Kysymys Chaoksesta
-
Champion of Khorne
Kysymys Chaoksesta
Kannattaako ottaa demoniarmeijaan pelkkää Khornea vai esim. nuglea kaveriksi. Anteeksi, jos on tyhmä kysymys, mutta vasta aloittelen näillä , chaos daemoneilla...
- Varjonkutoja
Re: Kysymys Chaoksesta
Fluffisyistä kannattaa ottaa varmaan vain yhtä laatua, mutta kyllä pelillisesti saa huomattavasti enemmän vaihtoehtoja muidenkin jumalten demoneista :)Champion of Khorne kirjoitti:Kannattaako ottaa demoniarmeijaan pelkkää Khornea vai esim. nuglea kaveriksi. Anteeksi, jos on tyhmä kysymys, mutta vasta aloittelen näillä , chaos daemoneilla...
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
- Air Defence
Juu, ihmeessä seka-armeija, eikä pelkästään nurglea ja khornea. Muiltakin jumaluuksilta löytyy ihan näppäriä deemoneja, jotka erikoistaidoillaan kummasti tasapainoittavat armeijaasi.Varjonkutoja kirjoitti:Fluffisyistä kannattaa ottaa varmaan vain yhtä laatua, mutta kyllä pelillisesti saa huomattavasti enemmän vaihtoehtoja muidenkin jumalten demoneista :)Champion of Khorne kirjoitti:Kannattaako ottaa demoniarmeijaan pelkkää Khornea vai esim. nuglea kaveriksi. Anteeksi, jos on tyhmä kysymys, mutta vasta aloittelen näillä , chaos daemoneilla...
Toisaalta armeija pelkkää Khronea on ÄIJÄ! Tämä on aina muistettava, vaikka muitakin voisi ottaa.;)
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
- Air Defence
Juu, ihmeessä jos alapäässä tuntuu liian pieneltä, niin ota puhdas Khorne -armeija.Vilkku92 kirjoitti:Toisaalta armeija pelkkää Khronea on ÄIJÄ! Tämä on aina muistettava, vaikka muitakin voisi ottaa.;)
-
Brother Hexe
Seka-armeija. Saat enemmän taktisia voihtoehtoja, etkä pääse kyllästymään samoihin kikkoihin ja ukkoihin.
Re:
Enpä sanoisi ihan noinkaan.Z7-852 kirjoitti:Peliteho = kaikki neljä
Jokaisella jumalalla on omat erikoisuutensa, ja mikäli otat kaikki-jumalat seka-armeijan, jää jokin hyvä puoli kuitenkin käyttämättä. Demonit kun ovat kalliita pisteissä..
Mielestäni lisäksi pelkkää khornea omaava demoniarmeija kahdella bloodthirsterillä ei ole lainkaan huonompi valinta, tai armeija jossa on Epidemus ja pelkkiä Nurglen tyyppejä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
Champion of Khorne
Mulla on tällä hetkellä vasta yksi boksi bloodlettereitä...
Ajattelin ostaa lisää noita bloodlettereitä ja Hq:ksi niille Skulltakerin. Plague bearerit on ihan kivan näkösiä, kuten daemonettet.
Jonkinlaisen demoniarmeijan varmaan(kin) saan aikaiseksi.
Ajattelin ostaa lisää noita bloodlettereitä ja Hq:ksi niille Skulltakerin. Plague bearerit on ihan kivan näkösiä, kuten daemonettet.
Kyllä saat. Ainakin infantrya löytyy, kaveriksi voisi harkita vielä soulgrinderiä.Champion of Khorne kirjoitti:Mulla on tällä hetkellä vasta yksi boksi bloodlettereitä...
Siinä ainakin mun mielestä olisi hieno armeija, jos olisi useaa jumaluutta maalattuna sillä tavalla että ne sopivat samaan armeijaan keskenään. Ja kaaoshan on juuri sitä että on kaikenlaista.Z7-852 kirjoitti:Siis tämähän on perimmäinen kysymys siitä mitä arvostaa.
Peliteho = kaikki neljä
Figut, maalaaminen, kokoaminen = maun mukaan kaikki neljä
esteettisyys = yhtä lajia
Fluffi/tarinallisuus = yhtä lajia
Tyyli = yhtä lajia
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
- Andy the great
Daemonetteja! Kolme attackia, rending ja intiative 6 on mahtava kombo (tosin tuo T4 ei ole niin loistava). Myös horrorit ovat kivoja ja fiendit on MUST! Tosin rahallisesti aikas kalliita. Kyllä semmonen kaamos armeija missä on kaikkea kivaa on aika mukava, vaihtelua erilaista maalausta ja paljon kivoja vaihtoehtoja:)
Se joka virtsaa säästää, vihaa oma kustaan.
- Chaos legion
Demonittet on t3.. ja fiendejäkin paremmat on flamerit jotka menee juuston puolelle...Andy the great kirjoitti:Daemonetteja! Kolme attackia, rending ja intiative 6 on mahtava kombo (tosin tuo T4 ei ole niin loistava). Myös horrorit ovat kivoja ja fiendit on MUST! Tosin rahallisesti aikas kalliita. Kyllä semmonen kaamos armeija missä on kaikkea kivaa on aika mukava, vaihtelua erilaista maalausta ja paljon kivoja vaihtoehtoja:)
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o