FIN GT 2009 1500 (Khârnin jengi)
- Master Arturion
FIN GT 2009 1500 (Khârnin jengi)
Elii...Pitkän miettimisen ja ystäväni kehotuksesta "Mikä hemmetin nössöarmeija sulla on? Bersuja perkele fieldaat siellä!"- kommentin jälkeen päätin kaivaa ärripurrini kaapista...oli muuten hyvin vihaisia kun olen dissannut niitä puoli vuotta (yksi niistä puri minua!) ja ne oli teurastanut sen onnettoman thousands sons- sorsankin ihan lihoiksi...talk about wrong company to hang with?
Elii ihan puhtaasti "P*rn for the p*rn god!...eiku siis BLOOD FOR THE BLOOD GOD!! (perkuleen khârn huusi väärin...ai.. se on ihan verihuppelissa...se siitä *köhh*)
Hq
Kharn 165 pts.
”huutaa aivan s*atanasti ja käy päälle (vain khorne välittää mitä sitten tapahtuu)”
Troops
20x Khorne berserker “Gut tearers”420 pts.
Skull Champion 15 pts.
P. fist 25 pts.
450 pts.
”Huutaa verta verijumalalle! Ja höökii iholle ASAP”
20x Khorne berserkers ”Bloodbath” 420 pts.
Skull Champion 15 pts.
P. weapon 15 pts.
450pts.
”Nauraa vastustajan kantomatka- aseille, sorsille ja raskaalle kalustolle. Vetää kaikkia turpaan”
20x Khorne berserkers “Blood fest” 420 pts.
Skull Champion 15 pts.
P. weapon 15 pts.
450 pts.
”Menee vetää turpaan kaikkea minkä saa vain kiinni…”
Heavy support.
Defiler ”Big Bada Boom” 150pts.
+2 DCCW
“No se nyt vain repii kaikkea minkä vaan käsiinsä saa, myös ammuskelee huvikseen”
Total 1500:
Eli onko jotain väärin, oikein, ihan perseellään etc? Huom! en omista uusinta kodekkia ( lainasin kaverin kodekkia nopeasti ... hei se on maailman syöjät..ei niillä ole muuta kuin bersuja^^)
Asenne armeijalla menen, jos ei muuta niin mun keskaria vilauttava Khârn saa pakosti edes hymähdyksen tuomarilta ja vastustajalta. Ja sitä ihanuutta jos noin pääsee iholle *drools and laughs maniacily*
Elii ihan puhtaasti "P*rn for the p*rn god!...eiku siis BLOOD FOR THE BLOOD GOD!! (perkuleen khârn huusi väärin...ai.. se on ihan verihuppelissa...se siitä *köhh*)
Hq
Kharn 165 pts.
”huutaa aivan s*atanasti ja käy päälle (vain khorne välittää mitä sitten tapahtuu)”
Troops
20x Khorne berserker “Gut tearers”420 pts.
Skull Champion 15 pts.
P. fist 25 pts.
450 pts.
”Huutaa verta verijumalalle! Ja höökii iholle ASAP”
20x Khorne berserkers ”Bloodbath” 420 pts.
Skull Champion 15 pts.
P. weapon 15 pts.
450pts.
”Nauraa vastustajan kantomatka- aseille, sorsille ja raskaalle kalustolle. Vetää kaikkia turpaan”
20x Khorne berserkers “Blood fest” 420 pts.
Skull Champion 15 pts.
P. weapon 15 pts.
450 pts.
”Menee vetää turpaan kaikkea minkä saa vain kiinni…”
Heavy support.
Defiler ”Big Bada Boom” 150pts.
+2 DCCW
“No se nyt vain repii kaikkea minkä vaan käsiinsä saa, myös ammuskelee huvikseen”
Total 1500:
Eli onko jotain väärin, oikein, ihan perseellään etc? Huom! en omista uusinta kodekkia ( lainasin kaverin kodekkia nopeasti ... hei se on maailman syöjät..ei niillä ole muuta kuin bersuja^^)
Asenne armeijalla menen, jos ei muuta niin mun keskaria vilauttava Khârn saa pakosti edes hymähdyksen tuomarilta ja vastustajalta. Ja sitä ihanuutta jos noin pääsee iholle *drools and laughs maniacily*
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Re: FIN GT 2009 1500 (Khârnin jengi)
Parasta toivoa, että vihulaisella ei ole paljon tankkeja. Onhan kai khornen mokuilla tosin kranaatit kevyemmän haarniskan rikkomiseen, mutta toivottavasti ei tule Lantikka armeijaa vastaan. Jos tulee ni et riko niitä kyllä millään (paitsi yhdellä Power fistillä tai defilerin kanuunalla ja niilläkin se on todella vaikeeta).
Kyllä iskee closiksessa kovaa... tosin ilman rhinoja sinne closikseenkin on melkoisen pitkä matka.
Kyllä iskee closiksessa kovaa... tosin ilman rhinoja sinne closikseenkin on melkoisen pitkä matka.
En nyt muista bersun strenghtiä tähän hätään, mutta tarttisi vähintään str 9, että saa penejä lantikoihin. Voisit jostain yrittää kaivaa squadeille meltapommit.
- Master Arturion
Barnabas kirjoitti:En nyt muista bersun strenghtiä tähän hätään, mutta tarttisi vähintään str 9, että saa penejä lantikoihin. Voisit jostain yrittää kaivaa squadeille meltapommit.
Meltapommit ei ole ongelma hankkia. Ja bersuni nauraa ja ignoroi lantikat :) bersujen strenan saan noin 8 tasolle aspalla, muista en tiedä mutta eikös toi bersujen aseet ole jotain voima-aseita? vai oliko vain entisessä kodekissa.... Khornate axe.
Idis olis tappaa kaikki vastustajan troopit, nauraa päälle ja teurastaa kharnilla vastustajan HQ (kharnini on tappanut duelissa Calgarinki) ja pitää 2 objektiivia ja kontestoida yhtä, neljännen jätän vastustajalle kontestoitavaksi....
Ääh, kumpa en olis näin peeaa atm iin voisin mennä ostamaan sen kodekin... :)
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Eilisissä peleissä demon prince siivillä ainakin toimi hyvin vihollista vastaan (lash of Submission tai joku vastaava) veti ryhmän ykkösvuoron lähikseen.
Ykkös vuoron lähis on muuten vähän inhottava berserkerejä vastaan IG:llä
-
vompovompatti
Mikäköhän tuossa nyt on ig:lle ikävää. Yksi ryhmä menee, mutta niitä on kuitenkin toistakymmentä jäljellä ampumassa hölmisteleviä bersuja...Paistikas kirjoitti:Eilisissä peleissä demon prince siivillä ainakin toimi hyvin vihollista vastaan (lash of Submission tai joku vastaava) veti ryhmän ykkösvuoron lähikseen.
Itse listaan...
Kannattaa varmaan tarkastella pisteitä. Ryhmät joilla on samat vahvuudet ja skull champion, mutta toisessa champalla on fisti ja parissa muussa pweapon, eivät voi olla saman hintaisia kaikki.
Suosittelen että jaat ryhmät kymmenen vahvuisiksi. Saisit näin jaettua joukkojasi paremmin ja voisit hyökätä useamman yksikön kimppuun vuorossa. Tärkeintä on kuitenkin saada lisää scoringyksiköitä, joita listassa on kolme kuuden sijasta. Tämä ei mitenkään riko fluffia tai tyyliä. 10 bersua on kuitenkin jo aika iso yksikkö ja selviävät varmasti lähes mitä vastaan tahansa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Khornate axe (tai mikä nyt olikaan) on menneen codexin lumia... valitettavasti.
Meltapommit tosiaan mukaan. Niillä lantikatkin tuhoutuu.
Meltapommit tosiaan mukaan. Niillä lantikatkin tuhoutuu.
En jaksa uskoa, että tällä pärjäisi kovin hyvin.
Keinosi tappaa yhtään mitään ajoneuvoja, monstrous creatureja ja nopeita yksikköjä ovat todella rajalliset. Lisäksi objektiiviskenuissa osa objektiiveista on luultavasti kaukana vihollisesta, 400+ pisteen Berserker-ryhmän sijoittaminen niitä pitämään on aika paljon pois muualta.
Keinosi tappaa yhtään mitään ajoneuvoja, monstrous creatureja ja nopeita yksikköjä ovat todella rajalliset. Lisäksi objektiiviskenuissa osa objektiiveista on luultavasti kaukana vihollisesta, 400+ pisteen Berserker-ryhmän sijoittaminen niitä pitämään on aika paljon pois muualta.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
- Shadow Angel
Jotenkin musta tuntuu, että joku on copypastettanu mun listaaa...
