Warhammer Fantasy Maanantain peli-ilta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- kuningas66
Warhammer Fantasy Maanantain peli-ilta
Niin siis tästä haluaisin varmaa tietoa. Että onko se rakennus tämä iso keltainen toisella puolella jokea kuin caribia? Ja mistä ovesta sinne mennään? Ja jos en halua pelata niin saanko tulla ilmaiseksi katsomaan sinne. Voisiko sieltä saada jotain opastusta liigassa pelaamiseen ja muuta semmoista. Olen melko nuori, ikäni näkyy profiilissa.
Re: Warhammer Fantasy Maanantain peli-ilta
Ensinnäkin linkki Ordon sivuille: http://www.ordoaboensis.net/?p=peli-illat
Toiseksi pelipaikan etusivulla on ISO kyltti missä nykyään taitaa lukea "Nuoret Tulessa", eli sitä ei voi miteenkään erehtyä joksikin toiseksi. Sinne vaan sen kyltin alta ovesta sisään!
Pelaaminen maksaa, mutta katsominen ei. Tommi (Foo Bar täällä Vasarassa) on ainakin viime aikoina mielellään neuvonut nuoria aloittelevia pelaajia, mutta kyllä varmaan kuka tahansa pelaajista mielellään vastaa kysymyksiin eli rohkeasti vaan kysymään!
Toiseksi pelipaikan etusivulla on ISO kyltti missä nykyään taitaa lukea "Nuoret Tulessa", eli sitä ei voi miteenkään erehtyä joksikin toiseksi. Sinne vaan sen kyltin alta ovesta sisään!
Pelaaminen maksaa, mutta katsominen ei. Tommi (Foo Bar täällä Vasarassa) on ainakin viime aikoina mielellään neuvonut nuoria aloittelevia pelaajia, mutta kyllä varmaan kuka tahansa pelaajista mielellään vastaa kysymyksiin eli rohkeasti vaan kysymään!
Saa tulla katteleen. Rakennus on juuri se ja ovi josta pääset sisään on siinä kulmassa jossa on iso valomainos. Valomainoksessa on teksti "Nuoret tulessa"... :X Ihan totta. Hitto mää repesin kun näin sen eka kerran. Tulee mieleen se kuumempi paikka nääs.
EDIT: Sams ehti näemmä ensin.
EDIT: Sams ehti näemmä ensin.
- kuningas66
Jo niin tais ehtii ensi mut kiitos molemmille. Kysyin tätä jo oikeestaa TheEmu:lta mut halusin vaa varmistaa tuleeks samoi vastauksii. Ja joo bongasin tänää sen ison kyltin xD Eli sinne siis huomenna. Jotenkin arvasin et Foo Bar on se Tommi mist tää TheEmo:ki puhus. Eli huomenna tullaan äidin kyydillä. Olisiko suotavaa siis saapua jo puoli kuusi vaikka en pelaakaan?
Sanoisin että sisään pääsee (varmasti) aikaisintaan puolelta, eli jos tulet vain katsomaan voit tulla vaikka kuudeksi niin sinun ei tarvitse odottaa puoli tuntia turhaan... Ihan miten sulle sopii siis mutta ennen klo 18 ei ole paljon katseltavaa.
- kuningas66
Kiitos, tulen siis silloin, kenties otan jonkun kaverini mukaan.
- kuningas66
Jee! Tänään on se liiga! :D Onpas jännittävää! :) Mihin aikaan muuten pelit yleensä loppuvat että ehdinkö nähdä pelejä loppuun jos kähden klo:8-9?
Yksi (~2000pts) peli yleensä kestää sen 2-3 tuntia riippuen täysin pelaajista. Itse ainakin ajattelin olla kotona viimeistään klo 21:20, koska silloin alkaa Pasila! :P
- kuningas66
Hahaha! Minäkin aion katsoa Pasilan, ja kiva kun muistutit. Muuten oletko sinä ollut Turku Fanaticissa 2008 ja 2007 tai onko tämä Tommi, ollut, nimittäin olin itse niissä m,olemmissa kaverini kanssa katsomassa. Itse asiassa koko harrastukseni alkoi kun koulullani oli juliste tuosta Turku Fanasta 2007 ja menimme sinne.
- kuningas66
Kivaa oli siellä seurata! Seurasin sitä oisko ollu 3. päydässä olevaa empire vastaan örkki mättöä. En nähnyt loppuun joten joku kuka oli siellä niin kauan, niin saisinko kuulla tulokset? xD Ja Samsson, kuka olit siellä? Minä olin se kuka istui sen toisen pojan vieressä. :D
Olen se seuraamasi Empire pelaaja. Tasuriksi lopulta saatiin. Mulle "henkinen voitto" ~40 pelipisteellä... ;)
- kuningas66
Arvasin että olisit se! Ainakin huumoria riitti! xD Esittelit jotain Fanaticin pyörimis liikkeitä ja jossain vaiheessa näyttelit että ei!!!! Musta pressa tuli! :D Vaikutit todella mukavalta tyypiltä. Minä olin se harmaa hupparinen :)
Nojoo, peli-illat ovat sosiaalinen tapahtuma, eli kyllä huumori pitää lentää ja hauskaa pitää olla! Kaikkea mitä lauon ei pidä tosissaan ottaa mutta nauraa saa... ;)
Kovin hiljaisia olitte siinä, eli ensi kerralla odotan että ainakin jotain läppää tuotte keskusteluun, eiks vaan?!
