Army: 500pts Sevvy
Faction: Protectorate of Menoth
Army Points: 500/500
Victory Points: 21
Grand Scrutator Severius
Blessing of Vengeance
Revenger
Hierophant
High Paladin Dartan Vilmon
Paladin of the Order of the Wall
Vassal of Menoth
Choir of Menoth (6)
Holy Zealots (10) - Monolith
Monolith Bearer
Knights Exemplar
Tuolla olen kaksi peliä pelaillut, toisen voitin, ja toisen hävisin typerän liikkeeni takia. Mitä parannettavaa löytyy?
500 pts Protectorate Sevvyllä
500 pts Protectorate Sevvyllä
Viimeksi muokannut Drak, Ti 24.02.2009 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 500 pts Protectorate Sevvyllä
Avatarista ei ole kokemusta, mutta sanoisin että toimii varsin hyvin tollasenaan. Kun Sevellä on zealotit, kuoro ja revengeri mukana, ei voi enää pahasti mennä metsään. Kovia juttuja Seven kanssa on tietysti hierophantti, blessing of vengeance ja Vilmon. Pelaa lisää ja muokkaa listaa sen perusteella, jos tarvetta ilmenee :)
moi
Severius tykkäis useammastaki ku yhdestä arc nodesta, vastustaja ku ton rikkoo, ni severius rupee olemaan vähä ulkona pelistä. Yhdellä kun pelaa vähän varovaisesti ni pitäisi kai kuitenkin pärjätä.
Avataria tuntuu haukuttavan PPn foorumilla, mutta ite oon kyllä ollu hyvinki tyytyväinen. Jos mulla on tarve ottaa joku isojaakko listaan ni kyllä se toi Avatar ekana tuppaa olemaan. Random focus on vähä, no random, jos heittää sen kaks focusta kriittisellä tappelurundilla ni rupee harmittamaan. Mutta saahan silläkin jo kolme MAT9 P+S21 iskua kuoron kanssa. Gaze of Menoth on kanssa kova ability yhdistettynä Avatarin kestävyyteen. Severiuksen +4DEF-spelliä voi hyvinki heittää Avatariin ja sitte Gazeilla, ettei vihu pääse karkuun.
Zealotit MBllä ja Exemplarit on perussettii mikä toimii.
Avataria tuntuu haukuttavan PPn foorumilla, mutta ite oon kyllä ollu hyvinki tyytyväinen. Jos mulla on tarve ottaa joku isojaakko listaan ni kyllä se toi Avatar ekana tuppaa olemaan. Random focus on vähä, no random, jos heittää sen kaks focusta kriittisellä tappelurundilla ni rupee harmittamaan. Mutta saahan silläkin jo kolme MAT9 P+S21 iskua kuoron kanssa. Gaze of Menoth on kanssa kova ability yhdistettynä Avatarin kestävyyteen. Severiuksen +4DEF-spelliä voi hyvinki heittää Avatariin ja sitte Gazeilla, ettei vihu pääse karkuun.
Zealotit MBllä ja Exemplarit on perussettii mikä toimii.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Se millaista listaa haluaa pelata on tietenkin makuasia. Tuossa sun listassa on kuitenkin yks tosi paha puute nimittäin se, että siinä on vain yks arc node. Severius on täysin köysissä jos vihu hoitaa ton arc noden pois pelistä. Olen huomannut tämän itse kantapään kautta. Blessing of vengeance tai toinen revenger korjais asian.
Sitten niitä makuasioita:
Tuon avatarin peluuttaminen 500pisteessä vähän arvelluttaa kalliin pistehinnan vuoksi.
Jos jätät Avatarin pois saat tilalle sen toisen noden ja vaikka Vilmonin ja/tai Exemplarin (sopis hienosti ritariteemaan).
Rubert olis hyvä listaan ku listaan. 2" lisää liikettä ritareille mmm...
EDIT: blääh Aro ehti ensin.
Sitten niitä makuasioita:
Tuon avatarin peluuttaminen 500pisteessä vähän arvelluttaa kalliin pistehinnan vuoksi.
Jos jätät Avatarin pois saat tilalle sen toisen noden ja vaikka Vilmonin ja/tai Exemplarin (sopis hienosti ritariteemaan).
Rubert olis hyvä listaan ku listaan. 2" lisää liikettä ritareille mmm...
EDIT: blääh Aro ehti ensin.
Nonni, nyt on listaa muokattu. Wrackit räjähtivät ja Avatar jäi varastolle, ja tilalle tuli Hierophant, Blessing of Vengeance, Vilmon ja Vassal.
Tää menee taas mielipide osastolle:
Jätä Vassal pois ja Wrackit sisään. Fokusta ei ole koskaan liikaa. Vassal ei mun käsityksen mukaan tee kovin paljoa noille jakeille koska et halua olla niillä meleessä, vaan haluat arcata spellejä. En tosin omista vassalin korttia joten en tunne sitä modelia kovin hyvin.
Jätä Vassal pois ja Wrackit sisään. Fokusta ei ole koskaan liikaa. Vassal ei mun käsityksen mukaan tee kovin paljoa noille jakeille koska et halua olla niillä meleessä, vaan haluat arcata spellejä. En tosin omista vassalin korttia joten en tunne sitä modelia kovin hyvin.
Samaa mieltä finmiragen kanssa että toi Vassali ei oikeen tohon listaan kuulu. Wrackit ja se Ruupertti on kyllä mielestäni tärkeämpiä listalle. Ruupertin +2" liikettä ja Pathfinder on kovis, ne muutki jutut iha kivoja. Ite pelaan aina Ruuperttia Protektoraatilla. Se 22p (vai mitä onkaan) on vaan pakko nipistää jostain.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "