Anteeksi nyt vaan, mutta minusta on äärettömän huono läppä laittaa mitään Internetiin ja olettaa, ettei sitä pidetä vapaana riistana. Jopa tämä "meidän piirien" foorumi näkyy käytännössä kaikkialle maailmaan. Jos ne eivät halua jakaa tuotostaan koko maailman kanssa, sitä ei kannata jaella julkisella internet-sivulla.Hammerheart kirjoitti:älkäätten mielellään levitelkö meidän piirien ulkopuolelle, kun en tiedä kuinka tiukasti nuo haluavat tämän käännöksen otteessaan pitää.
Hell Dorado
- The Captain
- Valvoja
Re: Hell Dorado
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Hammerheart
No niin, tuo siis löytyy jo enempivähempi vapaasti, joskin hankalammasta paikasta (jonka löytää ihan hakukoneella, jos vain tietää mitä hakee). Ja ei, minua ei mitenkään vannotettu pitämään tuota omana tietonani. Lisäksi autoin sen tekemisessä Lassen käännöksen pohjalta. Koska tuo ei kuitenkaan ole itse tekemäni, niin ajattelin kohteliaaksi pyytää ihmisiä, etteivät levittelisi sitä turhaan.The Captain kirjoitti:Anteeksi nyt vaan, mutta minusta on äärettömän huono läppä laittaa mitään Internetiin ja olettaa, ettei sitä pidetä vapaana riistana. Jopa tämä "meidän piirien" foorumi näkyy käytännössä kaikkialle maailmaan. Jos ne eivät halua jakaa tuotostaan koko maailman kanssa, sitä ei kannata jaella julkisella internet-sivulla.Hammerheart kirjoitti:älkäätten mielellään levitelkö meidän piirien ulkopuolelle, kun en tiedä kuinka tiukasti nuo haluavat tämän käännöksen otteessaan pitää.
Poistetaan se nyt sitten *olkainkohautus*
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Huomioksi vielä, että Lahden turnauksessa on terraformaatiosäännöt käytössä. Hyödynnetään puokin valmismaastoja mahdollisuuksien mukaan, mutta mukana myös printattua maastoa tuomaan lisää kummallisia peliteknisiä ominaisuuksia mukaan. Pyrin tekemään oheismateriaalin sellaiseksi, ettei terraformaation käytöstä tulisi merkittävää estettä, mutta kerratkaa ne säännöt nyt ainakin kertaalleen etukäteen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ja sitten taas tapahtumainfoa:
Ensi lauantaina 7.2.2009 on Tampereella Traconissa ohjelmassa myös Hell Doradon demotusta. Jos siis olet tapahtumaan tulossa ja pelistä kiinnostunut tai jopa omistat jo figuja, niin nappaa figut matkaan ja hakeudu Warmachine turnauksen tuloihin Sähkötalon luokkaan S14 ja tule tutustumaan peliin. Paikalle tulee pelipöytä, reilusti maastoa ja ainakin Eurooppalais- ja Demonijengit pelailua varten.
-Roope
Ensi lauantaina 7.2.2009 on Tampereella Traconissa ohjelmassa myös Hell Doradon demotusta. Jos siis olet tapahtumaan tulossa ja pelistä kiinnostunut tai jopa omistat jo figuja, niin nappaa figut matkaan ja hakeudu Warmachine turnauksen tuloihin Sähkötalon luokkaan S14 ja tule tutustumaan peliin. Paikalle tulee pelipöytä, reilusti maastoa ja ainakin Eurooppalais- ja Demonijengit pelailua varten.
-Roope
Gillesistä pitäisi vielä muistuttaa reservisäännön verran, eli Gillesillä saa "ylimääräiset" 24 pinnaa, jolla voi ostaa lisää joukkoja (vai miten tämä muuttui 1635:n myötä?)
-
potatomoto
Eikös se tuossa lukenut?Silveri kirjoitti:Gillesistä pitäisi vielä muistuttaa reservisäännön verran, eli Gillesillä saa "ylimääräiset" 24 pinnaa, jolla voi ostaa lisää joukkoja (vai miten tämä muuttui 1635:n myötä?)
Ar-Senator kirjoitti:+ Helle Gillesin siivellä
Juu. Olen puusilmä.potatomoto kirjoitti: Eikös se tuossa lukenut?Ar-Senator kirjoitti:+ Helle Gillesin siivellä
Noniin ensimmäinen peli Hell Doradoa takana päin. Kiitokset siitä Fängille, joka demotti peliä Traconissa. Vaikka komennossani demonit ottivat komeasti turpaan, pelistä jäi hyvä maku suuhun. Melee oli nopeaa ja tappavaa, dominancen menettäminen sattui kyllä todella pahasti. Lemurit kivoja pikku pirulaisia.
