"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Matskua kotisivuille

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Matskua kotisivuille

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Ollaan liigassa juteltu , että voitaisiin ruveta keräämään erilaista materiaalia tuonne meidän kotisivuille. Esimerkiksi liigassa kävijöiden (maalatuista) armeijoista voisi ottaa kuvia ja kirjoitella kunnon taisteluraportteja. Muitakin ideoita saa tietysti ehdottaa. Katselkaa itse minkälaista matskua kotisivuille mielestänne kuuluisi niin asiasta voidaan keskustella.
Finet

Re: Matskua kotisivuille

Viesti Kirjoittaja Finet »

Noi mainitsemasi oli hyviä ideoita.
Ehkä jotain infoa mitä pelejä Turussa/liigoissa pelataan ja vaikka pieni johdatus niihin.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Juu, finetin maalatuista armeijoista lisää kuvii. :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Voisin ottaa kameran mukaan liigaan jos joku haluaa oman (maalatun) armeijansa kuvia tuonne meidän kotisivuille. Ainakin Akin ja Jannen enpireistä voisin ottaa muutaman kuvan. En nyt muista kenellä muulla olisi maalattuja armeijoita, mutta ilmoitelkaa koska teille sopisi niin kokeillaan sopia tarkemmin.
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Juu, saa mun empirestä kuvia ottaa. Ajattelin torstaina pelata liskoilla, mut voin ottaa empire napitkin mukaan. Ens maanantai sopii toki myös, mut siitä eteenpäin menee vaikeeks kun mun sairasloma päättyy.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

-Emppu- kirjoitti:En nyt muista kenellä muulla olisi maalattuja armeijoita, mutta ilmoitelkaa koska teille sopisi niin kokeillaan sopia tarkemmin.
Täl uudella Örkki pelaajalla on muutama ihan nätti nappi/unitti armeijassaan, joten kannattaa niistäkin (vaihtelun vuoksi) ottaa muutama kuva. Itselläni ei ole esityskelpoisia armeijoita... ;)
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Juu, saa mun empirestä kuvia ottaa. Ajattelin torstaina pelata liskoilla, mut voin ottaa empire napitkin mukaan. Ens maanantai sopii toki myös, mut siitä eteenpäin menee vaikeeks kun mun sairasloma päättyy.
- Mulle käy kummatkin päivät. Sano vaan kumpi sopii sulle paremmin, otan kameran kumminkin mukaan molempina päivinä.
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

-Emppu- kirjoitti:
- Mulle käy kummatkin päivät. Sano vaan kumpi sopii sulle paremmin, otan kameran kumminkin mukaan molempina päivinä.
Riippuu haluut sä kuvia keskeltä peliä, vai riittääkö foamilla posettaminen. Jos sovitaan vaikka, että maanantaina, voin pelata empirellä sillon, niin on figut joka tapauksessa esillä.
Finet

Samsson kirjoitti:Täl uudella Örkki pelaajalla on muutama ihan nätti nappi/unitti armeijassaan, joten kannattaa niistäkin (vaihtelun vuoksi) ottaa muutama kuva. Itselläni ei ole esityskelpoisia armeijoita... ;)
Ne Ollin pelaamat örkit on kuulemma sen kaverin. Lasketaanko ne sitten? :) Onhan ne mukavannäköisiä kuitenkin.
Finet

Jotai tulostettavia apuvälineitä? Wheelmate on näppärä, mutta se on tarkoitettu 20mm baseille. 25mm baseille samanlainen! Ehkä myös leveämmälle unitille kuin 5 äijää? (4 kpl 25 mm basea on yhtä leveä kuin 5 kpl 20mm basea, mutta ei se riitä)
Akilla oli myös joku ruudukko, jonka avulla pystyy optimoimaan templaten unitin päälle. Vai oliko sillä joku muu tarkoitus?
Hepta

Viesti Kirjoittaja Hepta »

Finet kirjoitti:Jotai tulostettavia apuvälineitä? Wheelmate on näppärä, mutta se on tarkoitettu 20mm baseille. 25mm baseille samanlainen! Ehkä myös leveämmälle unitille kuin 5 äijää? (4 kpl 25 mm basea on yhtä leveä kuin 5 kpl 20mm basea, mutta ei se riitä)
Akilla oli myös joku ruudukko, jonka avulla pystyy optimoimaan templaten unitin päälle. Vai oliko sillä joku muu tarkoitus?
Nämä on hyviä. Jos jollain on atk-skillzeja tehdä wheelmate isommille yksiköille, niin eikun tekemään. Voin itsekin jossain vaiheessa koettaa.

Mulla on tosiaan käsin piirretty ruudukko 20x20- ja 25x25-alustoille, johon voi sovittaa mortarin osumia...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”