"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä halvat figut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
warhammer örkki

Mistä halvat figut

Viesti Kirjoittaja warhammer örkki »

Mistä saa halpoja figuja kertokaa muutamia.
Silveri

Re: Mistä halvat figut

Viesti Kirjoittaja Silveri »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =2&t=73543
http://www.sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=42

Voisi sitä ehkä hieman selata foorumeitakin ennen jokaista kysymystä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Nexus

Viesti Kirjoittaja Nexus »

Huutonetistä irtoaa kans joskus kohtuullisen halvalla, jos sattuu löytymään joku yksityishenkilön, joka myy tavaraansa pois. Huutonettiä käyttävät yritykset voi sen sijaan käytännössä unohtaa samantien, figulen lähtöhinta usein sama (tai marginaalisesti halvempi) kuin kaupassa myytävä, siihen hintakorotus ja postit päälle.

nimim. 3 avaamatonta necron wraith blisteriä á 5€

esimerkiksi:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?c ... =DN&odir=A (copypaste)
Dakka. You need more of it. No exceptions.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Kannattaa myös katsoa muiden valmistajien kuin GW:n figuja. On useita valmistajia, joilta saa metallisia rivifiguja uutena todella halvalla. Oletan siis että pelaat fb:tä/40k:ta.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Nexus kirjoitti:Huutonetistä irtoaa kans joskus kohtuullisen halvalla, jos sattuu löytymään joku yksityishenkilön, joka myy tavaraansa pois. Huutonettiä käyttävät yritykset voi sen sijaan käytännössä unohtaa samantien, figulen lähtöhinta usein sama (tai marginaalisesti halvempi) kuin kaupassa myytävä, siihen hintakorotus ja postit päälle.
Millä ihmeellä sieltä nykyään löytää muuta kuin noita yritysääliöitä (kuka ihme figuja tuota kautta ostaisi täydellä hinnalla??), kun niillä on noin about satatuhatta ilmoitusta per firma kun jokainen blisteri pitää laittaa omaksi kohteekseen?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Täältä sotusta käytettynä on aina se paras vaihtoehto.Olen sekä myynyt että ostanut figuja eikä moneen vuoteen mitään ongelmia ikinä ollut,Sotulaiset luotettavaa väkeä Postitus jutuissa ja moni suostunut Face to face Hesan GW/Fantsun luona.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hammerheart kirjoitti:
Nexus kirjoitti:Huutonetistä irtoaa kans joskus kohtuullisen halvalla, jos sattuu löytymään joku yksityishenkilön, joka myy tavaraansa pois. Huutonettiä käyttävät yritykset voi sen sijaan käytännössä unohtaa samantien, figulen lähtöhinta usein sama (tai marginaalisesti halvempi) kuin kaupassa myytävä, siihen hintakorotus ja postit päälle.
Millä ihmeellä sieltä nykyään löytää muuta kuin noita yritysääliöitä (kuka ihme figuja tuota kautta ostaisi täydellä hinnalla??), kun niillä on noin about satatuhatta ilmoitusta per firma kun jokainen blisteri pitää laittaa omaksi kohteekseen?
On muuten harvinaisen totta. Ainakin Fantasialinna on spämminyt Huuto.nettiä niin pahasti, että firma on pysyvällä mustalla listalla minun kirjoissani. Vaikka näyttäähän se bisnes niillä sielläkin jotenkin luistavan, niin vaikea on uskoa, että moisen vaivan näkeminen (jollei niillä ole jotain bottia täyttämässä lomakkeita) olisi kannattavaa. Samaan aikaan hukutetaan muiden käyttäjien ilmoitukset massiivisen tuotetulvan alle. Tyhmää, sanon minä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Olis varmaan aika pop jos sais kaupalliset yritykset sieltä veke ainakin suuremmissa määrin.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Warchef kirjoitti:Olis varmaan aika pop jos sais kaupalliset yritykset sieltä veke ainakin suuremmissa määrin.
Tai oman osion kaupallisille yrityksille. Se vasta olis pop.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Kuks tuo Huuto.netin isopupu on? Sen mukaan asuu heinolassa ja myy kaikkea hauskaa esim welffejä, rottia ja voisihan tuota demoniprinssiäkin katsoa
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

jupu_mies kirjoitti:Kuks tuo Huuto.netin isopupu on? Sen mukaan asuu heinolassa ja myy kaikkea hauskaa esim welffejä, rottia ja voisihan tuota demoniprinssiäkin katsoa
Kantsii varmaan lähettää sille ihan sähköpostia tai soittaa, ei täällä nyt voida kaikkea eteen kattaa. Hitusen selkärankaa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

