Mistä kenttä materiaalit?
-
warhammer örkki
Mistä kenttä materiaalit?
Kertokaas mistä te saatte materiaalit warhammerien kenttään
- Khorne Marien
Re: Mistä kenttä materiaalit?
Rautakaupasta(esim. finnfoamin),pahvilaatikoista,vessapaperirullista, mistä ikinä keksitkin tehdä, vain mielikuvitus on rajana, paitsi jos ostat GW:n maastoja.
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Su 15.02.2009 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Siis tarkoitat varmaan pelipöytään? ihan perinteiset K-Rauta ja Starkki yms rautakaupat auttaa hyvinkin pitkälle solimate, lastulevy ja kovalevypuutteessa. Sitten taas rakennusmateriaalit, kuten kapalevy ja plasticard - löytyy esmes Etrasta ja Taistelutarvikkeelta.warhammer örkki kirjoitti:Kertokaas mistä te saatte materiaalit warhammerien kenttään
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
- Khorne Marien
Sieltä saa 30mm paksua levyä 4x 60x60 kokoista palaa kympillä. Suosittelen! lemmikkikaupoista löytyy usein terraario hiekkaa halvalla jolla voi hiekoittaa pöydän ja sen jälkeen maalata vaikka motonetin spray maaleilla.Pyöveli kirjoitti:Siis tarkoitat varmaan pelipöytään?K-Rauta ja Starkki.warhammer örkki kirjoitti:Kertokaas mistä te saatte materiaalit warhammerien kenttään
-
warhammer örkki
Kiitti.Kertokaas tai laittakaa kuva miten sais tehtyy aidon näköisen puun
tai metsän
tai metsän
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
30mm lastulevy on jo aika järeä pelipöydäksi ja vaatii leikkaukseen jo käsisirkkelin. 30mm lestulevystä tehty 4'x4' pelipöytä painaa jo jonkin verran - saati sitten täyskokoinen levy.space marien kirjoitti:Sieltä saa 30mm paksua levyä 4x 60x60 kokoista palaa kympillä. Suosittelen! lemmikkikaupoista löytyy usein terraario hiekkaa halvalla jolla voi hiekoittaa pöydän ja sen jälkeen maalata vaikka motonetin spray maaleilla.
Tietenkin jos tarkoitus on tehdä ihan erillinen pelipöytä omilla jaloillaan, niin 30mm on perusteltu, mutta jos sinulla on olemassa jo jokun pöytä (esmes ruokapöytä) niin 11mm lastulevykin (tai jopa solimatelevy) kelpaa varsin hyvin. 11mm lastulevy (kooltaan 1200x2600mm) maksaa noin 11€ ja finnfoami (solimate) taas vastaavasti noin 5-6€m2, eli yhdelle pelipöydälle foamista rakennettuna tulee noin 20€ (koska joudut ostamaan koko 600x2500mm levyn)
Careful what you wish - You just might get it...
- Half-breed
Katso täältä.warhammer örkki kirjoitti:Kiitti.Kertokaas tai laittakaa kuva miten sais tehtyy aidon näköisen puun, tai metsän
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Khorne Marien
Tarkoitin siis pelipöydällä sitä mikä pistetään esim. ruokapöydän päälle...Pyöveli kirjoitti:30mm lastulevy on jo aika järeä pelipöydäksi ja vaatii leikkaukseen jo käsisirkkelin. 30mm lestulevystä tehty 4'x4' pelipöytä painaa jo jonkin verran - saati sitten täyskokoinen levy.space marien kirjoitti:Sieltä saa 30mm paksua levyä 4x 60x60 kokoista palaa kympillä. Suosittelen! lemmikkikaupoista löytyy usein terraario hiekkaa halvalla jolla voi hiekoittaa pöydän ja sen jälkeen maalata vaikka motonetin spray maaleilla.
Tietenkin jos tarkoitus on tehdä ihan erillinen pelipöytä omilla jaloillaan, niin 30mm on perusteltu, mutta jos sinulla on olemassa jo jokun pöytä (esmes ruokapöytä) niin 11mm lastulevykin (tai jopa solimatelevy) kelpaa varsin hyvin. 11mm lastulevy (kooltaan 1200x2600mm) maksaa noin 11€ ja finnfoami (solimate) taas vastaavasti noin 5-6€m2, eli yhdelle pelipöydälle foamista rakennettuna tulee noin 20€ (koska joudut ostamaan koko 600x2500mm levyn)
-
warhammer örkki
Ei kun omilla jaloilla seisovaa pelipöytää.
En suosittele yrittämään rakentamaan omilla jaloilla seisovaa pelipöytää, ellet omaa oikeasti enemmän kokemusta puun kanssa työskentelystä. Toki paljon riippuu myös siitä minkälaisessa tilassa pelaat. Jos kerros/rivitaloasunnon sisätiloissa, niin ruokapöydän päälle laitettavat finnfoam-levyt ovat helpoin ja halvin valmistaa ja myös kevyimmät siirtää paikasta toiseen. Jos taas autotallissa tms., niin siinä tapauksessa en edelleenkään suosittele kiinteitä jalkoja, vaan pikemminkin esim. sahapukkeja tai halpoja klaffipöytiä, jotka laitat maastolevyjen alle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
warhammer örkki
Silveri kirjoitti:En suosittele yrittämään rakentamaan omilla jaloilla seisovaa pelipöytää, ellet omaa oikeasti enemmän kokemusta puun kanssa työskentelystä. Toki paljon riippuu myös siitä minkälaisessa tilassa pelaat. Jos kerros/rivitaloasunnon sisätiloissa, niin ruokapöydän päälle laitettavat finnfoam-levyt ovat helpoin ja halvin valmistaa ja myös kevyimmät siirtää paikasta toiseen. Jos taas autotallissa tms., niin siinä tapauksessa en edelleenkään suosittele kiinteitä jalkoja, vaan pikemminkin esim. sahapukkeja tai halpoja klaffipöytiä, jotka laitat maastolevyjen alle.
Itse asiassa olen laajentamassa vanhaa pelipöytää mutta loppui materiaalit.