"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood redin maalaaminen mustalle.

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
CommanderAngelos

Blood redin maalaaminen mustalle.

Viesti Kirjoittaja CommanderAngelos »

Niin kun jos laittaa blood rediä mustan päälle niin se musta läpikuultaa sieltä alta niin miten sen saisi ettei se läpikuulla
May the Emperor lead us to victory!!!!

Tsekkaa 40k Blogini

Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
<Randomi>

Re: Blood redin maalaaminen mustalle.

Viesti Kirjoittaja <Randomi> »

Muutama ohut kerros joko Blood Redillä tai alle joku tummempi punainen.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Mustan päälle ruskeaa ja ruskean päälle blood rediä.
Toinen vaihtoehto on pistää pari ohutta kerrosta Mecharite Rediä ja sen päälle Blood Rediä.
Kolmas vaihtoehto on maalata mustan päälle valkoisella ja pistää sitten Blood Rediä..
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
TheKeppo

Viesti Kirjoittaja TheKeppo »

Itse käytän musta -> red gorea -> blood rediä.
Jos et halua ostaa uusia maaleja, tee näin: Maalaa mustan päälle pelkästään blood rediä. Sen jälkeen maalaat uudestaan ohuen kerroksen mutta hieman korkeampiin kohtiin. Lopulta laitat vielä ohuen kerroksen kaikista korkeimmille alueille. Muista laittaa vähän maalia kerralla!
-TheKeppo
CommanderAngelos

ok kiitos

Tsekkaa 40k Blogini

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Mechrite red pintaan. Sen jälkeen homma sujuu.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
ohris

Viesti Kirjoittaja ohris »

Tähän samaan syssyyn voisin kysäistä että millä highlighttaan Red Gore maalin? VC blood knighteille olen hepan haarniskaa maalannut red gorella. Varmaan jotain metallia siihen laitan reunoihin hieman, mutta ehkä sitä red gorea vois kokeilla highlighttaa jollain? Vai vaalennanko vain hieman sitä red gorea?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ohris kirjoitti:Tähän samaan syssyyn voisin kysäistä että millä highlighttaan Red Gore maalin? VC blood knighteille olen hepan haarniskaa maalannut red gorella. Varmaan jotain metallia siihen laitan reunoihin hieman, mutta ehkä sitä red gorea vois kokeilla highlighttaa jollain? Vai vaalennanko vain hieman sitä red gorea?
Blood Redillä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Tuolla aikaisemmin puhuttiin ruskeista, itse käytän Dark Fleshiä lähtövärinä punaiselle. Blood Rediä voi sitten korostaa vaikkapa Blazing Orangella tai Elf Fleshillä riippuen siitä minkälaista punaista halutaan aikaan.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
CommanderAngelos

Galeios kirjoitti:Tuolla aikaisemmin puhuttiin ruskeista, itse käytän Dark Fleshiä lähtövärinä punaiselle. Blood Rediä voi sitten korostaa vaikkapa Blazing Orangella tai Elf Fleshillä riippuen siitä minkälaista punaista halutaan aikaan.

itseasiassa olen tekemässä sm captainin viittaa.

Tsekkaa 40k Blogini

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

CommanderAngelos kirjoitti:
Galeios kirjoitti:Tuolla aikaisemmin puhuttiin ruskeista, itse käytän Dark Fleshiä lähtövärinä punaiselle. Blood Rediä voi sitten korostaa vaikkapa Blazing Orangella tai Elf Fleshillä riippuen siitä minkälaista punaista halutaan aikaan.
itseasiassa olen tekemässä sm captainin viittaa.
Voithan sinä maalata sen minkä sävyiseksi itse haluat, kaikki nuo maalaustavat kyllä luultavimmin toimii ihan hyvin viitassakin.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
CommanderAngelos

ok

Tsekkaa 40k Blogini

P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Kannattaa muuten käyttää Vallejon Bloody Rediä. Voittaa GW:n tökötin tuossa peittävyydessä, vaikka vähän harvinaisempi onkin.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
CommanderAngelos

DakkaDakka kirjoitti:Kannattaa muuten käyttää Vallejon Bloody Rediä. Voittaa GW:n tökötin tuossa peittävyydessä, vaikka vähän harvinaisempi onkin.

Onko se saman sävyistä täytyy kattoo jos tilais taistelutarvikkeest

Tsekkaa 40k Blogini

P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

CommanderAngelos kirjoitti:
DakkaDakka kirjoitti:Kannattaa muuten käyttää Vallejon Bloody Rediä. Voittaa GW:n tökötin tuossa peittävyydessä, vaikka vähän harvinaisempi onkin.

Onko se saman sävyistä täytyy kattoo jos tilais taistelutarvikkeest
Kyllä on.

OT: btw, miksi omaan purkkiini tulee sellaista valkoista smegmaa, jos se on ollut käyttämättömänä pöydällä pari päivää?
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja armored walker »

DakkaDakka kirjoitti:OT: btw, miksi omaan purkkiini tulee sellaista valkoista smegmaa, jos se on ollut käyttämättömänä pöydällä pari päivää?
Liuotin ja maali pyrkii separoitumaan, kevyempi liuotin nousee pintaan. Tämä on varsinkin Vallejon ongelma, ravistaa saa ihan tosissaan ja melkein joka päivä.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Minä teen aina mustan paistaessa niin, että maalaan yhden kerroksen, ja sitten pistän ohuen kerroksen päälle siihen missä musta paistaa läpi. Tämä on varmaankin kyllä aloittelija/huono tekniikka, mutta ainakin minulla on toiminut suht. Hyvin.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Farsight

Viesti Kirjoittaja Farsight »

aatami kirjoitti:Minä teen aina mustan paistaessa niin, että maalaan yhden kerroksen, ja sitten pistän ohuen kerroksen päälle siihen missä musta paistaa läpi. Tämä on varmaankin kyllä aloittelija/huono tekniikka, mutta ainakin minulla on toiminut suht. Hyvin.
Ohentamattomalla punaisella (oli se sitten flat red tai blood red) saa huiskia läjäpäin kerroksia, että musta peittyisi. Paljon helpommalla pääsee kun ostaa GW:n "mechrite red" purkin. Varmasti täälläkin on mainittu siitä.

Toki paksu, ohentamaton, maali peittää yhelläkin kerralla, mutta jälki on valitettavasti sen mukainen.
"I see… absolutely nothing."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”