Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Currynator
Re: Ilmottautuminen peli iltoihin eagleen.
Kuulostaa hyvältä. Vaihtoehtoisesti voitais kanssa pelata joku figuihin liittyvä minipeli (ei tuu tähän hätään mieleen mutta kyllä niitä on).
Rikon nyt omaa saarnaani siitä että pidetään tää ketju vapaana muista asioista mutta kuten Eldsu sanoi "tämä on katsotuin keskustelu täällä päin" joten kerron asiani tänne. Eli olisko porukalla kiinnostusta Wh40k kampanjaan? Ehdotin tätä joskus viimevuoden lopulla mutta kukaan ei ollut kiinnostunut (tai sitten kukaan ei vaan lukenut sitä). Ideana olis saada joku tarina muotoinen kampanja jossa valloitetaan alueita, muodostetaan liittoja jne. Itse ainakin nautin meidän Kaukana tähdissä-kampanjasta ja kampanja peleihin on hauska suunnitella skenuja :D. Itse voin toimia jonkinlaisena ylläpitäjänä (suunnitella kampanjaa jne.).
Jos kiinnostusta löytyy nii kertokaa. Tehdään sille sitten oma alue jos kiinnostuneita on paljon. Ja kysykää jos on kysyttävää.
Ps: Kattokaa toi Kaukana tähdissä-kampanja keskustelu nii saatte jonkinlaisen kuvan mistä on kyse.
Rikon nyt omaa saarnaani siitä että pidetään tää ketju vapaana muista asioista mutta kuten Eldsu sanoi "tämä on katsotuin keskustelu täällä päin" joten kerron asiani tänne. Eli olisko porukalla kiinnostusta Wh40k kampanjaan? Ehdotin tätä joskus viimevuoden lopulla mutta kukaan ei ollut kiinnostunut (tai sitten kukaan ei vaan lukenut sitä). Ideana olis saada joku tarina muotoinen kampanja jossa valloitetaan alueita, muodostetaan liittoja jne. Itse ainakin nautin meidän Kaukana tähdissä-kampanjasta ja kampanja peleihin on hauska suunnitella skenuja :D. Itse voin toimia jonkinlaisena ylläpitäjänä (suunnitella kampanjaa jne.).
Jos kiinnostusta löytyy nii kertokaa. Tehdään sille sitten oma alue jos kiinnostuneita on paljon. Ja kysykää jos on kysyttävää.
Ps: Kattokaa toi Kaukana tähdissä-kampanja keskustelu nii saatte jonkinlaisen kuvan mistä on kyse.
-
Shadowdwarf
Kyllä, mulla on kiinnostusta kampanjaan, ilmottaudun vapaa-ehtoiseksi toissijaiseksi skenu designeriksi =). Pitänee kaivaa noita TCG- korttejani tuolta laatikoiden syövereidestä. Mulla on kahteen eri TCG:hen tarpeeksi kortteja, otan molemmat nyt ensi perjantaina messiin, niin siitä voi sitten ihmiset valita kumpaa pelataan tai sitten vaihtoehtoisesti molempia.
Olisihan jonkun sortin kamppanja ihan mukava.
Nyt kun on kuusi pelaajaa käymässä eaglessa, niin eipä tule pelaaja/peli pulaa. XD
Nyt kun on kuusi pelaajaa käymässä eaglessa, niin eipä tule pelaaja/peli pulaa. XD
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Jep, kampanja kuullostaa oikein mukavalta.
Armeijoitakin löytyy vähän joka lähtöön niin saadaan varmaan aikaan ihan mielenkiintoinen systeemi.
Armeijoitakin löytyy vähän joka lähtöön niin saadaan varmaan aikaan ihan mielenkiintoinen systeemi.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- Currynator
Kiva ku kiinnostusta löytyy. Tein sille oman ketjun joten ei tartte enää täällä keskustella siitä.
Pelaillaankos huomenna? Voisin koittaa oneea taas tyranideja vastaan :P Vaikka Shadowdwarffin kanssa tällä kertaa.
-
Shadowdwarf
Noh, tota mulla ja eemillä(666eldsu) tais olla peli sovittu, mutta voisin kyllä mielellään ottaa örkkejä vastaan mätön. =)
Jos eldsulle käy tämmönen järjestely, me sitten pelattais 1000pts.
