Oisko tämä yhtään hyvän tuntunen?
HQ: captain60+15plasma pistol+25 Lightn. claw =100
troops: 2x tactical 10x15p mariinia,=150+6flamer+10missile=166x2= 332
dread 105+10 multimelta =115
Predator ann. 120+ 25las can.= 145
ja vielä toiselle tactikalille rhino +50
=742
kommenttia että oisko tälläinen kannattavaa?
ARGH, meni vahingossa taktiikkaan,
Tekeillä oleva templar armeeja =) väärä osio, sori
Tekeillä oleva templar armeeja =) väärä osio, sori
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Re: Tekeillä oleva templar armeeja =) väärä osio, sori
Listasi on hieman sekavan näköinen. Luettavuutta voisit hieman parantaa, sillä me muut emme ole olleet kirjoittamassa listaasi.
Olen nyt hieman pihalla muutenkin. Millä armeijalistalla tämä on tehty?
Templarista päätelle Black Templareilla, mutta eihän Black Templarit saa Tacticaleja ja captaineja, vaan Castellaneja ja Crusador Squadeja.
Eivät nuo myöskään uusimpia marineja ole, sillä niille tactical squadien flamerit ja dreadnoughtin multimeltat ovat ilmaisia ja rhinot halvempia, unohtamatta tietenkään kalliimpaa predatoria.
Jos taas haluat pelata 4ed armeijaa (jota en suosittele, vanhentuneiden sääntöjen vuoksi), kannattaa Tactical Squadit ottaa 5 hengen ryhminä, lascannonilla ja plasma gunilla.
Rhinojen käyttöä en suosittele, koska ne ovat paperia. Predator Annihilator on aito turnausjyrän valinta. Dreadnoughtin aseistuksen vaihtaisin esimerkiksi Assault Cannoniin tai Lascannoniin, koska ne ovat parempia eikä sinun tarvitse päästä niin lähelle saadaksesi aseesta täysi hyöty.
Olen nyt hieman pihalla muutenkin. Millä armeijalistalla tämä on tehty?
Templarista päätelle Black Templareilla, mutta eihän Black Templarit saa Tacticaleja ja captaineja, vaan Castellaneja ja Crusador Squadeja.
Eivät nuo myöskään uusimpia marineja ole, sillä niille tactical squadien flamerit ja dreadnoughtin multimeltat ovat ilmaisia ja rhinot halvempia, unohtamatta tietenkään kalliimpaa predatoria.
Jos taas haluat pelata 4ed armeijaa (jota en suosittele, vanhentuneiden sääntöjen vuoksi), kannattaa Tactical Squadit ottaa 5 hengen ryhminä, lascannonilla ja plasma gunilla.
Rhinojen käyttöä en suosittele, koska ne ovat paperia. Predator Annihilator on aito turnausjyrän valinta. Dreadnoughtin aseistuksen vaihtaisin esimerkiksi Assault Cannoniin tai Lascannoniin, koska ne ovat parempia eikä sinun tarvitse päästä niin lähelle saadaksesi aseesta täysi hyöty.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Jos olet tehnyt tämän codex BT:n pohjalta, niin mariinien hinnat ovat väärin.
noh, ensinnäkin tämä on tehty 4. edition mariinien codexista (köyhä kun olen , viimeistään kohta :D)
ja taidan ehkä kuitenki tehdä ultra mariineja koska ne vain tuntuvat helpommalta. (olen maalannu vaa yhen land speederin templariksi)
kiitos palautteesta. saa lukotella.
ja taidan ehkä kuitenki tehdä ultra mariineja koska ne vain tuntuvat helpommalta. (olen maalannu vaa yhen land speederin templariksi)
kiitos palautteesta. saa lukotella.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Tee vaan muiksi kuin Templareiksi jos tykkäät, mutta jos haluat minkäänlaista omaperäisyyttä armeijaan, valitse joku muu chapteri kuin kuin ultrat. Niitä on suhteettoman suuri osa mariiniarmeijoista, eikä jonkun muun kulööriskeeman etsiminen ole vaikeaa.
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Omat ukkelit