Ordon porukkaa lähdössä "Grand" tournamenttiin?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Ordon porukkaa lähdössä "Grand" tournamenttiin?
Suurin osa on varmaan jo nähnyt ilmotuksen Suomen GT:stä (ja 39e osallistumismaksusta) joten ajattelin kysellä ketkä olisivat lähdössä. Itsellä löytyy jonkun verran mielnkiintoa, mutta en jaksa lähteä jos kukaan tuttu ei lähde messiin. 39e...hyi saakuli... Löytyisikö kiinnostuneita osallistujia jos vuokrattaisiin taas jonkinnäköinen minibussi? Viimeksi oli ainakin hyvä meininki matkoilla, eikä hintakaan ollut ihan älytön. Saisiko Heikki järjestettyä perinteisen majoituksen? :D
Liigassakin voisi ruveta vähän treenaamaan tapahtumaa varten, ehkä jopa liigan muodossa, ettei tarvitse mennä paikalle nöyristelemään. Onko seuraavan liigan vetäjä jo tiedossa? Noh, huudelkaa jos kiinnostaa lähteä. Ei ole kyllä täysin myynyt itseään minulle tuo turnaus vielä.
Ps: 39e...That angers me.
Liigassakin voisi ruveta vähän treenaamaan tapahtumaa varten, ehkä jopa liigan muodossa, ettei tarvitse mennä paikalle nöyristelemään. Onko seuraavan liigan vetäjä jo tiedossa? Noh, huudelkaa jos kiinnostaa lähteä. Ei ole kyllä täysin myynyt itseään minulle tuo turnaus vielä.
Ps: 39e...That angers me.
Re: Ordon porukkaa lähdössä "Grand" tournamenttiin?
Rahalleen vastinetta hakevan kannattanee kiertää turnaus kaukaa. Peliolosuhteet eivät ole parhaat, sääntöpaketin näkee huomenna. Turnausvalikoima on kuitenkin niin suppeaa, että pelimies ottaa mitä saa.
Näyttäisi omalta osaltani muutto osuvan juuri tuohon viikonloppuun, joten GT-korkkaus jääneee näillä näkyvin minulta väliin.
Näyttäisi omalta osaltani muutto osuvan juuri tuohon viikonloppuun, joten GT-korkkaus jääneee näillä näkyvin minulta väliin.
Itse ajattelin pyrkiä töihin sinne (Outriderina tietty!) mutta kyyti kelpaisi jos pääsen!
Yhden GT:n kokemuksella voisin sanoa että hyvä turnaus muttei hintansa värtti... :-/
Yhden GT:n kokemuksella voisin sanoa että hyvä turnaus muttei hintansa värtti... :-/
Ite oon vähän kahden vaiheilla, että lähdenkö. Turnauksia on kuitenki sen verran harvakseen, että kaikki vois kiertää, mutta 39e turnauksesta noissa puitteissa on aika hullu hinta. Ja sitten saa vielä etsiä jonkun yöpymispaikan. Mutta tosiaan, turnauspelaaminen kiinnostais aina.
TheEdit: Hmm, jos siel ei oo mitään komppei ni ihan sen takii vois kyl jo lähtee :)
TheEdit: Hmm, jos siel ei oo mitään komppei ni ihan sen takii vois kyl jo lähtee :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
En lähe! 39 eurollani ostan aron veljeksien Warhammer armies -kirjasen...
Et osta, jos ei myydä. :)finmirage kirjoitti:En lähe! 39 eurollani ostan aron veljeksien Warhammer armies -kirjasen...
Jos sais hommattuu majotuksen johonki järkevään hintaan ni kyllä mä kai lähteä voisin, riippuu tietty vaikka mistä jne.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jahas, ihan kakkalta näyttää kyllä tämä "GT". Ihan gamala. En oo kyllä itse lähdössä, syitä en jaksa listata.
Pari poimintaa, jotka eivät ainakaan minua suuremmin innosta:
-2000 listat ilman komppeja
-vain Citadel-figuja
-mielenkiintoiset skenaariot
Olin jo siirtämässä muuttoa, mutta en ehkä sittenkään. Menkää nyt silti joku voittamaan tuo, ettei jupu_mies vaan...
-2000 listat ilman komppeja
-vain Citadel-figuja
-mielenkiintoiset skenaariot
Olin jo siirtämässä muuttoa, mutta en ehkä sittenkään. Menkää nyt silti joku voittamaan tuo, ettei jupu_mies vaan...
Jos joltain löytyy joku aivan älytön armeija (esim. 2x stankki + karl franz tai teclis haikkarit) niin voisin ehkä lähteä spedeilemään :)
Multa löytyy ainaki Teclis ja jotain kavereita sille.-Emppu- kirjoitti:Jos joltain löytyy joku aivan älytön armeija (esim. 2x stankki + karl franz tai teclis haikkarit) niin voisin ehkä lähteä spedeilemään :)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kompit/skenaariot ei vaikuta kovin suosiollisilta. En ole lähdössä. Pahoitteluni majoitusta kaipaaville.
Heikki
Heikki
Käykö spedeilyyn demonit? xD Ne mun napit vaan ei ole kovin kummosen näköisiä (GW:n kylläkin). Tietty jostain varmaan sais lainaks nappei.-Emppu- kirjoitti:Jos joltain löytyy joku aivan älytön armeija (esim. 2x stankki + karl franz tai teclis haikkarit) niin voisin ehkä lähteä spedeilemään :)
Noin nopeesti tuli mieleen tämmönen spedelista:
Bloodthirster
Immortal Fury
Firestorm Blade
Armour of Khorne
Spell Breaker
Herald of Khorne
Juggernaut of Khorne
Obsidian Armour
BSB: Banner of Chaos Glory
Skulltaker
Juggernaut of Khorne
10x Horror; Changeling
10x Horror
10x Horror
7x Flesh hound
7x Flesh hound
Toi on vähän sellanen "flank with bloodthirster" -tagtigs lista, millä on kuitenkin vaikeuksia HElffejä vastaan. 0+ save stubborn mies, joka tekee taikameloista romurautaa on "tosi kiva", kun vielä katsoo et kaikki tärkeä (koirat ja thirsteri) on sen alueella. Dispelliä on vaan 5 ja vaan yks rulla, mut ei tolla listalla (vaikka on mun tekemä) pitäis kovin helposti hävitä.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!