Jos eldsulle käy tämmönen järjestely, me sitten pelattais 1000pts.
aa niin olikin.
No katsellaan sitten huomenna tarkemmin miten pelataan.
No katsellaan sitten huomenna tarkemmin miten pelataan.
- Currynator
Perjantaina tulossa pelaamaan! Olis tarkoitus pelata tota kampanjaa. Ensimmäinen skenu on pystyssä ja toivon että muitakin tulis mukaan kuin Eldsu, Shadowdwarf ja Hammarist (jos se töiden ohella kerkee) ettei täst kampanjasta tulis pelkästään nidien ja örkkien sota.
Tällä viikolla en ainakaan pääse pelaamaan, seuraavalla sitten taas. Täytyy selvitellä tuota työtilannetta vielä, siitä sitten enemmän myöhemmin.
-
Shadowdwarf
Currynator, olisiko mahdollista että seuraavaan peli-iltaan voisit tuoda muutaman kaaosfigun ja kaaoskirjan, haluaisin tutkailla tuota kaaoskirjaa, kun ehkä mahdollisesta käyn niitä keräämään, kun ei noi nidit sittenkään ollut se oma tyyli.
- Currynator
Juuh voin tuoda. Tuun pelaamaan kaaoksella nii näet kaaosmariinit toiminnassa.
Tulisin kurkkimaan vähän miltä tuo uusi ediikka näyttää nyt perjantaina
Jiiihaaa!!!
omg!!!
oletko tekemässä paluuta??!!
mutta kuitenkin olen tulossa perjantaina
oletko tekemässä paluuta??!!
mutta kuitenkin olen tulossa perjantaina
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Itsekkin vois tulla huomenna pelaamaan näin pitkästä aikaa. Kumpi vain käy, faba tai 40k jos nyt näin lyhyellä varotus ajalla joku intoutuu pelaamaan. Tosin lisämainintana sanottakoon että 40k:n puolella ovat nämä uuden edikan säännöt hieman hakusessa kun itsellä ei sääntökirjaa ole ja sitäkin on tullut vain muutaman kerran lueskeltua Tampereen fantasiapeleissä käydessä...
Matsin pistemäärällä ei sinänsä ole väliä, tosin 40k:n puolella joutuu jo venyttään apocalyptiseen matsiin jos yli 2500p matsia haluaa...
Matsin pistemäärällä ei sinänsä ole väliä, tosin 40k:n puolella joutuu jo venyttään apocalyptiseen matsiin jos yli 2500p matsia haluaa...
Pyörin täällä lueskelemassa aina silloin sun tällöin. Ja saatan innostua kirjoittelemaan puolenvuoden välein, jolloin kannattaa varautua parin tunnin näpyttelymaratoniin yhden viestin kanssa...
fabaajii ei oo näkyny piiiiiitkääää aikaa.
mikä teillä "meinneillä pelaajilla" on kun tulette takaisin porukalla
mitä nyt olen kuullut niin huomenna olisi tulossa muutama katsoja + kreize
onko eaglessa käynti paisumassa liikaa, meitä on nyt jo 6 pelaajaa käymässä siellä. ;D
mikä teillä "meinneillä pelaajilla" on kun tulette takaisin porukalla
mitä nyt olen kuullut niin huomenna olisi tulossa muutama katsoja + kreize
onko eaglessa käynti paisumassa liikaa, meitä on nyt jo 6 pelaajaa käymässä siellä. ;D
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
-
Shadowdwarf
Mitä vikaa siinä on jos se paisuu liikaa, ja otetaanko huomenna sitä matsia Eldsu?
ok.
ja eihän siinä mitään pahaa ole, mutta pöydät täyttyy ja voi niitä poloisia jotka joutuvat pelaamaan Roopen kanssa.(1 vuoro = n.50min.)
ja eihän siinä mitään pahaa ole, mutta pöydät täyttyy ja voi niitä poloisia jotka joutuvat pelaamaan Roopen kanssa.(1 vuoro = n.50min.)
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- C´tan lord
Oon tulos huomen.
-
Noppa Jumala
On meitä siellä joskus ollut pelaamassa 12 pelaajaa pelaamassa, ja hyvin mahduttiin..666Eldsu kirjoitti:onko eaglessa käynti paisumassa liikaa, meitä on nyt jo 6 pelaajaa käymässä siellä. ;D