"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Terrain

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
HammerSmashedFace

Terrain

Viesti Kirjoittaja HammerSmashedFace »

tässä terrainia ajattelin alkaa rakentamaan. en oikein tiedä, miten terrain tehdä, sen ainakin tiedän että: hiekka, spray, maalaus, ruoho...yms. yms. yms... mutta en tiedä mihin tekisin sen tai mitä tekisin siihen. kerään kaaosta (40k) ja en oikein keksi mitään siihen. olen miettinyt pääni puhki: tuloksetta
ainoa asia mitä laittaisin olisi kalliota, kun en keksi mitään hyvää ideaa/teemaa siihen...
jotenkin siinä pitäisi näkyä KAAOS.
mistä edes tehdä kalliota?

sitten kysymys: miten maalata ruostetta ja hapettunutta metallia? olen mutamaa kokeillut ja ne ovat olleet aika huonoja, sekä typerän värisiä... kiitos etukäteen
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
Half-breed

Re: Terrain

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jaa että et keksi minkälaista maastoa tehdä? No katso vaikka ikkunasta ulos ja mieti miten avautuva maisema olisi kaaottinen, sitten toteutat sen pelipöydälle. Toinen tapa on katsoa esim. codexia/sääntistä ja katsoa sieltä inspistä.
Miten ei voi keksiä mitä maastoa tekee?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Osta ruohomatto, laita pöydälle päälle vaikkapa metsiä jotka näyttävät kuihtuneelta, suota ja muutamia talonpalasia esittämään kaupunkia joka tuhoutunut, saattaisi olla ihan kiva kokeilla.

Yritä tehdä sellanen Terrain että sopii muillekkin armeijoille,harvemmin kukaan vain yhtä armeijaa tulee keräämään.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

Tuossa pykälää ylempänä on paaaljon linkkejä joista löytyy paaaljon ohjeita ja inspiraatiota jos jonkinlaisen maaston rakentamiseen.

Ruostetta olen itse tehnyt aika vähän, mutta tuossa yksilössä roiskin vaan vähäsen oranssia ruskean pohjan päälle, ja tulos oli siedettävä.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
HammerSmashedFace

kiitos kaikille. ja juusri tuollaista ruostetta juuri halusin figuihini, kiitos Kelpo
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
CommanderAngelos

Viesti Kirjoittaja CommanderAngelos »

Noo...Ota joku puukeppi vaikkapa ja siihen päitä piikkien varteen
May the Emperor lead us to victory!!!!

Tsekkaa 40k Blogini

Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
kuningas66

Viesti Kirjoittaja kuningas66 »

Kelpo kirjoitti:Ruostetta olen itse tehnyt aika vähän, mutta tuossa yksilössä roiskin vaan vähäsen oranssia ruskean pohjan päälle, ja tulos oli siedettävä.
Aika hieno tuo kuva! Onko se örkkien anomisity marker? Ja jotain maastoa tuolle chaokselle voisi olla jotain kuolleita marineita sun muita tuho maastoja :)
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

kuningas66 kirjoitti:
Kelpo kirjoitti:Ruostetta olen itse tehnyt aika vähän, mutta tuossa yksilössä roiskin vaan vähäsen oranssia ruskean pohjan päälle, ja tulos oli siedettävä.
Aika hieno tuo kuva! Onko se örkkien anomisity marker?
Jaa ei, tuollaisista pikka tilannekuvista tuo koostuu koko armeija. Tuolla on taannoinen blogi.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
Waaghboy

Viesti Kirjoittaja Waaghboy »

Kyllähän kaikista elokuvista/Tv ohjelmistakin saa hyvää inspiraatiota. Itse olen tehnyt useita pieniä taloja, osa onhajonneita osa ehjiä. Mutta ideoita saa hyvin käymällä GW:n sivuilla tai vain etsimässä netistä mitä muut on tehnyt ja kokeilla ottaa mallia.
Green is the best! Stompy! Waaaaaaaaaaaagh! Orks orks orks orks orks orks!
Mursuvaari

Viesti Kirjoittaja Mursuvaari »

Tee vaikka sellasesta joka sua kiinnostaa. Ja kallio kannattaa tehdä polystyreenista. Kaikki melkein kannattaa.
Eh?
HammerSmashedFace

Okei :D, siispä telkkua katselemaan ;P inspistä hakemaan, siis :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”