Kovin hiljaisia olitte siinä, eli ensi kerralla odotan että ainakin jotain läppää tuotte keskusteluun, eiks vaan?!
- kuningas66
Joo. No olen vähän ujo mutta sinun läppäsi naurattivat todella! :D Oliko se Tommi se kalju aika lyhyt mies? Tule ensi kerralla varmasti pelaamaan. Pääsisinköhän pelaamaan sinua vastaan vai arvotaanko parit :D Kaverini tulee seuraavallakin kerralla seuraamaan peliäni. Tai siis ei hän tietenkään tänään seurannut mutta ensi kerralla. Arvasitko muuten kuka olin? Ja tunnetko TheEmun eli Teemun? Hän oli eräs jonka kanssa juttelin tuonne menemisesta myös. Hän ei kuulemma itse päässyt paikalle.
Teemu ei ollut paikalla tänään, ja arvasit Tommin oikein. ;)
Ensi kerralla saattaa Markus päättää parit, mutta kun tulet "uutena pelaajana" mukaan niin varmasti voidaan sopia peli. Jos ei muuten, niin pelataan ei-liiga-peli...
Pelataan tän liigan aikana tämän sääntöpaketin sivuilla 6-8 olevien rajoituksien mukaisesti, mutta jos noi eivät sovi sulle niin pelataa haluamasi "rajoituksilla" ja/tai pistemäärillä.
Ensi kerralla saattaa Markus päättää parit, mutta kun tulet "uutena pelaajana" mukaan niin varmasti voidaan sopia peli. Jos ei muuten, niin pelataan ei-liiga-peli...
Pelataan tän liigan aikana tämän sääntöpaketin sivuilla 6-8 olevien rajoituksien mukaisesti, mutta jos noi eivät sovi sulle niin pelataa haluamasi "rajoituksilla" ja/tai pistemäärillä.
..mä mikään kalju ole. Ajan hiukseni kerran viikossa. Veljet, kyl Heikki taas näytti miten TK:lla pelataan ja minä taisin näyttää miten demoneilla ei kannata pelata :)
Torstaina voi myös pelata fabaa, kunhan sopii pelistä etukäteen.
Torstaina voi myös pelata fabaa, kunhan sopii pelistä etukäteen.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
- kuningas66
Vastaus Samsonille:
Joo se olisi kivaa. Kyllähän 2250 piste raja käy ihan hyvin. Ja toivottavasti voidaan pelata liiga peli, siis pelaan kääpiöillä. Miten tämä liiga muuten menee? Että ratkaiseeko pisteet vai tulos(marvel victory ja nää) Ja koska jaetaan palkinnot? Täytyykö käydä usein että on mahdollisuus voittaa? Ja muuten, maksoitko lopulta sen maksusi vai jäikö maksamatta kun ei tullut tasa rahaa :D
Vastaus Foo Barille:
No et sitten kalju mutta lyhyt kumminkin :) Ja joo emme sitten siinä alussa hirveesti puhuneet, eka kerta on aina jännää. Ja muten Tommi, näin sinut kai Fanaticissa 2008. :D
Joo se olisi kivaa. Kyllähän 2250 piste raja käy ihan hyvin. Ja toivottavasti voidaan pelata liiga peli, siis pelaan kääpiöillä. Miten tämä liiga muuten menee? Että ratkaiseeko pisteet vai tulos(marvel victory ja nää) Ja koska jaetaan palkinnot? Täytyykö käydä usein että on mahdollisuus voittaa? Ja muuten, maksoitko lopulta sen maksusi vai jäikö maksamatta kun ei tullut tasa rahaa :D
Vastaus Foo Barille:
No et sitten kalju mutta lyhyt kumminkin :) Ja joo emme sitten siinä alussa hirveesti puhuneet, eka kerta on aina jännää. Ja muten Tommi, näin sinut kai Fanaticissa 2008. :D
Pal mahdollista. Olin yövahtina, mutta häröilin pelipaikalla enemmänkin.kuningas66 kirjoitti: No et sitten kalju mutta lyhyt kumminkin :) Ja joo emme sitten siinä alussa hirveesti puhuneet, eka kerta on aina jännää. Ja muten Tommi, näin sinut kai Fanaticissa 2008. :D
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
- kuningas66
Joo. Silloin ajattelinkin että olit joku vahti. Ja luin Turku Fanatic 2008 tuloksista siitä kortti pelistä :) Minua ainakin nauratti se. :D Hah. Juurin nyt täällä meillä lentelee goblineja kun minä leikkaan irti ja veli maalaa mustiksi :D
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 67&t=84181kuningas66 kirjoitti:Vastaus Samsonille:
Tuolla on kaikki mitä tiedetään. Eli viis peliä melkein pitää pelata jos palkintoja haaveilee.
Pelipisteet lasketaan pelin loputtua ja siitä selviää tulos. Tulos lasketaan "takaisin pisteiksi", eli Massacre Win = 20p, Major Win = 17p, Minor Win = 13p ja Tasuri = 10p. Suht helppoa.
Ja kyllä, maksu suoritettu!