Disc of Tzeench basen koko
Disc of Tzeench basen koko
Elikkä minkä kokoisella basella tuo disci lentää? On näköjään lakkautettu tuo oikea figu, joten pakko se on kai rakentaa itse.
Re: Disc of Tzeench basen koko
40 x 40mm
edit:eiku onko se 50 x 50mm, en minä tiedä :D Vastatkaa joku joka tietää. Ei kai tolla nyt nii väliä. Jos 50 x 50 pistät ni ainaki on riittävän iso.
edit:eiku onko se 50 x 50mm, en minä tiedä :D Vastatkaa joku joka tietää. Ei kai tolla nyt nii väliä. Jos 50 x 50 pistät ni ainaki on riittävän iso.
Hmmm... no juurikin tajusin että kaikki ne mountti loordit kulkee varmaan samalla basella. Eli tuo juggeri lordi on 50x50 baselle, joten kait se sille menee. Ja virallinen base kokohan oli "what ever we sell it with, I guess".
Joo nykyään kai se on juuri silleen että kaikki demonic mountit menee tolle samalle beissille. Mitä nyt cmonista kattelin äkkiä niin aika monella oli juuri tuo 50 x 50 base että laita vaan sille ni tuskin on kellään ainakaan mitään valituksen aihetta.Juige kirjoitti:Hmmm... no juurikin tajusin että kaikki ne mountti loordit kulkee varmaan samalla basella. Eli tuo juggeri lordi on 50x50 baselle, joten kait se sille menee. Ja virallinen base kokohan oli "what ever we sell it with, I guess".
Figun mukana tulee 50x50-millinen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."