LORDS
Chaos Lord-683 pts
Flail, Crown of everlasting conquest, mark of Tzeentch, armour of Morrslieb, shield, Chaos Dragon
HEROES
Sorcerer-135 pts
2x rulla
CORE
Marauder Horsemen-91 pts
5, fails, torvi, Slaanesh
Marauder Horsemen-91 pts
5, shieldz, spears, torvi, Slaanesh
Marauders-64 pts
10, great weaponz, torvi, mark of Slaanesh
Warhounds-30 pts
5 warhounds
Warhounds-30 pts
5 warhounds
SPECIAL
Knights-315 pts
5, full command, mark ohv Nurkle, Banner of Rage
Knights-285 pts
5, full command, mark ohv Slaanesh, War Banner
Knights-260 pts
5, torvi, champion, mark ohv Khorne
Total: 1984 pts
Ukkeleita löytyy armeijasta 47 kappaletta.
Ainoa josta en ihan ite ole varma on tuo Loordin varustus, nyt se kestää "ihan OK" kaikkea muuta paitsi demooneita, jotka vaan raiskaa sen.
2k WoC, mahrollisesti GT
-
PistolGripPump
Re: 2k WoC, mahrollisesti GT
Tiputtele vain champpoja pois, jotta saat kaakit kaikkien alle (marat ja maagi). Slaanesh on IMO aika turha nihteillä, kun niiltä löytyy jo fearin avulla aika hyvä psykasuoja (vissiin re-roll paniikkikin löytyy merkillä kuin merkillä). Tuo nurgle-frenzy banner nihdeillä vaikuttaa aika ikävältä. Itse melkein pelaisin heittokirveitä maroilla, pärjää kaiken maailman all-strike-first heeboille sekä fanaticeille. Aika pahalta näyttää 7th edition kaaoksen nihtijyrä. Joku halpa heppabösbi olisi poikaa listaan, mutta ei taida pisteet riittää. Sen kai voisi saada tiputtamalla jotain merkkejä/komentoa sekä lohharilordin kamoja pois. En haluaisi pelata vastaan.
- Walloittaja
- Viesti:
Slaaneshin merkkihän on parasta ritareille? Nurgle on vähän hintava, mutta muuten ihan jees sekin.PistolGripPump kirjoitti:Slaanesh on IMO aika turha nihteillä, kun niiltä löytyy jo fearin avulla aika hyvä psykasuoja (vissiin re-roll paniikkikin löytyy merkillä kuin merkillä)
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Tuolla sie haluut mua vastaan matsaa jossain kohtaa?