Elikä tänään ois peli Dark elffejä vastaan (toivottavasti vihulainen ei lue tätä) ja tässä ois listaa jota ajattelin käyttää:
Vampire Lord 405 pistettä
- Forbidden lore (Lore of fire)
- Dark acolyte
- Summon ghouls
- Skullstaff
- Crown of the damned (stupid)
Vampire (save 3+) 195 pistettä
- Dark acolyte
- The cursed book
- Dispel scroll
Vampire (save 2+) 180 pistettä
- Dark acolyte
- Flayed hauberk
- Dispel scroll
Necromancer 95 pistettä
- Dispel scroll
- Extra spell
Ghouls x 13 112 pistettä
- Ghast
Ghouls x 14 120 pistettä
- Ghast
Skeletons x 20 180 pistettä
- Full command
Grave guards x 20 315 pistettä
- Full command
* Banner of the barrows
Cairn wraiths x 3 175 pistettä
- Tomb banshee
Fell bats x 3 60 pistettä
Dire volves x 5 48 pistettä
- Doom wolf
Corpse cart 100 pistettä
- Balefire
Power noppia 10
Dispel noppia 7 (+1 to dispel heittoihin)
Vampire lord spells = kaikki spellit lore of Firesta + invocation of nehek
Vampireilla on molemmilla kaksi loitsua (random)
Necromancerilla = Invocation of Nehek & Vanhels dance macabre
Ehdotuksia / mielipiteitä?
Listaa muutettu!
Vampire counts ~2000 points
Vampire counts ~2000 points
Viimeksi muokannut ohris, To 12.02.2009 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Vampire counts ~2000 points
Kannattaa miettiä tota lordin Lore of Fireä, Vampirelore on vaan aika hyvä. Samaten kannattaa miettiä stupidity-wardia, ite en pelais missään tapauksessa, mutta jos luottaa LD10:een ni mikäs siinä. Herojen kamat on sinänsä iha ok, summon ghouls pikkuvampilla ehkä vähän turha. Nekke vois haluta invokaation lisäks tanssin, varsinki jos et ota sitä lordille. Ghoulit voi olla 15, jopa 12 kokosia, niitä on hyvä nostatella lisää pari ekaa rundia. Skeletonit on aika huonoja verrattuna ghouleihin, varsinki ku kenraalilla on summon ghouls. Koirat haluis champat, wraithei vois olla enemmän, jotain 5+banshee, varghulffi on ihan kovis.
Ei tässä mitään kauheita tehoja oo ilmesesti haettu, ku on jätetty regenit ja hatut pois?
Luulisin, että et saa ku +1 dispelheittoihin, että aina valitaan yksi velho dispellaamaan, mut en oo varman, checkailen kirjasta.
Ei tässä mitään kauheita tehoja oo ilmesesti haettu, ku on jätetty regenit ja hatut pois?
Luulisin, että et saa ku +1 dispelheittoihin, että aina valitaan yksi velho dispellaamaan, mut en oo varman, checkailen kirjasta.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mulla on mennyt kenraali kuolemaan pariin otteeseen ni halusin sille kestävyyttä. 5 toughness, 3+ armor closiksessa & 4+ force:n luulis kestävän. Tuskin stupidity ainakaan montaa kertaa iskee (tietty voihan se mutta taidan pitää sen).
Korjailen tuota hukkatiimiä. Laitan sinne sen Doomwolffin.
Lurkkeja mulla on lähinnä sen takia että mulla ei oo Ghouleja enempää. Kyllä ne tosin aika kivasti toimii dark elffei vastaan ku niillä ei ole mitään mega strenaa. 4+ armor save closiksessa voi tosin mennä 5+:ksi mutta silti.
Wraithei ei valitettavasti ole kuin tuo 3 kpl joten ei voi lisätä.
Lordin fire listaa aattelin ku vihulaisella voi olla se Hydra. Ei tietty vaan sitä vastaa. Saa sieltä mukavan tulimiekan sille kans aseeksi ja Magic missilellä on kiva karsia vihulaisia veks ennen kuin closikseen tullaan. Onhan mulla kuitenkin toi Nehek millä nostella ghouleja.
Karsin noita ghoulei varmaan jonkin verran kans veks ja otan jotain tilalle... kuten lisää hukkia vaikka toinen tiimi.
Korjailen tuota hukkatiimiä. Laitan sinne sen Doomwolffin.
Lurkkeja mulla on lähinnä sen takia että mulla ei oo Ghouleja enempää. Kyllä ne tosin aika kivasti toimii dark elffei vastaan ku niillä ei ole mitään mega strenaa. 4+ armor save closiksessa voi tosin mennä 5+:ksi mutta silti.
Wraithei ei valitettavasti ole kuin tuo 3 kpl joten ei voi lisätä.
Lordin fire listaa aattelin ku vihulaisella voi olla se Hydra. Ei tietty vaan sitä vastaa. Saa sieltä mukavan tulimiekan sille kans aseeksi ja Magic missilellä on kiva karsia vihulaisia veks ennen kuin closikseen tullaan. Onhan mulla kuitenkin toi Nehek millä nostella ghouleja.
Karsin noita ghoulei varmaan jonkin verran kans veks ja otan jotain tilalle... kuten lisää hukkia vaikka toinen tiimi.
Niin tehojen hausta vielä:
Ei ole haettu voittoa hammastapurren. En oo kauan vielä pelaillut FaBaa ja tässä kokeilen vielä kaikenlaista. Vaikka sitten ei olisikaan se paras mahdollinen kombo.
Sitäpaitsi mä olen jo kokeillut ainakin grave guardit regenbannerilla... pataan tuli siinäki pelissä mutta Graveguardeissa oli lopussa vaan joku 4 kuollutta (20 tiimistä) eli toimii... Kaikki muut vaan kuoli :-(
Ei ole haettu voittoa hammastapurren. En oo kauan vielä pelaillut FaBaa ja tässä kokeilen vielä kaikenlaista. Vaikka sitten ei olisikaan se paras mahdollinen kombo.
Sitäpaitsi mä olen jo kokeillut ainakin grave guardit regenbannerilla... pataan tuli siinäki pelissä mutta Graveguardeissa oli lopussa vaan joku 4 kuollutta (20 tiimistä) eli toimii... Kaikki muut vaan kuoli :-(
Minun mielestäni tuo kaipaa blood knighteja, vaikka ovatkin kalliita...
laiskaksi haukkuvat vaikka mitä en oo tehny...