mikäs hammerissa kiinostaa?
mikäs hammerissa kiinostaa?
niin tulkaa kertomaan
[MODEDIT] Jotain rajaa noiden hymiöiden kanssa! -VC
[MODEDIT] Jotain rajaa noiden hymiöiden kanssa! -VC
Ostetaan uusia temple guardeja, ushabteja,grail knightejä, tomb guardeja,questing knightejä,skull catapult.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
- Henri Ketonen
-
tuhannen taalan mies
Kaikki tällänen haltia-kääpiö-ihminen-örkki-fantasia kiinnostaa.
On kiva omistaa hienosti maalattu ja järjestelmällinen armeija, jossa jokaisella on oma paikkansa.
Lisäksi warhammer on sellainen harrastus, jossa saa itse päättää, milloin maalaa figujaan, eli se ei ole sellainen säännöllinen urheiluharrastus, joita minulla ei ole lainkaan. Siis kun futisharkat on, niin sinnehän mennään, vaikka haluaisi tehdä jotain muuta.
On kiva omistaa hienosti maalattu ja järjestelmällinen armeija, jossa jokaisella on oma paikkansa.
Lisäksi warhammer on sellainen harrastus, jossa saa itse päättää, milloin maalaa figujaan, eli se ei ole sellainen säännöllinen urheiluharrastus, joita minulla ei ole lainkaan. Siis kun futisharkat on, niin sinnehän mennään, vaikka haluaisi tehdä jotain muuta.
-
Skavengeneral
Mikäkö kiinnostaa? No, välillä kaikki ja välillä ei mikään (joskus iskee sellanen kauhea feelis että heitänpä nuo ukot menemään <- jälkeen päin voi huokaista helpotuksesta kun ei tehnyt mitään).
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mikäs sen hauskempaa kuin kavereitten hakkaaminen. Maalaaminen on kans yks syy miks pelaan, näyttää tosi upeelle kun on hyvin maalattu armeeja kentällä! Warhammer maailma on silti mun mielestä tosi tylsä... GW taitaa panostaa enempi tohon mättöön kun taustaan.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Hammerit ovat 1 parhaimpia lautapelejä tai no peleistä parhaimpia.
Mikäs sen mukavampaa kuin maalata mielenkiintoisia figuja ja vieläpä peluuttaa niitä
Saa uusia kavereita ja enemmän läppää seurapiiriin
off topic:Mutta hammerin mielenkiinnon pilaa se että jos vastustaja on sellainen joka hakee voittoa
Mikäs sen mukavampaa kuin maalata mielenkiintoisia figuja ja vieläpä peluuttaa niitä
off topic:Mutta hammerin mielenkiinnon pilaa se että jos vastustaja on sellainen joka hakee voittoa
Samaa mieltä, idea on tärkein, ei voitto...Grottos kirjoitti:off topic:Mutta hammerin mielenkiinnon pilaa se että jos vastustaja on sellainen joka hakee voittoa
Mun mielestä nää hammerit on kuin shakki peli joka on vedetty todella piiiiiitkälle. Mielen kiintoinen peli ja siinä kehittyvät esim. taiteelliset näkemykset ja ajattelu taito...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Tuotanoin... Lautapelejä? Ainoastaan Blood Bowl on lautapeli, loput ovatkin sitten "tabletop war-/skirmish-/what not games".Grottos kirjoitti:Hammerit ovat 1 parhaimpia lautapelejä...
No juu, peleissähän ei tavallisesti yritetä voittaa, ei?Grottos kirjoitti:off topic:Mutta hammerin mielenkiinnon pilaa se että jos vastustaja on sellainen joka hakee voittoa
Warhammerin kiinnostavuustekijät... Hmm, miten olisi se että se on strategiapeli, jossa on niin hirvittävästi valinnanvaraa? Useimmissa PC-peleissä ei ole sellaista syvyyttä mitä Warhammer-peleissä on; esim. rotuja on riittävästi, figuja on pilvin pimein (ja ei unohdeta konversioitakaan), ja armeijoiden tekemisessä on valinnanvaraa. Ja taustatarinoissa on syvyyttä, vaikka useimmiten korneja ovatkin. Ja, pelissä on Eldareja! Olen katsokaas haltia-fanaatikko...
Huonoja puolia on sääntöjen päinhelvettiävyys. Sinun pitäisi olla kieliprofessori että osaisit tulkita sääntöjä oikein, ja kun vihdoin viimeinkin ymmärrät säännön, GW julkaisee uuden version.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Heh, tuo on kyllä paras määritelmä vähään aikaan.Aacheron kirjoitti: ..."tabletop war-/skirmish-/what not games".
