juuri sen verran että pinta ei suoraan katsottaessa sävyvaihtele kuin aavistuksen. Lisäksi maalaisin rakennukseen hiukan palamisjälkiä, esim ikkunoihin ja ovien pieliin. Tuo yksittäinen metalliverkko toisessa kerroksessa on varsin mallikas yksityiskohta ja hyvä kontrasti muulle väritykselle.
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Deathwish

Viesti Kirjoittaja Deathwish »

Kiitos palautteesta.

Hmm.. olet pyöveli oikeassa. Voisin joko lisätä rubblea tai ehkä rauniosta tulisi realistisempi jos lisäisin hiekkasäkkejä, ammuslaatikoita, tynnyreitä yms. jolloin siitä tulisi siivotun ja linnoitetun näköinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”