"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä halvat figut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Hands_of_blue

Re: Mistä halvat figut

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

The Captain kirjoitti:
Hands_of_blue kirjoitti: 9 Squat Exo armoria seitsemällä eurolla
No huh! Ja minä kun luulin olleeni onnekas saatuani eBaysta neljä avaamatonta blisteriä raskasase-Squatteja 25 taalalla (sis. toimituskulut).

Kai edes puhut Epic-skaalan Exo-armoureista...?
Ihan 28mm skaalan metallisista kyykistä. Otsikossa komeili kohtalokas sana "konvertoitu" ja kuva oli käyttökelvottoman huono, mutta tuolla hinnalla Osta heti -nappia tuli lyötyä aika hyvällä reaktioajalla. Siinä sitten pari päivää jännitin ja paketin saapuessa kävi ilmi, että "konversiot" olivat pari olkasuojiin liimattua muovista pääkalloa, yksi pois leikattu aseen piippu ja yksi vanhalla terminaattorikädellä korvattu käsi. Nyt lojuvat asetoonissa, mutta nopealla silmäyksellä sanoisin, että kahdeksan on täydellisessä kunnossa ja yksi jää ilman käsiä.

Kohtuullinen kauppa siis. :)
eetu570

voisiko joku auttaa mua pliiiiiiiiiissssssssssssssssssssss??

Viesti Kirjoittaja eetu570 »

voisiko joku mukava ihminen auttaa kun oon alottelija eikä oo kunnollistta kieli oppia vielä niin voisiko joku auttaa sillä tavalla että kirjottais tälle palstalle ne kun tarvisin vaan ne tärkeimmät jos joku olis niin ystävällinen ja kirjottais ne tähän
Fae

Re: voisiko joku auttaa mua pliiiiiiiiiissssssssssssssssssssss??

Viesti Kirjoittaja Fae »

eetu570 kirjoitti:voisiko joku mukava ihminen auttaa kun oon alottelija eikä oo kunnollistta kieli oppia vielä niin voisiko joku auttaa sillä tavalla että kirjottais tälle palstalle ne kun tarvisin vaan ne tärkeimmät jos joku olis niin ystävällinen ja kirjottais ne tähän
Ne?
Järjenkäyttö sallittu!
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

eetu570 kirjoitti:voisiko joku mukava ihminen auttaa kun oon alottelija eikä oo kunnollistta kieli oppia vielä niin voisiko joku auttaa sillä tavalla että kirjottais tälle palstalle ne kun tarvisin vaan ne tärkeimmät jos joku olis niin ystävällinen ja kirjottais ne tähän
Taitaa tämä hyvä kielioppinen puhua säännöistä. Kielioppi liittyy äidinkieleen.

Säännöt käyt ostamassa kaupasta sääntökirjan muodossa, täältä niitä on ihan turha pyytää.

edit: zomg viidessadas viesti
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Sääntöjen jakaminen on laitonta ja suomentaminen muutenkin monen kuukauden homma. Suosittelisin etsimään pelikaverin, joka jo pelaa peliä, jota olet aloittamassa. Hän sitten voisi sinut opettaa pelaamaan ihan laillisesti ja suhteellisen helposti.
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Halpoja figuja saa joko sotulaisilta tilaamalla tai sitten tilaamalla Maelstrom Gameseista. Maelstromin figut tuodaan kotiovelle, eikä tartte maksaa postikuluja. Lisäks halvemmat hinnat :D
Stroszek

Viesti Kirjoittaja Stroszek »

Skarsnik96 kirjoitti:Maelstromin figut tuodaan kotiovelle
Ei ole mikään Maelstromin ominaisuus, vaan johtuu siitä, että nuo menevät Suomen postissa maksikirjeinä. Itellan uuden politiikan mukaan kaikki paketit, joiden leveys + pituus + korkeus on alle 90cm on otettava reitille ja ainakin kokeiltava, olisiko vastaanottaja kotona.
|chaos|lord|

Viesti Kirjoittaja |chaos|lord| »

Skarsnik96 kirjoitti: eikä tartte maksaa postikuluja
Ajattelin itsekkin tilata tuolta Maelstromista, kun siellähän ne halvimmat hinnat näyttää olevan. Mutta eikös sieltä tilatessa siis joudu maksamaaan minkäänlaisia postikuluja??
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?
salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

|chaos|lord| kirjoitti:Ajattelin itsekkin tilata tuolta Maelstromista, kun siellähän ne halvimmat hinnat näyttää olevan. Mutta eikös sieltä tilatessa siis joudu maksamaaan minkäänlaisia postikuluja??
Yli kymmenen (10) punnan tilauksissa ei postimaksua tule. Harva ihminen alkaa tilata alle kympillä...
|chaos|lord|

