Uudet kaaokset
- jupu_pupu_mies
Re: Uudet kaaokset
Ei sillä ratlingunilla oikein knigthejä kaadeta kun saa siihen silti sen 3+ armorin ja ehkä wardin. Salamalla, jezzaileilla ja warpligthing canonilla ne tuhotaan.
Itse pääsin testaamaan tuossa sunnuntaina ensimmäistä kertaa uusia chaos warruja ja positiivien kokemus jäi häviöistä huolimatta.
Warriorit kilvillä kestivät kunnolla ampumista ja lähiksessäkin veivät vastustajaa kuin pässiä narussa. Silloinkin kun oli vihuja edessä ja takana. Eikä se M4 ollut minkäänlainen ongelma.
Forsakeneita oli myös ihan pakko kokeilla. Kuuden yksikkönä pistin sivustaan juoksemaan. Kun pääsivät tappelemaan, niin tiputtivat 12 keihäsrottaa ensimmäisellä vuorolla :). Harmi, etteivät hiirulaiset pötkineet pakoon...
Nämä pääasiassa osuivat silmään. Jätti toimi kuten jätti toimi. Taikurit toimivat kuten taikurit toimivat. Ensikerralle taidan hommata ritareita.
Warriorit kilvillä kestivät kunnolla ampumista ja lähiksessäkin veivät vastustajaa kuin pässiä narussa. Silloinkin kun oli vihuja edessä ja takana. Eikä se M4 ollut minkäänlainen ongelma.
Forsakeneita oli myös ihan pakko kokeilla. Kuuden yksikkönä pistin sivustaan juoksemaan. Kun pääsivät tappelemaan, niin tiputtivat 12 keihäsrottaa ensimmäisellä vuorolla :). Harmi, etteivät hiirulaiset pötkineet pakoon...
Nämä pääasiassa osuivat silmään. Jätti toimi kuten jätti toimi. Taikurit toimivat kuten taikurit toimivat. Ensikerralle taidan hommata ritareita.
-
Guardian of Chaos
Se on hyvin kannattavaa sillä ritarit ovat WoCin ehkä jopa paras yksikkö. (ainakin minun mielestäni)Peony kirjoitti:Ensikerralle taidan hommata ritareita.
Itse käytän aina vähintään kahta yksikköä nurglen merkeillä ja vielä joku exakin sinne niin johan löytyy hakkaustehoa.
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
Mutta sukkahousuissa juoksevat siniset suippokorvahintit on ok?General Eurond kirjoitti:Ajatelkaapa: uhkeita lihaskimppuja, jotka käppäilevät ylävartalo paljaana nahkaisissa housuissa ja palvovat kaaosjumalaa, joka on puoliksi mies ja puoliksi nainen.
Moinen h*****mäisyys suorastaan riipii haltiamieltäni.
marke kirjoitti:Mutta sukkahousuissa juoksevat siniset suippokorvahintit on ok?General Eurond kirjoitti:Ajatelkaapa: uhkeita lihaskimppuja, jotka käppäilevät ylävartalo paljaana nahkaisissa housuissa ja palvovat kaaosjumalaa, joka on puoliksi mies ja puoliksi nainen.
Moinen h*****mäisyys suorastaan riipii haltiamieltäni.

LUKKOON!
Tää topikki oli jo pari päivää tippumassa kunnes ite tulit nostamaan tämän. Nyt se kai on sitten modejen pakko pistää.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
- Isompi Arska
mut vähä siistii ku saa tilaisuuden laittaa kuvan sotuun!St. Jimmy kirjoitti:Tää topikki oli jo pari päivää tippumassa kunnes ite tulit nostamaan tämän. Nyt se kai on sitten modejen pakko pistää.
Ai, mä ku oon aina pitäny käyttäjämoderointia siistinä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P