Milloin surffaat sotavasarassa?
Re: Milloin surffaat sotavasarassa?
Kyllä. Suomeksi, käyn Sotavasaran foorumeilla.sotku kirjoitti:mihin vuorokaudenaikaan heilut sotavasaran foorumeilla?
Mutta Weekender, miten on käynyt sen kurisi; tämä ketju kun ah, niin koskee figuja...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Joo ja tuo tuo aikaväli 15-19 on aikaa jolloin selailen yleensä arkisin. Viikonloppuisin tulee aina kun pääsee koneelle. Arkiaamuista Maanantai(8.00-9.30) , Torstai (8.00-9.30) ja Perjantai (7.30-8.30) tulee selailtua.
Itse myös suurimmaksi osaksi vain selailen ja jos sattuu jotain kiinnostavaa eteen niin siihen heti vastausta.
Itse myös suurimmaksi osaksi vain selailen ja jos sattuu jotain kiinnostavaa eteen niin siihen heti vastausta.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
-
Skavengeneral
- The Captain
- Valvoja
minä olen täällä koulun jälkeen,en tosin nykyisin yhtä usein kuin kauan sitten (puoli vuotta).
ja sitten ot:ei näitä jaksa lukea!luin vain ekan sivun ja sitten päätin vastata kun ei parempaa tekemistä ole...(kehukaa vapaasti elämääni).
kunhan tästä nyt ei vaan tulisi keskustelu fuurumia jossa aletaan puhua tyyliin "kummat on kivemmat farkut vai lökärit"ym.
ja sitten ot:ei näitä jaksa lukea!luin vain ekan sivun ja sitten päätin vastata kun ei parempaa tekemistä ole...(kehukaa vapaasti elämääni).
kunhan tästä nyt ei vaan tulisi keskustelu fuurumia jossa aletaan puhua tyyliin "kummat on kivemmat farkut vai lökärit"ym.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
tästä ei liene pelkoa, koska kyseisenlaisiin topicceihin viuhahtaa lukko hyvinkin nopeasti.mikki kirjoitti:kunhan tästä nyt ei vaan tulisi keskustelu fuurumia jossa aletaan puhua tyyliin "kummat on kivemmat farkut vai lökärit"ym.
vasarassahan "Yleiset figukeskustelut" oli ennen pelkkä "Yleiset keskustelut", mutta se vaihdettiin juuri mainitsemasi kaltaisten topiccien vuoksi.
itsekkin olen vähän samaa mieltä tuon OT:si kanssa, eipä näitä taida kukaan pahemmin lukea, kunhan vain postaavat kun muutkin niin tekevät.
gaming since '92
Meikäläinen käy joka päivä paitsi viime viikko oli aika hiljaista ja yleensä tunnin välein täytyyhän jonkun puhua täälläkin roskaa, no ei kyllä tarvii.
[adminedit: No ei todellakaan joo tartte. -Weekender]
[adminedit: No ei todellakaan joo tartte. -Weekender]
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
- Teonanacatl