Norse:Khazag Vikings

Boar Bolter

Re: Norse: Ulfwerener? Ja muuta Norseista.

Viesti Kirjoittaja Boar Bolter »

Hyvä vääntö oli tuo meidän viimeisin peli :) En meinannut itekkään uskoa kun se 8. vuoron maali onnistu, tasuri olis ollu oikeen oikeutettu. Nyt vaan samalla lailla kun ladoit mun etulinjaa niin pistät untteja kuonoon ja otat voiton kotiin, niin kaikki chancet on viä pudotuspeleihinkin. Tai sitten Minor Cup kotiin :)
Blood Bowl 2010
W:6 D: 2 L:2
Hanu

Viesti Kirjoittaja Hanu »

Jep jep. Täytyykin koittaa käyttää tuota Ulffia takavarmistajana. Viisi liigamatsia olen nyt pelannut ja 2-1-2 on pelit sujuneet. Ulffi ei ole vielä saanut mitään aikaiseksi. Pers-erkit on ollut aika pimennossa myöskin. Runnerit ovat olleet porukan sielu tähän asti, valitettavasti toinen Dodgellinen kuoli juuri viimematsissa kun Apo tyri hommansa. Ensi matsissa koitetaan sitten ekaa kertaa miten se MB toimii Trollilla. Odotukset ovat kovat :)

Oman Ulffin ostin Impact Miniatyreistä (Valkyrie Man-Wolf) Näyttääpi tälle

Kuva

Tuollaisella rosterilla koitetaan pärjätä:
http://www.karhunkaato.bloodbowlleague. ... p=ro&t=kor

Throweria en ole ottanut vielä lainkaan, kun ei ole oikein luottoa tuohon heittopelaamiseen AG3:lla.

Mutta on kyllä Norse paljon mukavampi joukkue pelata kuin Chaos jolla kaksi kautta rämmin liigan pohjamudissa. Etenkin kun todella vähillä casseilla ollaan tähän asti selvitty.
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Minä olen nyt myöskin jauhanut liigaa Norseilla, sujunut vaihtelevalla menestyksellä. Muuten hyvin, mutta monta pelaajaa on ottanut liikaa osumaa. Esim. heittäjä on ollut pihalla jotakuinkin joka toisesta pelistä.

Itse olen havainnut Ulfwerenerit ja Berserkerit loistaviksi pelaajiksi, Ulfit lähinnä toisen pelaajien tönimiseen (mieluiten laidan tuolla puolen odottavaan yleisöön). Ulfit ovat kyllä kalliita, mutta aloituskokoonpanossani olleesta kahdesta Ulfista toinen on suorittanut oikein mukavasti.
Berserkereistäni taas toinen kuoli heti liigan alussa, mutta toinen on suoriutunut varsin kiitettävästi. Frenzyllä varustettuna kaveri on onnistunut murtautumaan linjojen läpi ja tekemään maalejakin. Hinta-laatusuhteeltaan Berserkerit ovat kelpo Blitzereitä, lisäliike ei toki olisi pahitteeksi. Berserkerejä ja Runnereita pitäisin tiimin avaimina, Ulfeja mukavana lisälihaksena.

Jos haluat vertauskohdetta, niin tuolta löytyy meikäläisen lista:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 78&t=81756
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”