Tähän on vielä iskenyt se sama laskuvirhe kuin minulle tuon powerfistin kanssa. Mistä lie sitten johtuu, onko vain sattumaa, että lista on sama kuin mun paitsi miinus loordi ja toinen defileri, ja vielä on samanlaisen yksikön kanssa käynyt laskuvirhe saman asian kanssa.
Nooh, hyvä lista se kuitenkin on. Ja tuon panssarintorjuntapuolen hoitaa aika hyvin defiler klosiksessa, jos se sinne vain pääsee. Chargatessa se 6 kappaletta str 10 iskuja, horjuttaa aika hyvin lantukkkaakin.
Tähän on vielä iskenyt se sama laskuvirhe kuin minulle tuon powerfistin kanssa. Mistä lie sitten johtuu, onko vain sattumaa, että lista on sama kuin mun paitsi miinus loordi ja toinen defileri, ja vielä on samanlaisen yksikön kanssa käynyt laskuvirhe saman asian kanssa.
Nooh, hyvä lista se kuitenkin on. Ja tuon panssarintorjuntapuolen hoitaa aika hyvin defiler klosiksessa, jos se sinne vain pääsee. Chargatessa se 6 kappaletta str 10 iskuja, horjuttaa aika hyvin lantukkkaakin.
A nuclear error, but I have no fear,
'Cause London is drowning, and I, I live by the river!
'Cause London is drowning, and I, I live by the river!
-
Captain-Jake
"20x Khorne berserker “Gut tearers”420 pts.
Skull Champion 15 pts.
P. fist 25 pts.
450 pts."
tekee muuten 460pts.
Skull Champion 15 pts.
P. fist 25 pts.
450 pts."
tekee muuten 460pts.
Eihän se pääse ellei vastustaja ole tyhmä kuin saapas. Jos se vahingossa pääsisikin, kohde on luultavasti liikkunut vähintään cruising speediä, milloin tappo ei todellakaan ole itsestäänselvyys.Shadow Angel kirjoitti:Nooh, hyvä lista se kuitenkin on. Ja tuon panssarintorjuntapuolen hoitaa aika hyvin defiler klosiksessa, jos se sinne vain pääsee. Chargatessa se 6 kappaletta str 10 iskuja, horjuttaa aika hyvin lantukkkaakin.
Oikeasti, vastustajan jokainen antitankpyssy osoittaa kohti defistä vuorosta 1 alkaen, ei se kauaa pitäisi kestää.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
morjenttes!
Hienoa! Mahtava lista! Asenteella sitä pelataa eikä taktiikoilla, itse pidän teema armeijoista, ja olen aina pyrkinyt kaaoksilla sellaisen tekemään, välittämättä sen peliteknisistä vahvuuksista.
Ja mikä onkaan hienompaa kuin kuolaava bersu armeija!
Tekee mieli alkaa itsekkin kasaan world eaters armeijaa. Eipä mulla sit oikeestaa mitää kommenttia tuohon listaan ollukkaa, lykkyä Fin GT 09:iin. :)
Hienoa! Mahtava lista! Asenteella sitä pelataa eikä taktiikoilla, itse pidän teema armeijoista, ja olen aina pyrkinyt kaaoksilla sellaisen tekemään, välittämättä sen peliteknisistä vahvuuksista.
Ja mikä onkaan hienompaa kuin kuolaava bersu armeija!
Tekee mieli alkaa itsekkin kasaan world eaters armeijaa. Eipä mulla sit oikeestaa mitää kommenttia tuohon listaan ollukkaa, lykkyä Fin GT 09:iin. :)
Im immortal...till i die.
Perus strena S4 *2 Fistillä +1 Furious Chargesta = S9. :DBarnabas kirjoitti:En nyt muista bersun strenghtiä tähän hätään, mutta tarttisi vähintään str 9, että saa penejä lantikoihin. Voisit jostain yrittää kaivaa squadeille meltapommit.
Mutta joo, tankit, walkerit ym. S4, 6" liikkuvalle naurava tulee olemaan ongelma.
Itse suosisin ainakin ryhmien jakaaminen 10 kokoisiksi. Saat enemmän fistejä sekä Rhinoihin tungettu.
Rhino on 50p hintaan (extrat) erittäin hyvä tässä edikassa, koska pääset nopeammin hakemaan vastustajan objektiivit ja räjähtänyt Rhino ei enää Pinnaa/Entrappaa Fearless yksiköitä.