chaos marsut
- mister??!!
chaos marsut
mitä tulis maksamaan 1 rhino, 3 bike, 5 terminator, 1 thousand son sorcer, 1 lordi, 7 plague marine, 25 berzerker, 5 possessed, 5 close combat weapon marinee ja codex. ja onko tommonen armeija edes sallittu.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
- Half-breed
Re: chaos marsut
Rahassa vai? No mene esim. Fantasiapelien sivuille ja laske sieltä.
Tuosta figulistasta saa sitten laillisen listan. Ei se optimi ole, mutta kyllä sillä pelata voi.
Tuosta figulistasta saa sitten laillisen listan. Ei se optimi ole, mutta kyllä sillä pelata voi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ja sellainen vinkki että suosittelen eka säänttiksen, sitten codexin ja vasta sitten armeijan hankintaa. Tai no riippuu tietenkin mistä pitää mutta tuon jälkeen on valmius valita figuja joko peliä tai askartelupuolta varten.
Mun pitää maalata figuja
En oo koskenukkaan pensseliin
Mul on ihan helvetisti ruotsinläksyjä
En oo koskenu niihin
Mun piti kattoa animea
Mä katoin kaikki
En oo koskenukkaan pensseliin
Mul on ihan helvetisti ruotsinläksyjä
En oo koskenu niihin
Mun piti kattoa animea
Mä katoin kaikki
Paras mahdollinen tilanne olisi jos voisit lukea codexit vaikka lainaamalla joltain kaverilta tai kaverin kaverilta.Finsword kirjoitti:Ja sellainen vinkki että suosittelen eka säänttiksen, sitten codexin ja vasta sitten armeijan hankintaa. Tai no riippuu tietenkin mistä pitää mutta tuon jälkeen on valmius valita figuja joko peliä tai askartelupuolta varten.