"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armeijalistapohja

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Drak
Viesti:

Armeijalistapohja

Viesti Kirjoittaja Drak »

Väsäsin tuossa omaan käyttöön armeijalistapohjan OpenOfficen taulukkolaskentaohjelmalla. Sen verran käteväksi huomasin, että ajattelin jakaa tännekkin.
Tyhjä pohja...
ja täytetty esimerkkilista.

Tarvitset OpenOfficen pohjan käyttöön, tiedostot on luotu versiolla 2.4. En muuttanut Excelin tunnistamaan muotoon, sillä funktioiden nimet ovat hiukan erilaisia(esim. funktio SUMMA on pelkkä SUM OpenOfficessa).

Ominaisuudet:
-Laskee "choicen" hinnan, mutta sinun on laskettava itse upgradejen yhteishinta, joka tarvitaan "choicen" koko hinnan laskemiseen.
-Laskee armeijan yhteispistehinnan.
-Laskee armeijassa olevien miniatyyrien yhteismäärän.

Ajattelin vielä eteenpäin kehitellä, heittäkää ideoita joita tahtoisitte nähdä, ja tietysti kommenttia!

EDIT: uploadasin vahingossa vanhemman version tyhjästä pohjasta, jossa ei ollut ihan kaikkea. Korjasin virheen.
Viimeksi muokannut Drak, Su 15.02.2009 17:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ratovaari

Re: Armeijalistapohja

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Testasin tuota, ja totesin sen toimivan. Ideana hyvä, varsinkin kun toimii ilmaiselle käyttöjärjestelmälle saatavassa ilmaisessa ohjelmassa.
Testikerrassa upgrades kohtaa jouduin hieman venyttämään, koska Plasmacannon, Plasma Gun, Power Fist kombo ei mahtunut kokonaan.

Btw, tuo sinun alempi linkki (ja täytetty esimerkkilista.) ei toimi.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Drak
Viesti:

Ratovaari kirjoitti:Btw, tuo sinun alempi linkki (ja täytetty esimerkkilista.) ei toimi.
Nonni, nyt on fiksattu tuokin.

Upgrades-kohta on lähinnä sen takia noinkin pieni, että saisi fiksusti printattua yhdelle sivulle - itse jatkan upgradeja seuraavalle riville, jos eivät mahdu yhdelle.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Minkäköhän takia linkit ei toimi mulla, sivu aukeaa mutta heittää jotakin erroria...

Itte kuitenki viritellyt itselle vastaavia pohjia, ihan käteviä ja vähentää laskemista, myös valmis lista on sen verran siisti että viitsii ihan käyttääkkin.
Drak
Viesti:

Näköjään tuo tiedostojen hostaaja ei oikein tykkää siitä, että linkitän suoraan itse tiedostoon. Fiksasin linkit, nyt ei pitäisi enää tulla ongelmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”