The Captain kirjoitti:On muuten harvinaisen totta. Ainakin Fantasialinna on spämminyt Huuto.nettiä niin pahasti, että firma on pysyvällä mustalla listalla minun kirjoissani. Vaikka näyttäähän se bisnes niillä sielläkin jotenkin luistavan, niin vaikea on uskoa, että moisen vaivan näkeminen (jollei niillä ole jotain bottia täyttämässä lomakkeita) olisi kannattavaa. Samaan aikaan hukutetaan muiden käyttäjien ilmoitukset massiivisen tuotetulvan alle. Tyhmää, sanon minä.
Huuto.netin hakusysteemi on tuohon myös osittain syypää. Sieltä voi hakea joko kaikkia tai sitten pelkästään "Uusi" -merkinnän omaavia kohteita, mutta ei kohteita joista moinen merkintä puuttuu. Systeemi näyttää PHP-pohjaiselta joten toiminnon lisääminen olisi täysin heille aika triviaalia, jos vain tahtoa riittäisi.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Huuto.netin puolustamiseksi voi sanoa sen verran, että ylläpitäjät varmasti ottavat käyttäjiksi mielummin maksullisia palveluita hyödyntäviä yrityksiä, kuin ilmaisia palveluita käyttäviä yksityisiä. Itse olen ollut käyttäjänä vuodesta 2004 lähtien, mutta juurikin tuon yritys-spämmäyksen vuoksi en ole pitkään aikaan sieltä mitään etsinyt. Aluksi Magic-korttien hakeminen muuttui täydeksi tuskaksi ja ilmeisesti myös figupuolellakin homma on lähtenyt käsistä.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Jätin jo vuonna 2005 huutonetille palautetta yritysspämmistä. Tuohon aikaan eräällä firmalla, kutsuttakoon sitä nyt vaikka peitenimellä Lantasiafinna, oli yhtä aikaa auki 5432 kohdetta. Tämä tarkoittaa noin 400 kohteen ilmoittamista joka päivä. Palautteiden perusteella niistä meni kaupaksi noin kaksi päivässä ja nekin lähinnä yksittäisiä euron pelikortteja. Toisin sanoen noin puoli prosenttia kohteista meni kaupaksi. Kaikki muu oli käytännössä vain palvelun tukkeena ja ilmaisena mainostilana. Kuvioon kuului tietysti kilometrin pituinen signature-osio jokaisen kohteen jatkona. Itse tuotteesta kerrottiin pari sanaa. Kaikki muu oli firman yleistä mainosta.

Mm. tästä syystä huutonetin selaaminen on jäänyt vähälle viime vuosina. Yleensä selaan läpi pari ensimmäistä sivua spotaten sieltä ei-uudet kohteet. Jos on jotain mielenkiintoista, katson myyjän muut tarjoukset. Joskus löytyy jotain, yleensä ei mitään. Eipä toisaalta ole enää kovin suurta tarvettakaan käytetylle GW-rojulle. Mieluummin etsin maailmalta jotain jännää. Pienvalmistajien tavara on usein halpaa ihan alusta pitäen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Nexus

Viesti Kirjoittaja Nexus »

Nexus kirjoitti:...jos sattuu löytymään joku yksityishenkilön, joka myy tavaraansa pois...
Myönnän kyllä, että huutonettiä selatessa saa usein pierrä verta, ja varsinkin figupalstaa selatessa saattaa 300:sta kohteesa löytyä se yksi tai kaksi mielenkiintoista kohdetta. Joskus vaan sattuu säkä.
Dakka. You need more of it. No exceptions.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Saisi siellä olla filtteri, jossa tietyt myyjät voisi pistää ignore-listalle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Aika helpolla pääsee figupuolella kun ei kiinnitä mitään huomiota kohteisiin, joita koristaa "uusi"-logo. Silmä oppii äkkiä haravoimaan ne oikeat huutokaupat sieltä yritysspämmin joukosta. Joitain helmiähän tuolla taktiikalla saattaa sivuuttaa, mutta säästyvä aika on sen arvoista. Aika hajanaistahan tuo löytöjen tekeminen Huuto.netistä on, mutta taannoinen 9 Squat Exo armoria seitsemällä eurolla kannustaa taas vähän aikaa pitämään sitäkin palstaa silmällä.
Agamemnon2

Hands_of_blue kirjoitti:Aika hajanaistahan tuo löytöjen tekeminen Huuto.netistä on, mutta taannoinen 9 Squat Exo armoria seitsemällä eurolla kannustaa taas vähän aikaa pitämään sitäkin palstaa silmällä.
Älä p*kele! No nythän tuolta ei uskalla katsoa pois enää ollenkaan :-)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hands_of_blue kirjoitti: 9 Squat Exo armoria seitsemällä eurolla
No huh! Ja minä kun luulin olleeni onnekas saatuani eBaysta neljä avaamatonta blisteriä raskasase-Squatteja 25 taalalla (sis. toimituskulut).

Kai edes puhut Epic-skaalan Exo-armoureista...?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Agamemnon2

No joo, kyllähän tuolla aina välillä jotain löytyy. Parasta aikaa näyttää olevan Marauderin metallikääpiöitä ja ym. vanhempaa. Täytyy vaan koittaa sihdata roskan joukosta niitä helmiä-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”