Chaos spawn --> Obliterator
-
Fierysigil[FIN]
Chaos spawn --> Obliterator
Elikkäs, onko kukaan tuollaista ideaa toteuttanut, tehden obliteratorin kaaos spawneista? Ajattelin niiden olevan sentään siojoituksen arvoinen porukka (2 kpl), mutta nuo GW:n official figut niille on sen verran rumia, etten niitä jaksaisi katsella armeijassani. Onko jollain kuvia itse konvatuista obliteratoreista?
-
Brother Hexe
Re: Chaos spawn --> Obliterator
Ikävä kyllä ei moisesta ole kokemuksia, mutta hyvältä idealta kuulostaa.
Ylimääräisiä asieta ym. sälää niin kyllä niistä obliteraattorin saa, ja mahdollisesti paremmat kuin GW:n tinaiset.
odotan innolla näkeväni tuloksia mikäli ryhdyt projektiin.
Ylimääräisiä asieta ym. sälää niin kyllä niistä obliteraattorin saa, ja mahdollisesti paremmat kuin GW:n tinaiset.
odotan innolla näkeväni tuloksia mikäli ryhdyt projektiin.
Ite väsäsin kaaosterminaattoreista, onnistui aika hyvin. Panssaria niillä obleilla kuitenkin on aika paljon, mun on vaikea nähdä spawneja armorissa. Mutta anna mennä, voi siitä hyväkin tulla.
-
Fierysigil[FIN]
Niin, spawneilta puuttuu armorit. Riittäneekö kaaosmariinien rintapanssarit, vai pitäskö ostaa niitä terminaattoreita? Terminaattoreihin voi laittaa mukaan sitten spawnien palasia ja muuta sälää. Maksaa tosin enemmän, mutta voin konvata sitten lopuista terminaattorin palasista jotain muuta kivaa =)
Kaaosmariini on aika paljon pienempi spawnia, ei taida mahtua rintapanssarit kunnolla. Tietty voithan aina tehä ne kuin olisivat kasvaneet oikeen kunnolla ulos panssareistaan...
Termisboksi maksaa enempi, mutta siitä saa viis oblia 2 oblin sijaan mitä spawneista saisit. Oblit on niin hyviä, että 5 on melkeinpä minimi mitä kannattaa ottaa.
Termisboksi maksaa enempi, mutta siitä saa viis oblia 2 oblin sijaan mitä spawneista saisit. Oblit on niin hyviä, että 5 on melkeinpä minimi mitä kannattaa ottaa.
-
Fierysigil[FIN]
Itse hankin vain armeijaani boostaavaa all-around yksikköä, en armeijan selkärankaa. Teen siis kuitenkin vain 2 niitä. Ylimääräisistä spawnin palasista voisi vaikka saada tehtyä nurgle maisia mutantoituneita terminaattoreita. Forgen terminaattoreita tosin löytyy jo 1 squad. Ainahan joskus niille käyttöä löytyy.
Ehkä olisi huomattavasti helpompi 'stuffata termeille jotain demonista liikakasvua ku säätää spawneille panssaria päälle. Mun mielipide.
-
Fierysigil[FIN]
Ajattelin tehdä molempia, koska olen kovin kömpelö ja aloitteleva stuffailia. Melkein on jo 1 paketti stuffia kulutettu ^^ Työn alla kuitenkin vielä sorcerer, jolle stuffaan sormen lisää sekä maasta nousevia käsiä baseen. 3 nurglingia saa toimia vielä Familiarina, yksi kantaa kypärää (sorcererin), toinen esittelee puukkoaan ("lainannut" kaatuneelta mariinilta) ja kolmas heristää nyrkkiä.Stroszek kirjoitti:Ehkä olisi huomattavasti helpompi 'stuffata termeille jotain demonista liikakasvua ku säätää spawneille panssaria päälle. Mun mielipide.
Seuraavaksi ajattelin tehdä ne obliteratorit. Greater demonkin täytyisi stuffata loppuun ja hankkia base. Ja eiköhän tuossa kohta ala olemaan synttärit alla niin saa rahaakin =) Eli lisää ruttomariineja.
- HammerSmashedFace
yhdyn Stroszekkiin se olisi kaikkein viisainta, eikös spawni ole isompi kuin obliterator? tai sitten ne on saman kokoisia (?)Stroszek kirjoitti:Ehkä olisi huomattavasti helpompi 'stuffata termeille jotain demonista liikakasvua ku säätää spawneille panssaria päälle. Mun mielipide.
mutta se että spawnille rakentelisi panssareita on ehkä... no jooo...
ja nyt kun olen oppinut käyttämään stuffia, kiitos Jopen, voisin kokeilla tehdä terminaattoreista obliteratoreja...
:-D
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
- HammerSmashedFace
moi, Jope! miten maalata ruostetta/hapettunutta metallia? lähetin yksityis viestin, mutta se ei vain lähde :-/
jotain vikaa varmaan...
jotain vikaa varmaan...
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
-
Fierysigil[FIN]
1. Boltgun metal
2. Paikoitellen Blazing orangea
3. Chainmail drybrush päälle
Noin uskoisin tulevan ruosteisuutta. En ole koskaan kokeillut ;P
2. Paikoitellen Blazing orangea
3. Chainmail drybrush päälle
Noin uskoisin tulevan ruosteisuutta. En ole koskaan kokeillut ;P
Yksityisviestit jäävät "Lähetetyt"-kansioon, siihen asti kunnes se avataan (vastaanottaja).unit2301 kirjoitti:lähetin yksityis viestin, mutta se ei vain lähde
-
Fierysigil[FIN]
En ole saanut häneltä yksityisviestiä, joten se ei lähtenyt.<Randomi> kirjoitti:Yksityisviestit jäävät "Lähetetyt"-kansioon, siihen asti kunnes se avataan (vastaanottaja).unit2301 kirjoitti:lähetin yksityis viestin, mutta se ei vain lähde
- HammerSmashedFace
kiitoksia Jopelle... kohta olen jo gorkiporkin tasolla ;P nooo een... voi kumpa oisin :)