Tukholman games workshop... ?
-
OverGobbla
Tukholman games workshop... ?
Olen menossa lähiaikoina Ruotsiin ja minua askarruttaa millaiset hinnat kyseisessä liikkeessä on? olen saanut jostain sellaisen kuvan että hinnat olisivat jonkin verran halvemmat kuin suomessa. ps. olen yrittänyt etsiä netistä
Re: Tukholman games workshop... ?
Hinnat ovat GW:n määräämiä, mutta koska kruunun "hinta" vaihtelee puntaan verrattuna, niin saattaakin olla halvempi...
Sieltä lisää: http://www.xe.com/
Sieltä lisää: http://www.xe.com/
Ite kun joku vuosi sitten kävin siellä, oli hinnat hiukan ihmeellisiä, osa oli kalliimpaa kuin täällä ja osa halvempaa.
-
OverGobbla
mutta pystyisitkö kertomaan vähän enemmän tästä ihmeellisyydestä esim. esimerkkejä rykmenttien hinnoista?
Siis nuo hinnat on siitä että silloin kun kävin siellä, hommasin muutaman maalin jotka oli silloin 3e kun täällä olivat 2.5e, khornen juggernaut hero oli muutaman euron halvempi ja armybookit muutaman euron kalliimpia, normi rykä boksien hintoja ei tullut katteltua ja noikin oli silleen että kun visalla maksoi niin näki paljon oli maksanut. Oisko ollu joku eurohintanen kuitti tai jotain, kuitenkin silleen että oli tarkat hinnat.
-
OverGobbla
Tiedätkö miteen muuta liikettä joka myisi figuja jos niissä olisi hieman halvempaa?
Warchef puhu vanhasta reissusta jolloin kurssi oli vielä erilainen. Kato valuutanmuuntimella paljonko mikäkin maksaa nykyään. Esim. 30€ rykmentti boxi maksaa siellä 270 kruunua eli n. 25€
Niin ja jos oikeesti haluat halvalla niin http://www.maelstromgames.co.uk/ on kova paikka.
Niin ja jos oikeesti haluat halvalla niin http://www.maelstromgames.co.uk/ on kova paikka.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Vanhassa kaupungissa on ainakin Science Fiction Bokhandeln, jossa pari kertaa olen käynyt. Ihan asiallinen paikka ja hinnat hieman suomea alhaisemmat.OverGobbla kirjoitti:Tiedätkö miteen muuta liikettä joka myisi figuja jos niissä olisi hieman halvempaa?
Pelaan Infinityä.
Kannattaa kattoa White Dwarfin takasivuilla oleva lista kaupoista. On tuolla aika monta kauppaa, mutten usko että hinnat eriävät paljonkaan.OverGobbla kirjoitti:Tiedätkö miteen muuta liikettä joka myisi figuja jos niissä olisi hieman halvempaa?
- Lord Mikke
Tämä tuntuu vaihtelevan aika paljon. Esim. boksi Temple Guardeja maksoi joskus Salon liikkeessä 30 euroa, mutta sitten Turussa mokomat veloittivat siitä 50 euroa. Olisikohan ollut niin että lohikäärmeratsastajat olivat jossain 40 euroa ja jossain 50 euroa.Warchef kirjoitti:Ite kun joku vuosi sitten kävin siellä, oli hinnat hiukan ihmeellisiä, osa oli kalliimpaa kuin täällä ja osa halvempaa.
Tiedä sitten mikä se oikea hinta oli, mutta uskon että asia ei aina ole niin yksiselitteinen, vaikka suuri osa hinnoista saadaankin suoraan Gw:ltä. Punnan kurssin kanssa tuolla ei ollut mitään tekemistä, sen verran tiedän.
Jos halpaa haluaa niin käytetyt, bootstep ja maelstrom tulevat ensin mieleen.
Peril of Warp
Siellä myydään siis figujakin? Itse olen vain kirjoja ja scifikrääsää ostellut. Mainio kauppa, muuten, joka Tukholmanreissun vakiokohde... :)Temathael kirjoitti:Vanhassa kaupungissa on ainakin Science Fiction Bokhandeln, jossa pari kertaa olen käynyt. Ihan asiallinen paikka ja hinnat hieman suomea alhaisemmat.
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Omat ukkelit
joo tuo kyseinen liike on ollut minunkin käytössäni, sieltä löytyy kamaa kirjoista figuihin+on halvempaa kuin suomessa kiitos heikon kruunun ja vahvan euron.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.