Heissulivei!
Millainen mahtaa figupeliskene olla täällä entisen Toijalan ja Viialan ympäristössä? Pieni porukka vanhoja (ja vähän uusiakin) harrastajia on innostunut viime aikoina uudelleen figupelaamisesta, ja uusia tuttavuuksia vastaan olisi mukava päästä pelailemaan. Tähän topikkiin voisi ilmoitella omista pelimahdollisuuksistaan, eli mitä pelaa, minkä kokoisia armeijoita löytyy, onko pelipöytää, missä asuu ja niin pois päin.
Itse pelaan vain fabaa tällä hetkellä, tosin uudesta editionista ei ole vielä peliäkään alla. Noin tuhannen pisteen armeija Empireä löytyy, jota olisi sitten tarkoitus pikku hiljaa kasvatella kahteentonniin ja ehkä vähän ylikin. Asun yksiössä Toijalan Nahkialassa, mutta pelipöytää ei löydy. Periaatteessa tänne voi tulla pelaamaan jos ei muutakaan paikkaa ole ja tuo alustan puute voidaan jotenkin ratkaista, mutta tilaa ei hirveästi ole. Eli mieluummin muualla, mutta hätätilanteessa myös täällä. Ikää on kaksikymmentä vuotta.
Tulevaisuudessa saattaisi kiinnostaa aloittaa sivuprojektiksi joku pienempi peli, eli esimerkiksi Blood Bowl tai Mordheim, mutta ei kuitenkaan ihan vielä lähikuukausina.
Kaikki vaan ikään ja pelikokemukseen katsomatta rohkeasti mukaan! Ties vaikka saataisiin niin paljon pelaajia kasaan, että meitä siunattaisiin omalla alueella tuonne Peliporukoiden puolelle...
Akaa ja ympäristö
Re: Akaa ja ympäristö
Ikää 25, asuinpaikkana Viiala. 4 x 6 jalan pelipöytä on hankinnassa ja toivottavasti tämä tapahtuu ensi viikolla. Pelitila löytyy, kunhan sessioiden määrä pysyy kohtuudessa per viikko.
Goblineita 1000 pts
Necroneita 1500 pts
Molemmissa maalaus kesken joskin tuloillaan ja varmasti kevään mittaan valmistuvat helposti, mutta pelikokemusta on sekä FaBasta että 40ksta erittäin paljon. FaBan uuden edikan sääänöt pitää sisäistää, 40k:ssa kaikki hallussa.
Goblineita 1000 pts
Necroneita 1500 pts
Molemmissa maalaus kesken joskin tuloillaan ja varmasti kevään mittaan valmistuvat helposti, mutta pelikokemusta on sekä FaBasta että 40ksta erittäin paljon. FaBan uuden edikan sääänöt pitää sisäistää, 40k:ssa kaikki hallussa.
Toijalan keskustan liepeillä asustelen, ja pelailen about kaikkia GW:n pelisysteemeitä. Armeijoita (sekä valmiita että keskeneräisiä projekteja) on riittävästi.
Pelipöytää ei toistaiseksi ole, tosin tuon GW:n modulaarisen alustan olen lähiaikoina tilaamassa (kotosalla ei kovin usein ole pelimahdollisuuksia mutta ko. pelipöydän liikuteltavuus on kohtuu hyvä).
S.
Pelipöytää ei toistaiseksi ole, tosin tuon GW:n modulaarisen alustan olen lähiaikoina tilaamassa (kotosalla ei kovin usein ole pelimahdollisuuksia mutta ko. pelipöydän liikuteltavuus on kohtuu hyvä).
S.
Onhan tuo GW:n systeemi hieno, mutta suosittelen silti harkitsemaan tätäkin - menee sitäpaitsi pienempään tilaan:Clavos kirjoitti:Pelipöytää ei toistaiseksi ole, tosin tuon GW:n modulaarisen alustan olen lähiaikoina tilaamassa (kotosalla ei kovin usein ole pelimahdollisuuksia mutta ko. pelipöydän liikuteltavuus on kohtuu hyvä).
http://www.zuzzy.com/index.html
Pikaisen laskutoimituksen mukaan 4'x6' matto maksaisi posteineen ja alveineen (jos jää tulliin) 84 €. (vs. GW:n 200 €). Jos ottaa siihen tuon 6 kukkulan setin vielä lisäksi, tulee kokonaishinnaksi posteineen ja alveineen 205 €.
Mulla on tuo 30" x 30" matto ja en voi muuta kuin kehua sitä. Kuvia kannattaa katsoa tuosta HD-turnausketjusta.
Jos nyt alkaa kiinnostamaan, niin ilmoittele. Voisin ehkä tuolta tilata jotain itsekin (jos tuohon matto+kukkulat -ratkaisuun päädyt), niin saataisiin tilauksen kokonaissumma päälle $200, jolloin postikulut tippuisivat 40%:iin tilaushinnasta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Toijalassa asustelen, mutta toistaiseksi olen motivaatiopulaksi kutsutun harhaopin vallassa, jonka johdosta olen, ainakin toistaiseksi, siirtänyt pääpainon pelaamisessa WW1 ja WW2, joskin jälkimmäisessä homma pohjimmiltaan toimii nelkytkoon 4.edikan ympärillä.
Armeijoita löytyy nelkytkoohon keskeneräisinä muutama, perjaatteessa FaBassa löytyy kloonimaahistenkin pienimuooinen raidipartu, BfSP peräinen, yllättäen. Nelkytkoon sääntistä en ole vielä hommannut, menee tulevaisuudelle luultavasti.
Armeijoita löytyy nelkytkoohon keskeneräisinä muutama, perjaatteessa FaBassa löytyy kloonimaahistenkin pienimuooinen raidipartu, BfSP peräinen, yllättäen. Nelkytkoon sääntistä en ole vielä hommannut, menee tulevaisuudelle luultavasti.
- ChaosMaster99
ikää 14 vähä vanha viesti ketju mutta ois ihan kivaa pelata täälä toijalan sisässä
necron 5000pts
dwarf blood bowl 1 joukkue
necron 5000pts
dwarf blood bowl 1 joukkue