"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Collar of shapesh combat resoihin??

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Wazuuup

Collar of shapesh combat resoihin??

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Eli tuli mieleeni kun ottaa Collar of shapeshin Charrulle ja menee häviämään close combatissa, niin pystyykö se siirtämään niitä haavoja jollekin toiselle? Undead säännöissä sanotaan ettei niitä woundeja vastaan pysty ottamaan suojia, mutta Collar ei ole suoja, vaan yksinkertaisesti siirtää otetut woundit...
Itse olen sitä mieltä ettei pysty (vaikkakin pelaan TK:lla), mutta haluan kuulla teidän mielipiteenne?
on se niin väärin :wallbash
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Re: Collar of shapesh combat resoihin??

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Wazuuup kirjoitti:Eli tuli mieleeni kun ottaa Collar of shapeshin Charrulle ja menee häviämään close combatissa, niin pystyykö se siirtämään niitä haavoja jollekin toiselle? Undead säännöissä sanotaan ettei niitä woundeja vastaan pysty ottamaan suojia, mutta Collar ei ole suoja, vaan yksinkertaisesti siirtää otetut woundit...
Itse olen sitä mieltä ettei pysty (vaikkakin pelaan TK:lla), mutta haluan kuulla teidän mielipiteenne?
Noh kyllä ne tuon shapesin tekstin mukaan pystyisi siirtämään, mutta vain jos 4" päässä on friendly modeli. ja tähän quote TK armybook s.38 "for each wound that the bearer suffers (after saves etc, ..) roll d6."
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Löysin GeeWeen foorumeilta tämmöistä:
Q : Can the Collar of Shapesh transfer wounds from combat resolution?
A : No.
Toivottavasti puhumme nyt samasta asiasta. Ja pitäisi olla ihan virallisen tahon vastaus. Täällä lisää...
Wazuuup

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Jon Irenicus kirjoitti:Löysin GeeWeen foorumeilta tämmöistä:
Toivottavasti puhumme nyt samasta asiasta. Ja pitäisi olla ihan virallisen tahon vastaus. Täällä lisää...
Tuota vastausta odotinkin, mutta en ollut asiasta varma. Kiitän sinua oi mahtava Jon Irenicus :D
on se niin väärin :wallbash
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Jon Irenicus kirjoitti:Löysin GeeWeen foorumeilta tämmöistä:
No niih. kiitos. Hyvä että tähänkin tuli sitten virallinen selvennys, sillä suoraan armybookin rulea seuraamalla tuo onnistuisi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”