Selvä, hieno juttu! Pitääpä sitten alkaa varmaan tilailemaan sieltä kun eihän siinä ole mitään järkeä vaivautua keskustaan saakka maksamaan figuista enemmän, kuin että parin viikon päästä tulisivat figut halvemmalla käytännössä kotiovelle. Ja ei sinne postiinkaan pitkä matka ole.
Niin, mutta miten on, tuoko posti paketin siis suoraan postilaatikkon vai pitääkös käydä postista hakemassa?
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

|chaos|lord| kirjoitti:Selvä, hieno juttu! Pitääpä sitten alkaa varmaan tilailemaan sieltä kun eihän siinä ole mitään järkeä vaivautua keskustaan saakka maksamaan figuista enemmän, kuin että parin viikon päästä tulisivat figut halvemmalla käytännössä kotiovelle. Ja ei sinne postiinkaan pitkä matka ole.
Niin, mutta miten on, tuoko posti paketin siis suoraan postilaatikkon vai pitääkös käydä postista hakemassa?
Tässä ketjussa on kaikki lähes oleellinen tieto, mitä sotavasaralaisilla on tarjota tuosta paikasta.
Järjenkäyttö sallittu!
|chaos|lord|

Tiedän, olen lukenut tuotakin ketjua. Tosin vain uusimpia viestejä. En kuitenkaan löytänyt varmaa vastusta siihen, että minne ne paketit tulevat. Luulisin tuon ketjun perusteella että tuotaisiin postilaatikkoon, mutta kai ne isommat paketit joutuu sitten hakemaan postista tai jotain... :)
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

|chaos|lord| kirjoitti:Tiedän, olen lukenut tuotakin ketjua. Tosin vain uusimpia viestejä. En kuitenkaan löytänyt varmaa vastusta siihen, että minne ne paketit tulevat. Luulisin tuon ketjun perusteella että tuotaisiin postilaatikkoon, mutta kai ne isommat paketit joutuu sitten hakemaan postista tai jotain... :)
no harvemmin tulee 30x30x30 cm paketteja tilattua. Ihan yvä tuo itellan päähänpisto ;) (nyt siis puhutaan tavallisen kuluttajan ostoksista)
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Mä myin kerran läpällä avaamattoman LotR viimapää-boksin 5€:lla kun en sillä hetkellä tarvinnu rahaa enkä jaksanu maalata niitä ukkeleita.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

|chaos|lord| kirjoitti:Niin, mutta miten on, tuoko posti paketin siis suoraan postilaatikkon vai pitääkös käydä postista hakemassa?
Riippuu missä ja miten asut. Jos löytyy iso postilaatikko, niin se kiikutetaan siihen. Muuten soitetaan ovikelloa ja katsotaan onko ketään kotona, jos ei niin menee postiin. Paitsi jos postilaatikkosi on kerrostalon pohjakerroksessa, niin menee automaattisesti postiin, jos ei mahdu sinne.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Bartholen

Viesti Kirjoittaja Bartholen »

Nexus kirjoitti:
Nexus kirjoitti:...jos sattuu löytymään joku yksityishenkilön, joka myy tavaraansa pois...
Myönnän kyllä, että huutonettiä selatessa saa usein pierrä verta, ja varsinkin figupalstaa selatessa saattaa 300:sta kohteesa löytyä se yksi tai kaksi mielenkiintoista kohdetta. Joskus vaan sattuu säkä.
Bullcrap! Itse ainakin löysin heti ensimmäisellä yrittämällä suorastaan paholaismaisen lastin vanhoja brettejä, figujen määrä laskettiin useissa kymmenissä. 140 €:llä irtosi tolkuton lasti, eikä muita huutoja ollut.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Joonatin

Viesti Kirjoittaja Joonatin »

Bartholen kirjoitti:
Nexus kirjoitti:
Nexus kirjoitti:...jos sattuu löytymään joku yksityishenkilön, joka myy tavaraansa pois...
Myönnän kyllä, että huutonettiä selatessa saa usein pierrä verta, ja varsinkin figupalstaa selatessa saattaa 300:sta kohteesa löytyä se yksi tai kaksi mielenkiintoista kohdetta. Joskus vaan sattuu säkä.
Bullcrap! Itse ainakin löysin heti ensimmäisellä yrittämällä suorastaan paholaismaisen lastin vanhoja brettejä, figujen määrä laskettiin useissa kymmenissä. 140 €:llä irtosi tolkuton lasti, eikä muita huutoja ollut.
Juu, onhan siellä välillä ihan käypääkin tavaraa, mutta suurin osa huuto.netistä on figujen, kortti- ja lautapelien osalta Fantasialinnan ja parin muun firman niin pahasti saastuttamaa, ettei meinaa kaipaamiaan tavaroita enää joukosta löytää. Siitä nyt vaan ei pääse yli eikä ympäri.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä

Öljyväri-tutoriaali
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Muovailuvahasta :P
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

jupu_mies kirjoitti:Muovailuvahasta :P
Ei
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Piippurassista!

(linkittäkää joku nyt se blood letter -kuva tähän, kun en sitä heti löytänyt).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”