Pitää saada omat muhamettilaiset kokonaan maaleihin niin pääsee taas pelaamaan. ^^
Pitää saada omat muhamettilaiset kokonaan maaleihin niin pääsee taas pelaamaan. ^^
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
- Hammerheart
Zaebaksen kronikain kolmas tuleminen löytyy nyt englanninkielisenä täältä:
http://www.esnips.com/doc/33e077de-3727 ... Zaebas3Eng
http://www.esnips.com/doc/33e077de-3727 ... Zaebas3Eng
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Spank you very many. Tosin noihin edeltäviin sivuihin olin siinä .rtf:ssä muutamia pieniä korjauksia tehnyt, joita tuossa ei nyt näy, lisäksi siinä on forewordi, mutta eiköhän tuolla pärjätä. Jos nyt vielä sen verran nakittaisin, että jos sulla on aikaa jäljellä, voisit taittaa tuon samassa muodossa uudestaan noitten korjauksien kanssa.
Ja huom: tuota säännöstöä käytetään ensi lauantain Lahden HD-tapahtumassa. Nyt ilmoittautuneita on örr... 7 kappaletta. Kipin kapin mukaan!
Ja huom: tuota säännöstöä käytetään ensi lauantain Lahden HD-tapahtumassa. Nyt ilmoittautuneita on örr... 7 kappaletta. Kipin kapin mukaan!
Okei, nyt alkoi tehdä mieli ottaa selvä tästä pelistä koska ylistystä on näiltä foorumeilta tullut, mutta kun saitti on ranskaksi, niin voisiko joku laittaa linkkiä tai kertoa hiukan itse pelin maailmasta, säännöistä, napeista yms. :) Maailma varsinkin on tärkeä.
Ahaa, kiitos. :) Eurooppalaisten figut ainakin iski ihan kivasti, samoin arabit.Huru-ukko kirjoitti:Kurkkaa edellinen sivu.
Ikävien uutisten valossa ei auta muuta kuin alkaa pykäämään uutta turnausta pystyyn, ettei innostus laske!
Mites olisi Lahdessa huhtikuussa? Maaliskuu on poissuljettu omalta osaltani, mutta huhtikuussa voisi taas jotain härpäkettä yrittää järjestellä. Paikkana taas puolenkuun pelit, jos heille se taasen sopii, turnausmuotona Zaebas 3, 3 kierrosta 200+60 pisteen listat. Onko kiinnostuneisuutta ja aikatoiveita (käytännössä joko 4., 11., 18. tai 24.4. - kaikki lauantaipäiviä)?
Mites olisi Lahdessa huhtikuussa? Maaliskuu on poissuljettu omalta osaltani, mutta huhtikuussa voisi taas jotain härpäkettä yrittää järjestellä. Paikkana taas puolenkuun pelit, jos heille se taasen sopii, turnausmuotona Zaebas 3, 3 kierrosta 200+60 pisteen listat. Onko kiinnostuneisuutta ja aikatoiveita (käytännössä joko 4., 11., 18. tai 24.4. - kaikki lauantaipäiviä)?
Joo ehdottomasti turneeta pystyyn. Olen taas mukana. Ajalle ei ole tällähetkellä toiveita, sillä kaikki lauantait yleensä käyvät
Lahti pilaa tunnelman.
Kiinnostuneisuutta on, aikatauluista ei ole vielä mitään tietoa, oletettavasti lauantait on ok.
Uudet kortit ja 1635-säännöt tuli sivuille, ranskaksi tosin, tänään. Niitä olen tässä tavaillut jonkun verran, ihan jänniä juttuja joo-o. Immortalien boksin pistearvokin (259) selittyi, kun sentinelit paljastuivat indepeiksi, suht hintaviksi sellaisiksi. Kivalta näyttää, vielä kun saisi tosta sääntö-pdf:stä selvää :P Babelfish päästi pitkälle, muttei kotiin saakka.
Lassek, hopihopi takaisin töihin.
Uudet kortit ja 1635-säännöt tuli sivuille, ranskaksi tosin, tänään. Niitä olen tässä tavaillut jonkun verran, ihan jänniä juttuja joo-o. Immortalien boksin pistearvokin (259) selittyi, kun sentinelit paljastuivat indepeiksi, suht hintaviksi sellaisiksi. Kivalta näyttää, vielä kun saisi tosta sääntö-pdf:stä selvää :P Babelfish päästi pitkälle, muttei kotiin saakka.
Lassek, hopihopi takaisin töihin.
Onneksi ei hankitut figut katoa kaapista mihinkään, vaikka peli menisikin nurin. Toivotaan parasta, vaikka pelätään pahinta.
Luumumehu on soturien juomaa
Jos haluatte tournament packin asmodeelta niin ilmoittakaa joko tarkka päivä / paikka ja osallistujamäärä niin hommaan. Tai ainakin yritän :)
Viimeksi muokannut Relic, Ti 10.03.2009 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nohemmetti. Lauantai, huhtikuun 11. päivä. Lahden Puolenkuun Peleissä. 3 kierrosta, Zaebas 3 (ellei nyt jotain uutta ilmene), 200+60 pistettä. Pariturnaus, eli muodostakaa tiimit ja tiimit pelaavat sitten keskenään toisiaan vastaan. Mielellään samaa faktiota, mutta jos ei onnistu, niin ei ole välttämätöntä. Laina-armeijakin saadaan tarvittaessa järjestymään. Skenaariot vapaavalintaisia pelaajien kesken Zaebas 3:n sisällä, mutta jos ei sopua minuutissa synny, niin mennään Zaebas 3:n skenaariovalintasysteemillä.
Varaanko tilat?
Varaanko tilat?