"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[HD] Charon - Helvetin lautturi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Silveri

[HD] Charon - Helvetin lautturi

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kuva

Juosten kustu (kuten yleensä - ei innostus useimmiten kanna maalata yksittäistä figua yhteensä 2-3 tuntia pitempään), figu olisi pitänyt lakata ensin ja tappaa sen jälkeen kiillot, nyt hohtaa turhankin epätasaisesti. Kuvattu pitkälti automaattisäädöillä käsivaralta kameran omaa salamaa käyttäen ja vasemmanpuoleisessa kuvassa liian suurella aukolla, mutta minkäs teet kun ei osaa kameraansa käyttää.

Figu noin sculptina on loistava ja vähintäänkin hämmentävä koota. Korkeus on (ilman alustaa) n. 55 mm ja figu tulee seitsemässä(!) osassa. Kun vielä keksisi tälle jotain varsinaista pelikäyttöäkin, niin olisin kovin iloinen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Oberon

Re: [HD] Charon - Helvetin lautturi

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ihan kiva. Olisin kaivannut vähemmän eläviä käsiä, ja vähemmän vaaleanharmaita kaavun poimuja, mutta mutta, ei se sit kai aina olekkaan niin "kuollut" ja grimdarg... Figu itsessään on hieno, maalaus ei ainakaan pilaa muttei erityisemmin parannakkaan, olisiko jonkin sortin tuli tai laava tai vesi tai jokin tohon sen kepin luo sopinut teemaan? Vai käyttääkö se nyt tota airon korvikettaan kävelykeppinä?
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Silveri

Re: [HD] Charon - Helvetin lautturi

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Se on taikakeppi. Vähän niinkuin noidan luuta, jolla se viipottaa ympäri helvetin ympyröiden.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”