Mutta asiaan. Minua kiinnostaa pelissä paljon sen maailma. Synkkä ja sotaisa, mikäs sen kiehtovampi tulevaisuuden kuvitelma. Ja kaikki tähän maailmaan liittyvä historia on todella mielenkiintoista, ja sitähän riittää.
Toisaalta itse pelitilanne on tietenkin pääsyyni. Pelit menevät harvoin juuri niin miten olet sen suunnitellut menevän. Arvaamattomuus, monien tilanteiden hauskuus ja pelaamisen ilo ovat parasta pelissä.
Eräs Ork-pelaaja WDssä sanoi sen oikestaan parhaiten, nimeä en nyt muista, "But hey - who cares about winning, when youre having so much fun?" Tuo ei tietenkään ollut ihan tällaisessa yhteydessä, mutta kuvaa hyvin monien suhtautumista peliin, myös minun. Älkää nyt kuitenkaan luulko että minä en pelaa voitosta...
"Pain is the price of stupidity."
-Aaron Bunt
-Aaron Bunt
-
maddog
-
Örkkimörkki
Mutta samalla saa hullun, nörtin, idootin ja sekopään maineen kun leikkii pienillä muovi&metalli figuureillaGrottos kirjoitti:Mikäs sen mukavampaa kuin maalata mielenkiintoisia figuja ja vieläpä peluuttaa niitäSaa uusia kavereita ja enemmän läppää seurapiiriin
Mutta ukoissa kiehtoo se että on todella paljon valinnanvaraa roduista joihin samaistaa itsensä. Myös maalaaminen on mukavaa kunhan et joudu tilanteeseen että huomenna ropecon ja 3 unittia firewarrioreita maalaamatta.
Minä syyllistyn siihen että pidän voittamisesta TODELLA paljon ja mikään ei ole niin hauskaa kun hakata vihulaisen 'nidit henki hieveriin. Mutta voittaminen on kyllä perusteltua että meillä on menossa pienimuotoinen cup:pi jossa palkintona 50e (rahasta kun sattuu aina olemaan pulaa)
minua kiinnostaa pelissä SOTA!
eli siis pääsee kokoamaan valtavan(armeejani ei ole vielä)armeejan ja usuttamaan sen vihollisen kimppuun!sitten voi nauraa ja katsoa kuinka joukkojen moraali tuhoutuu,ne lähtevät pakoon,ja kerran niin mahtava armeeja ottaa turpiin tappioiden ollessa katastrofaaliset!ja huomenna uusiksi,tällä kertaa eri armeejaa vastaan ,mutta niillä on kuitenkin power armor ja t4 joten mikäpäs siinä;)
eli siis pääsee kokoamaan valtavan(armeejani ei ole vielä)armeejan ja usuttamaan sen vihollisen kimppuun!sitten voi nauraa ja katsoa kuinka joukkojen moraali tuhoutuu,ne lähtevät pakoon,ja kerran niin mahtava armeeja ottaa turpiin tappioiden ollessa katastrofaaliset!ja huomenna uusiksi,tällä kertaa eri armeejaa vastaan ,mutta niillä on kuitenkin power armor ja t4 joten mikäpäs siinä;)
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Mikä tää "armeeja"- juttu on? Onko se joku uus slangisana?
ja sitten asiaan:
Se vaan näyttää hienolta kun on kymmenittäin pienen pieniä ukkeleitä pelipyödällä hienoissa asennoissa. Ja sitten jos ne näyttää hyvältä ihan yksinäänkin.. ah... miuta on ainakii pienestä asti kiinnostanut kaikki pieni mikä mahtuu suuhun. (ja pysykää hiljaa kaikki pervot)
ja sitten asiaan:
Se vaan näyttää hienolta kun on kymmenittäin pienen pieniä ukkeleitä pelipyödällä hienoissa asennoissa. Ja sitten jos ne näyttää hyvältä ihan yksinäänkin.. ah... miuta on ainakii pienestä asti kiinnostanut kaikki pieni mikä mahtuu suuhun. (ja pysykää hiljaa kaikki pervot)
Minulla kun tuuppaa olemaan sellainen maine vaikka en piipertäisi figujen kanssa... Olen kuulemma immuuni normaaliuudelle, tai jotain.Örkkimörkki kirjoitti:Mutta samalla saa hullun, nörtin, idootin ja sekopään maineen kun leikkii pienillä muovi&metalli figuureilla
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Teonanacatl